Skip to main content
Ratkaisu

TeliaTV sovelluksen uloskirjaaminen kaikilta laitteilta

  • January 14, 2023
  • 2 kommenttia
  • 99 katselukertaa

Sähköpostiin oli ilmestynyt tilausvahvistus kanavapaketista, jota ei ole tilattu. Vaihdoin varuiksi salasanan mutta eihän se vaikuta sovelluksiin, jotka ovat jo kirjautuneena. Asiakapalvelu ei osannut auttaa miten saan kirjattua kaikki sovellukset ulos laitteista. Onko kenelläkään tietoa onnistuuko telia tv sovelluksessa, kaikkien laitteiden log out yhdellä naksautuksella? Jos ei niin salasanan vaihto on aika turha varotoimenpide

Ratkaisu jäseneltä Katjane

Sähköpostiin oli ilmestynyt tilausvahvistus kanavapaketista, jota ei ole tilattu. Vaihdoin varuiksi salasanan mutta eihän se vaikuta sovelluksiin, jotka ovat jo kirjautuneena. Asiakapalvelu ei osannut auttaa miten saan kirjattua kaikki sovellukset ulos laitteista. Onko kenelläkään tietoa onnistuuko telia tv sovelluksessa, kaikkien laitteiden log out yhdellä naksautuksella? Jos ei niin salasanan vaihto on aika turha varotoimenpide

Asiakastukisivustoltamme löydät tähän ja moneen muuhun palveluun sekä tuotteeseen liittyviä neuvoja. Tästä pääset suoraan ohjeistukseen, jossa kerrotaan miten teet uloskirjautumisen kaikilta laitteilta yhdellä kertaa. Saisitko tämän avulla tehtyä? Palaathan asiaan, jos tarvitset vielä lisäopastusta :) 

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

2 kommenttia

Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • Ratkaisu
  • January 14, 2023

Sähköpostiin oli ilmestynyt tilausvahvistus kanavapaketista, jota ei ole tilattu. Vaihdoin varuiksi salasanan mutta eihän se vaikuta sovelluksiin, jotka ovat jo kirjautuneena. Asiakapalvelu ei osannut auttaa miten saan kirjattua kaikki sovellukset ulos laitteista. Onko kenelläkään tietoa onnistuuko telia tv sovelluksessa, kaikkien laitteiden log out yhdellä naksautuksella? Jos ei niin salasanan vaihto on aika turha varotoimenpide

Asiakastukisivustoltamme löydät tähän ja moneen muuhun palveluun sekä tuotteeseen liittyviä neuvoja. Tästä pääset suoraan ohjeistukseen, jossa kerrotaan miten teet uloskirjautumisen kaikilta laitteilta yhdellä kertaa. Saisitko tämän avulla tehtyä? Palaathan asiaan, jos tarvitset vielä lisäopastusta :) 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • January 14, 2023

Sähköpostiin oli ilmestynyt tilausvahvistus kanavapaketista, jota ei ole tilattu. Vaihdoin varuiksi salasanan mutta eihän se vaikuta sovelluksiin, jotka ovat jo kirjautuneena. Asiakapalvelu ei osannut auttaa miten saan kirjattua kaikki sovellukset ulos laitteista. Onko kenelläkään tietoa onnistuuko telia tv sovelluksessa, kaikkien laitteiden log out yhdellä naksautuksella? Jos ei niin salasanan vaihto on aika turha varotoimenpide

Asiakastukisivustoltamme löydät tähän ja moneen muuhun palveluun sekä tuotteeseen liittyviä neuvoja. Tästä pääset suoraan ohjeistukseen, jossa kerrotaan miten teet uloskirjautumisen kaikilta laitteilta yhdellä kertaa. Saisitko tämän avulla tehtyä? Palaathan asiaan, jos tarvitset vielä lisäopastusta :) 

loistavaa, kiitos.