Yhdistä kaapelilla kiinni ja kokeile päästä reitittimen hallintaan. Saako päätelaitteesi IP-osoitteen reitittimen DHCP palvelulta automaattisesti?
Päivitys epäonnistui... Eikä firmistä voi ajaa käsin itse tohon laitteeseen... Laitoit varmaan vikailmoituksen jo?
Maanantaina sitten käsittelee sitä sitten ja varmaan lähettää uuden Thompsonin.
Koitithan pitää tuota modeemin reset-nappia noin 30 sek pohjassa? Jos tuo upgrade-valo jää edellen vain sinisenä palamaan, eikä modeemi saa mitään yhteyttä niin ota yhteyttä vikapalveluumme joko soittelemalla 0206 90101 tai jättämällä Omilta sivuilta palvelupyyntö niin saadaan vika selvitykseen.
Jäi lopullinen tilanne kertomatta. Upgrade-valo tosiaan paloi koko ajan lauantai iltapäivästä maanantai aamuun. Pidin reset-nappulaa painettuna 30 sekuntia ja välillä laitoin modeemista virrankin pois, mutta mikään ei auttanut. Lopulta päivitys meni kuitenkin läpi ja silloin maanantai aamuna modeemi toimi normaalisti (ja on senkin jälkeen toiminut). Eli homma on nyt kunnossa, mutta kummallinen oli vika.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.