Skip to main content

Pitkästä aikaa aattelin tarttua spostilla tuupattuun tarjoukseen (nyt tänä aamuna tullut CMore 3kk 0e/kk)....

 

Edelleenkin näköjään on niin, että Sähköpostin nimenomaisesta tietyn tarjouksen linkistä pääsee aina vain seuraaville laajoille sivuille, mistä ko. tarjousta tarvii etsiä kissojen ja koirien kanssa... ..eikä siihen siis ole pääsyä suoraan postin linkistä(??)

 

Kun viimein tuon tarjouksen löytää - ja pitäisi se tilata - aukenee oheinen ilmoitus (kokeiltu useamman kerran):

 

"Hups!

Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!"


@DigiHate@  kirjoitti:


Pitkästä aikaa aattelin tarttua spostilla tuupattuun tarjoukseen (nyt tänä aamuna tullut CMore 3kk 0e/kk)....



 



Edelleenkin näköjään on niin, että Sähköpostin nimenomaisesta tietyn tarjouksen linkistä pääsee aina vain seuraaville laajoille sivuille, mistä ko. tarjousta tarvii etsiä kissojen ja koirien kanssa... ..eikä siihen siis ole pääsyä suoraan postin linkistä(??)



 



Kun viimein tuon tarjouksen löytää - ja pitäisi se tilata - aukenee oheinen ilmoitus (kokeiltu useamman kerran):



 







"Hups!

Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!"












Milloin tämä sähköposti on sinulle tullut ja mikä sen tarkempi sisältö oli? Lähdemme tutkimaan tätä ilman muuta, nuo tarkemmat tiedot auttaisivat kovasti. Voit halutessasi avata asia tähän (ilman henkilökohtaisia tietoja), tai voit lähettää liiteen yhteydenottolomakkeella.


Tää h...vetin kirjoitusboxikin valittaa jokaisesta copy-pastesta, että html-säätöjä pitää muokata / on muokattu - ja vasta viidennellä lähetysyrityksellä ehkä onnistuu...  Vaikeet on systeemit....

 

"Korjaa korostetut virheet ja yritä uudelleen. " - vaikkei mitään korostettuja virheitä oo näkyvillä...

 

Ei pääse ilmoittamaan itse asiaa.....

 

 


@Katjane@  kirjoitti:

@DigiHate@  kirjoitti:

Pitkästä aikaa aattelin tarttua spostilla tuupattuun tarjoukseen (nyt tänä aamuna tullut CMore 3kk 0e/kk)....

 

Edelleenkin näköjään on niin, että Sähköpostin nimenomaisesta tietyn tarjouksen linkistä pääsee aina vain seuraaville laajoille sivuille, mistä ko. tarjousta tarvii etsiä kissojen ja koirien kanssa... ..eikä siihen siis ole pääsyä suoraan postin linkistä(??)

 

Kun viimein tuon tarjouksen löytää - ja pitäisi se tilata - aukenee oheinen ilmoitus (kokeiltu useamman kerran):

 

"Hups!

Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!"


Milloin tämä sähköposti on sinulle tullut ja mikä sen tarkempi sisältö oli? Lähdemme tutkimaan tätä ilman muuta, nuo tarkemmat tiedot auttaisivat kovasti. Voit halutessasi avata asia tähän (ilman henkilökohtaisia tietoja), tai voit lähettää liiteen yhteydenottolomakkeella.


 


Sposti otsikolla

"Joulukalenteri ja vinkit joulun odotukseen" siis saapui tänä aamuna 9:45.



@DigiHate@  kirjoitti:


Sposti otsikolla



"Joulukalenteri ja vinkit joulun odotukseen" siis saapui tänä aamuna 9:45.






Kiitos kovasti tästä nostosta, laitetaan korjausta samantien eteenpäin. Tarkoitus olisi ollut mennä tähän sivustolle, missä C More 3kk 0€



@PiaJo@  kirjoitti:

@DigiHate@  kirjoitti:

Sposti otsikolla

"Joulukalenteri ja vinkit joulun odotukseen" siis saapui tänä aamuna 9:45.


Kiitos kovasti tästä nostosta, laitetaan korjausta samantien eteenpäin. Tarkoitus olisi ollut mennä tähän sivustolle, missä C More 3kk 0€


Niin - ette tietenkään katsonut asiaa loppuun saakka.....

Tuolle sivulle se aluksi meneekin, mutta kun tarjousta seuraa, pääsee parin klikkauksen kautta (tällä kertaa aukeavalle, ei ekan viestini virhettä) sivulle, missä CMore-kanavan tiedoissa lukee:

 

 

0,00 e kk

14 vrk ajan 0e, jonka jälkeen 12,95 e/kk

 

(tuokin piti kirjoittaa, kun copy-paste tuottaa virheilmoituksia tässä lähetysloorassa!!!!!!!)

 


@DigiHate@  kirjoitti:



@PiaJo@  kirjoitti:



@DigiHate@  kirjoitti:


Sposti otsikolla



"Joulukalenteri ja vinkit joulun odotukseen" siis saapui tänä aamuna 9:45.






