Hei!
TLC kanavan tallenteet ei näy tallennuksissa, siis tallenteita ei voi katsoa. "90 päivää morsiamena" on laitettu jatkuvaan tallennukseen, mutta ne ei ilmesty tallennettuihin ohjelmiin? Ongelma alkoi 8.1.2023. Aikaisemmat tallenteet näkyivät.
Hei!
TLC kanavan tallenteet ei näy tallennuksissa, siis tallenteita ei voi katsoa. "90 päivää morsiamena" on laitettu jatkuvaan tallennukseen, mutta ne ei ilmesty tallennettuihin ohjelmiin? Ongelma alkoi 8.1.2023. Aikaisemmat tallenteet näkyivät.
Telia TV tallennuksissa on ollut häiriöitä, joka voi näkyä kuvailemallasi tavalla ettei tallenne tallennu. Korjaus tähän on työn alla mutta vielä kesken. Häiriötiedotteessamme voit seurata häiriönkorjauksen etenemistä.
Hei!
Vika ollut päällä jo 25.09.2022 10:00:00. Eikö todellakaan asiaa saa korjattua??? Tuolla minun kauniimmalla puolisolla alkaa olla mitta täysi ja ehdotti koko tallennus sopimuksen irtisanomista.
Ensin kehuttiin, että ulkomailta on vaikea tunkea /vakoilla suomalaisia systeemejä, kun kieli on vaikea ja pieni alueinen.
Sitten tuli uutinen, että NetFlix vakoilee katsotut ohjelmat. Telian ohjelmaoppaassa ohjelmat esim. Friillä on suomeksi, mutta tallennetuissa ne on käännetty englanniksi.
Ykköselläkin oli “Midsomerin murhat” ohjelman nimenä, mutta tallennuksissa kumminkin suomen kiellä jotain “Ihmissuden taruna” nimettynä.
NatGeo kanavalla on kuukausia olleet ohjelmat selitykset ja ohjelman nimet sekaisin.
Hei!
Vika ollut päällä jo 25.09.2022 10:00:00. Eikö todellakaan asiaa saa korjattua??? Tuolla minun kauniimmalla puolisolla alkaa olla mitta täysi ja ehdotti koko tallennus sopimuksen irtisanomista.
Korjaaminen on kieltämättä ollut hidasta. Kyseessä ei ole yksinkertainen ongelma ja sen vuoksi korjauksen aikataulu on venynyt jo tarpeettoman pitkäksi. Joitain korjauksia on saatu jo tehtyä tallennuspalveluun, mutta edelleen häiriöitä voi esiintyä.
Hei!
Vika ollut päällä jo 25.09.2022 10:00:00. Eikö todellakaan asiaa saa korjattua??? Tuolla minun kauniimmalla puolisolla alkaa olla mitta täysi ja ehdotti koko tallennus sopimuksen irtisanomista.
Korjaaminen on kieltämättä ollut hidasta. Kyseessä ei ole yksinkertainen ongelma ja sen vuoksi korjauksen aikataulu on venynyt jo tarpeettoman pitkäksi. Joitain korjauksia on saatu jo tehtyä tallennuspalveluun, mutta edelleen häiriöitä voi esiintyä.
Mikä on Telian mielestä “kohtuullinen aika” joilloin tämä vika tulisi olla korjattuna? Missä vaiheessa voidaan puhua siitä, että asiakaskokemus kärsii siinä määrin, että jonkinlaista kompensaatiota tulisi tarjota?
Missä vaiheessa voidaan puhua siitä, että asiakaskokemus kärsii siinä määrin, että jonkinlaista kompensaatiota tulisi tarjota?
Hyvitysasioihin liittyen suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sitten kun häiriö on saatu korjattua. Näin nähdään mikä on ollut kokonaisaika tälle tilanteelle. Ja hyvityksethän käsitellään aina tapauskohtaisesti. Mutta ehdottomasti kannattaa palaute lähettää esimerkiksi yhteydenottolomakkeen kautta jos tuntuu että häiriöstä on ollut haittaa kohtuuttoman paljon.
Ja hyvityksethän käsitellään aina tapauskohtaisesti.
Tämä on juuri sitä väsytystaktiikkaa mitä Telia haluaa harrastaa, että vaikka vika on laajempi ja koskee kaikkia käyttäjiä niin halutaan käsitellä nämä “tapauskohtaisesti” jottei voida antaa laajempaa korvausta ja toivotaan että mahdollisimman vähän ottaisi yhteyttä.
Ehkä pitäisi kerätä jonkinlainen joukkokanne mitä esittää vaikka kuluttajavirastolle sitten. Edelleenkin korostan sitä, että tämä ongelma on a) jatkunut jo monen kuukauden ajan joka on mielestäni varsin kohtuuton aika ja b) tämä ongelma koskee kaikkia käyttäjiä eikä sitä voida puhua “yksittäistapauksista”.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.