Skip to main content

Muistan kun otin Telian tv- palvelun käyttöön vuonna 2012. Silloin boksilta löytyivät muun muassa Spotify sekä Mtv Katsomo. No, enää niitä ei boksilla ole - ainoastaan Youtube. Jännittää miten Telia aikoo esimerkiksi tänä vuonna palveluaan, ja nimenomaan digiboksi- palvelua kehittää. Mitä muut asiakkaat toivoisivat?


@jarkko35@  kirjoitti:

Muistan kun otin Telian tv- palvelun käyttöön vuonna 2012. Silloin boksilta löytyivät muun muassa Spotify sekä Mtv Katsomo. No, enää niitä ei boksilla ole - ainoastaan Youtube. Jännittää miten Telia aikoo esimerkiksi tänä vuonna palveluaan, ja nimenomaan digiboksi- palvelua kehittää. Mitä muut asiakkaat toivoisivat?


Samoin täällä.
Vuonna 2011 tai 2012 Soneran kanssa eka sopimus, kun sai edullisesti talokuidun mukana IPTV:n.

 

Myös minua 'jännittää' miten tämä kehittyy.
Jos pitäisi veikata, niin fontti muuttuu ja ehkä hieman väritys.

Myös kauppaan saattaa tulla jotain 'tärkeitä' uudistuksia.

 

Asiakkaita palvelevia uudistuksia: tallennusten kansiointi, tallennusten säilytysajan pidennys 90-päivästä jne. on turhaan esitetty jo kohta 10-vuotta...


Mutta onhan tässä kuitenkin jatkuva tallennus tullut näinä vuosina mukaan.
Käsittämättömän hidasta on kuitenkin tämä kehitys'vauhti'.


Niin, edelleenkään Telialla ei voi tehdä jatkuvia tallennuksia sarjoihin suoraan digiboksilta. Tämä toiminto on ollut Elisalla jo vuosia käytössä. En vaan ymmärrä mikä Telialla mättää, kun tämän palvelun kehitys on niin hidasta!?


Jossain vaiheessa me kitisijät voisimme kertoa, mitä me enään täällä Telian asiakkaana roikutaan... mitä.. ai minä ensin, ei nyt sentään. 


Maksavalla asiakkaalla on oikeus vaatia palvelun kehittämistä ja arvostella palvelussa olevia puutteita. Sana on vapaa.


Tuossa ylempänä on keskustelu otsakkeella"Uusia ominaisuuksia Telia TV:een". Melkein vuosi kulunut viimeisestä kirjoituksesta. Eipä ole paljon kehitystä ollut enemmänkin päin vastoin. Neuvottelut kesken... No, kilpailija kaivaa valokuitua maahan pakoputki punaisena ympäri maata.



@jarkko35@  kirjoitti:

Maksavalla asiakkaalla on oikeus vaatia palvelun kehittämistä ja arvostella palvelussa olevia puutteita. Sana on vapaa.


Nyt ei Jarkko vastannut kysynykseen. Älä hyvä mies ota Teliasta mallia.

Kysymys on se, että onko joku muu kuin määräaikainen sopimus esteenä siirtyä toiselle operaattorille? 


Niin, siis minullahan on ollut viime keväästä asti myös Elisa Viihde- palvelu. Siksi minua kiukuttaa todella paljon tämä Telia tv:n kehittämisen hitaus. Elisa kun kehittää ja parantaa palveluaan jatkuvasti, ja ottaa nimenomaan huomioon asiakkaiden toiveet ja palautteet, sekä reagoi niihin todella nopeasti. En vaan ymmärrä miksi Telia ei tee niin. Syy sille miksi halusin kuitenkin pitää rinnalla myös Telia tv:n on se, että haluan pitää itselläni mahdollisuuden tallentaa elokuvia maksukanavilta - leffat kun katoaa ohjelmakirjastoista tietyn ajan kuluessa, ja tietyt leffat haluaa säilyttää pidempään.

 

Kaikessa muussa Elisa Viihde voittaa Telia tv:n, ainoastaan se, että Elisalla ei voi tallentaa ohjelmia kovalevylle on miinus. Koska haluan pitää Telia tv- palvelun käytössäni, niin haluaisin siihen parannusta. Tallenteille mahdollisuus kansiointiin  -sarjat omaan nippuun, elokuvat genreittäin, säilyvyysaika 2 vuoteen, boksille mukaan Netflix, Yle Areena, Ruutu, Mtv-palvelu... tiedän, että toivon liikaa. Kyseessä on kuitenkin Telia.


Tämä oli selvää tekstiä. Mietin kuinka paljon maksat ylimääräistä, että voit tallentaa maksukanavia.

Maksat Telialle 40€ ja Elisalle 20€, jos ei lasketa ylimääräisiä kanavapaketteja? 


Säästän rahaa siinä, että saan tallennettua ne haluamani elokuvat kovalevylle - ei tarvitse ostaa fyysistä levyä. Elisa Viihteen hankin näppärämmän verkkotallennuksen takia, ja Elisalla verkkotallennuksesta ei veloiteta erikseen, vaan se kuuluu valmiiksi siihen kuukausihintaan. Teliahan veloittaa erikseen verkkotallennuksesta sen 6,50 e/kk.


Vastaa