Skip to main content

Moi,



 



Mistä johtuu, että viimeisten päivitysten jälkeen kelauspalkki ei toimi siirryttyäni Chromecast-tilaan? Kännykän ruudulta katsottaessa kelaus toimii ok, mutta jos esim tulen pois CC:sta, kelaan kännykän ruudulla ja palaan takaisin CC:iin, ohjelma alkaa alusta!!!



 



Todella ärsyttävä bugi, käytännössä latkämatsia tallenteelta katsottaessa joutuu tämän ansiosta katsomaan myös erätauot :(



 



Kokeilin myös tabletilla ja sama vika, eli kyse ei ole puhelimesta.



 



Edit SannaMKoo: Poistettu nimitieto lopusta, voit halutessasi lisätä automaattisen allekirjoituksen profiilisi asetuksista

Hyvää päivää ja tervetuloa lämpimästi rupattelemaan Telia Yhteisöön @Mikk0V! Tämä ongelma on Telialla tiedossa ja se kuulema pyritään korjaamaan. Olisinko jotenkin muutoin voinut olla avuksi? :smileyhappy:


Mikä on korjauksen aikataulu. Ärsyttää maksaa kuukausimaksua, kun oleellinen perustoiminto on menty rikkomaan tai jostain käsittämättömästä kaupallisesta syystä poistamaan.

 


Moikka @Vuhvi ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön!

 

Tämä ongelma on korjattu jo ja kelaus toimii kyllä. Mikäli sinulla on ongelmia kelauksen kanssa, niin päivitäthän sovelluksen uusimpaan versioon ja käynnistät Chromecastin uudelleen.


Mistä tuon uusimman version korjauksen kanssa saa? Google Play Storessa oleva uusin Telia TV Finland sovellus on versiota 3.11.0 ja päivitetty Storeen 27.11.2019. Tuossa versiossa ei minulla kelaus toimi.

 


Sinulla on kyllä nyt käytössäsi uusin versio, nimittäin 3.11.0. Oletko kokeillut asentaa sovelluksen puhelimelle uudelleen? 


Itselläni on myös puhelimessa tuo sama versio ja kelaus toimii CC:lle puhelimesta. Kertoisitko myös laitteidesi merkit ja mallit (Puhelin, tablet ja CC versio). Onko Chromecastisi television sisäinen vai ulkoinen oma laite?


Minullakaan ei toimi. Sama Telia Tv sovellusversio kuin aiemmalla kirjoittajalla ja laitteena Huawei P20 pro



@Decibel1987@  kirjoitti:

Minullakaan ei toimi. Sama Telia Tv sovellusversio kuin aiemmalla kirjoittajalla ja laitteena Huawei P20 pro


Onko käytössäsi ulkoinen- vai TV:n sisäinen Chromecast? Minkä sukupolven Chromecast on kyseessä? Wi-Fi verkon kaikki laitteet kannattaa käyttää hetken virroitta ja yhdistää uudelleen, toistuuko ongelma edelleen?


Vastaa