Skip to main content

TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.

 

mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.

Moi @Krisu754 ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön 🙂>

Telia Pay -sovelluksessa oli syyskussa ongelmaa maksun kirjautumisessa luottotilille, mutta nämä pitäisi olla kohdistettu jo manuaalisesti. Jos sinulla on kuitenkin joku suoritus, joka ei ole mennyt perille, pyytäisin olemaan vielä maksutietojen kanssa asiakaspalveluumme yhteydessä, jota kautta suorituksen kohdistaminen voidaan hoitaa kuntoon. Kuten todettua niin nuo syyskuun suoritukset pitäisi ollakin jo kunnossa, mutta en pysty sanomaan tilannettasi varmaksi näkemättä asiakastietojasi, joten tästä pyydän siksi vielä asiakaspalveluumme olemana yhteyksissä, jos ongelmaa olet vielä havainnut suorituksissa.



@Krisu754@  kirjoitti:


TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.



 



mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.






Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).



Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔>



@kiisseli67@  kirjoitti:



@Krisu754@  kirjoitti:


TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.



 



mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.






Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).



Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔>






Tuosta sormenjälkitunnistuksesta muutama huomio. Sovellukseen kirjauduttaessa aluksi täytyy kirjautua vahvalla tunnistautumisella, jonka jälkeen sovelluksen tilin asetuksista voi ottaa sormenjälkitunnistuksen käyttöön. Sen jälkeen, jos sovelluksen sulkee ja avaa uudelleen, voi käyttää sormenjälkitunnistusta. Jos kuitenkin sovelluksesta kirjautuu ulos ja avaa sen sitte sitten uudelleen, joutuu kirjautumaan sisään vahvalla tunnistautumisella uudelleen.
 



Sormenjälkitunnistusta ei ole täten tarkoitettu tunnistautumiseen sovellukseen kirjauduttaessa vaan sovelluksen tietojen suojaukseen sitä käytettäessä kirjautumisen jälkeen.


@JoonasLam@  kirjoitti:



@kiisseli67@  kirjoitti:



@Krisu754@  kirjoitti:


TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.



 



mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.






Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).



Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔>






Tuosta sormenjälkitunnistuksesta muutama huomio. Sovellukseen kirjauduttaessa aluksi täytyy kirjautua vahvalla tunnistautumisella, jonka jälkeen sovelluksen tilin asetuksista voi ottaa sormenjälkitunnistuksen käyttöön. Sen jälkeen, jos sovelluksen sulkee ja avaa uudelleen, voi käyttää sormenjälkitunnistusta. Jos kuitenkin sovelluksesta kirjautuu ulos ja avaa sen sitte sitten uudelleen, joutuu kirjautumaan sisään vahvalla tunnistautumisella uudelleen.
 



Sormenjälkitunnistusta ei ole täten tarkoitettu tunnistautumiseen sovellukseen kirjauduttaessa vaan sovelluksen tietojen suojaukseen sitä käytettäessä kirjautumisen jälkeen.





@JoonasLam näin olen tehnyt, mutta se ei ole toiminut Telia Pay sovelluksessa. Minun Teliassa toimii hyvin. Kyseessä Samsung Galaxy S9, Android 10 ja kaikki päivitykset viimeisimmät 🤔>



@kiisseli67@  kirjoitti:



@JoonasLam@  kirjoitti:



@kiisseli67@  kirjoitti:



@Krisu754@  kirjoitti:


TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.



 



mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.






Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).



Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔>






Tuosta sormenjälkitunnistuksesta muutama huomio. Sovellukseen kirjauduttaessa aluksi täytyy kirjautua vahvalla tunnistautumisella, jonka jälkeen sovelluksen tilin asetuksista voi ottaa sormenjälkitunnistuksen käyttöön. Sen jälkeen, jos sovelluksen sulkee ja avaa uudelleen, voi käyttää sormenjälkitunnistusta. Jos kuitenkin sovelluksesta kirjautuu ulos ja avaa sen sitte sitten uudelleen, joutuu kirjautumaan sisään vahvalla tunnistautumisella uudelleen.
 



Sormenjälkitunnistusta ei ole täten tarkoitettu tunnistautumiseen sovellukseen kirjauduttaessa vaan sovelluksen tietojen suojaukseen sitä käytettäessä kirjautumisen jälkeen.





@JoonasLam näin olen tehnyt, mutta se ei ole toiminut Telia Pay sovelluksessa. Minun Teliassa toimii hyvin. Kyseessä Samsung Galaxy S9, Android 10 ja kaikki päivitykset viimeisimmät 🤔>






No jopas jotakin. Testasin äsken omalla Note 10+ niin sillä tuo toimi ok 🤔> Koetetaanpa kysellä tästä lisää, jos voisi olla jotain laitekohtaista ongelmaa tai muuta mystisempää taustalla. 


Sain vastauksen nyt sormenjälkitunnistuksen toimimattomuuteen. Testien mukaan se pitäisi toimia tuolla puhelimella. On mahdollista, että tunnistus on mennyt ns. lukkoon kun se on epäonnistunut muutaman kerran ja sormenjälkitunnistus on otettava uudelleen käyttöön. 


Vastaa