Skip to main content

Puolisen vuotta sitten täällä puitiin ongelmia, jotka liittyivät tallennusten poistoon tässä “uudessa raudassa”. Lokakuussa tallennettujen ohjelmien listaan ilmestyi ikivanhoja jo kertaalleen poistettuja jaksoja sarjoista. Jos näitä tai myöhemmin tallennettuja tv-sarjojen jaksoja lähti poistamaan, ei tulevia jaksoja enää tallentunutkaan. 

Jokohan tämä ongelma on korjattu ja vanhoja tallennuksia uskaltaa poistaa ilman että tulevat vaarantuvat? Mistä asiakas (huom! palvelusta maksava) saa tiedon mahdollisten ongelmien korjauksesta? Onko jossain joku täppä, jota ruksaamalla saa jotain viestiä palveluntarjoajan suunnalta? Vai pitääkö ikäihmisen kahlata näitä loputtomia keskusteluja saadakseen selville, milloin palvelu toimii kunnolla?

Puolisen vuotta sitten täällä puitiin ongelmia, jotka liittyivät tallennusten poistoon tässä “uudessa raudassa”. Lokakuussa tallennettujen ohjelmien listaan ilmestyi ikivanhoja jo kertaalleen poistettuja jaksoja sarjoista. Jos näitä tai myöhemmin tallennettuja tv-sarjojen jaksoja lähti poistamaan, ei tulevia jaksoja enää tallentunutkaan. 

Jokohan tämä ongelma on korjattu ja vanhoja tallennuksia uskaltaa poistaa ilman että tulevat vaarantuvat? 

DV8919 -boksilla tosiaan esiintyi tätä ongelmaa, että jo kertaalleen poistetut tallenteet ilmestyivät pyytämättä takaisin tallenteisiin. Kysyin juuri Telia Play häiriöitä korjaavalta taholta asiasta ja poistettuja tallenteita ei tulisi enää palautua tallenteisiin kuten aiemmin. Tallenteen poiston vuoksi kyseisen ohjelman uusinnan tallentaminen voi kuitenkin edelleen estyä. Juurisyy tähä ongelmaan on selvillä, mutta korjausta ei ole vielä tehty. 

Mistä asiakas (huom! palvelusta maksava) saa tiedon mahdollisten ongelmien korjauksesta? Onko jossain joku täppä, jota ruksaamalla saa jotain viestiä palveluntarjoajan suunnalta? Vai pitääkö ikäihmisen kahlata näitä loputtomia keskusteluja saadakseen selville, milloin palvelu toimii kunnolla?

Mikäli häiriöstä on telia.fi -sivuston häiriötiedotteissa maininta niin “tilaa ilmoitus” -painikkeesta saat tilattua viesteitse ilmoituksen, kun häiriö on korjattu. Tottakai voit myös jättää meille Minun Telian kautta oman yksittäisen häiriöilmoituksen ja pyytää kuittausta korjauksesta. Näin saat ilmoituksen viestillä, kun ilmoittamaasi häiriöön on tehty korjaus. 


Vastaa