Olen Soneran ADSL-internetin ja Sonera Viihteen käyttäjä. Viime kuukausien aikana internetin nopeus on hiljalleen romahtanut (nopeustestin tulos 2/0,4 MB) ja Sonera Viihteen televisiokuva pätkii välillä pahasti ja joskus katoaa kokonaankin. Palvelureitittimen ohjelmistoversio näyttäisi olevan 8.C.M.2. Television yhteydessä oleva digiboxi on Motorola VIP 1003 IPTV, ja molemmat laitteet ovat jo useita vuosia vanhoja. Onko mitään tehtävissä? Käytännössä käytän verkkoasioinnissa toisen operaattorin mokkulaa, mutta se ei liene tarkoitus...
Sivu 1 / 1
Hei MattikooX,
Vilkaisin yhteytesi toimintaa täältäpäin ja modeemille asti kyllä nopeudet ja linjan toiminta vaikuttaa varsin hyvältä! Nopeudet ovat n. 21mbit tuntumassa. Käytätkö mahdollisesti yhteyttä nyt tietokoneen ja modeemin välillä langattomasti koska se vaikuttaa yhteysnopeuden mittauksessa?
Sonera Viihdepalvelussa niinikään kaikki näyttäisi toimivan kyllä hyvin eikä merkkejä virheilystä näy tännepäin. Oletko kokeillut tehdä tämän ongelman ilmaantumisen jälkeen modeemille tehdasasetusten palautusta pitämällä laitteen reset-nappia pohjassa 30s ajan? Sonera Viihdepalvelun digiboksille voisi myös ohjelmistonpoiston tehdä näiden ohjeiden mukaan.
Jos ongelmat jokatapauksessa jatkuu nuista toimenpiteistä huolimatta, kannattaa asiasta olla vielä erikseen yhteydessä vikapalveluun. Voit jättää halutessasi myös vikailmoituksen suoraan Sonera Omien Sivujen kautta.
Vilkaisin yhteytesi toimintaa täältäpäin ja modeemille asti kyllä nopeudet ja linjan toiminta vaikuttaa varsin hyvältä! Nopeudet ovat n. 21mbit tuntumassa. Käytätkö mahdollisesti yhteyttä nyt tietokoneen ja modeemin välillä langattomasti koska se vaikuttaa yhteysnopeuden mittauksessa?
Sonera Viihdepalvelussa niinikään kaikki näyttäisi toimivan kyllä hyvin eikä merkkejä virheilystä näy tännepäin. Oletko kokeillut tehdä tämän ongelman ilmaantumisen jälkeen modeemille tehdasasetusten palautusta pitämällä laitteen reset-nappia pohjassa 30s ajan? Sonera Viihdepalvelun digiboksille voisi myös ohjelmistonpoiston tehdä näiden ohjeiden mukaan.
Jos ongelmat jokatapauksessa jatkuu nuista toimenpiteistä huolimatta, kannattaa asiasta olla vielä erikseen yhteydessä vikapalveluun. Voit jättää halutessasi myös vikailmoituksen suoraan Sonera Omien Sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.