Kiitos kovasti tästä nostosta, laitetaan korjausta samantien eteenpäin. Tarkoitus olisi ollut mennä tähän sivustolle, missä C More 3kk 0€






Niin - ette tietenkään katsonut asiaa loppuun saakka.....



Tuolle sivulle se aluksi meneekin, mutta kun tarjousta seuraa, pääsee parin klikkauksen kautta (tällä kertaa aukeavalle, ei ekan viestini virhettä) sivulle, missä CMore-kanavan tiedoissa lukee:



 



 



0,00 e kk



14 vrk ajan 0e, jonka jälkeen 12,95 e/kk



 



(tuokin piti kirjoittaa, kun copy-paste tuottaa virheilmoituksia tässä lähetysloorassa!!!!!!!)





 







Pahoittelut tästä väärästä linkistä, korjasin tuohon ylläolevaan edelliseen viestiini jo uuden linkin. Tätä sähköpostista siirtynyttä linkkiä ei enää pysty korjaamaan, mutta tosiaan tarkoitus olisi ollut mennä:  https://www.telia.fi/kampanjat/c-more-koodi


Onko


@PiaJo@  kirjoitti:

@DigiHate@  kirjoitti:

@PiaJo@  kirjoitti:

@DigiHate@  kirjoitti:

Sposti otsikolla

"Joulukalenteri ja vinkit joulun odotukseen" siis saapui tänä aamuna 9:45.


Kiitos kovasti tästä nostosta, laitetaan korjausta samantien eteenpäin. Tarkoitus olisi ollut mennä tähän sivustolle, missä C More 3kk 0€


Niin - ette tietenkään katsonut asiaa loppuun saakka.....

Tuolle sivulle se aluksi meneekin, mutta kun tarjousta seuraa, pääsee parin klikkauksen kautta (tällä kertaa aukeavalle, ei ekan viestini virhettä) sivulle, missä CMore-kanavan tiedoissa lukee:

 

 

0,00 e kk

14 vrk ajan 0e, jonka jälkeen 12,95 e/kk

 

(tuokin piti kirjoittaa, kun copy-paste tuottaa virheilmoituksia tässä lähetysloorassa!!!!!!!)

 

Pahoittelut tästä väärästä linkistä, korjasin tuohon ylläolevaan edelliseen viestiini jo uuden linkin. Tätä sähköpostista siirtynyttä linkkiä ei enää pysty korjaamaan, mutta tosiaan tarkoitus olisi ollut mennä:  https://www.telia.fi/kampanjat/c-more-koodi


Onko siis totta, että ensin pitää ostaa, vastaanottaa ja tehdä joku *******in aktivointi erilliselle ale-koodille - ja vasta sitten mennään ostamaan tuota tarjottua cmore-pakettia ja laitetaan johonkin joku koodi??


Onnistuuko (minkä tahansa) tilauksen peruminen tämän yhteisön Chat-kanavalla?



 



Edit MinnaLN: pyyhitty pois virheellinen lainatusta tekstistä jäänyt viiva.


 



 




@DigiHate@  kirjoitti:


 





Onko siis totta, että ensin pitää ostaa, vastaanottaa ja tehdä joku *******in aktivointi erilliselle ale-koodille - ja vasta sitten mennään ostamaan tuota tarjottua cmore-pakettia ja laitetaan johonkin joku koodi??



Näin on toimittava, että edun saa aktivoitua.



 



-Tilaa haluamasi tuotteen etukoodi sivustolta.
-Etukoodi toimitetaan sinulle sähköpostin tilausvahvistuksessa.
-Lunasta koodi osoitteessa www.cmore.fi/telia.



 



Ja eikun kovaan käyttöön 😁>



 




@DigiHate@  kirjoitti:



Onnistuuko (minkä tahansa) tilauksen peruminen tämän yhteisön Chat-kanavalla?






Täältä Yhteisöstä meidän ei ole mahdollista päästä asiakastietoihisi ja sitä kautta irtisanoa sopimuksia. Esimerkiksi mobiililiittymän tai Telia TV -kanavan irtisanominen onnistuu itsepalvelunakin kirjautumalla Minun Teliaan ja sieltä valitsemalla palvelun, jonka haluat irtisanoa. Kiinteän kodin netti -liittymän irtisanominen täytyy hoitaa asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjautumalla Minun Teliaan löydät myös meidän chatin, jossa asiakaspalvelumme päivystää kellon ympäri.



@MinnaLN@  kirjoitti:

 

 


@DigiHate@  kirjoitti:

 



Onko siis totta, että ensin pitää ostaa, vastaanottaa ja tehdä joku *******in aktivointi erilliselle ale-koodille - ja vasta sitten mennään ostamaan tuota tarjottua cmore-pakettia ja laitetaan johonkin joku koodi??


Näin on toimittava, että edun saa aktivoitua.

 

-Tilaa haluamasi tuotteen etukoodi sivustolta.
-Etukoodi toimitetaan sinulle sähköpostin tilausvahvistuksessa.
-Lunasta koodi osoitteessa www.cmore.fi/telia.

 

Ja eikun kovaan käyttöön 😁>

 


 

Tarjouskoodin käyttö näköjään edellyttää aktivoinnin lisäksi...

a) kirjautumista Cmoreen (= mun kohdalla tunnusten luomiseen kaikkiaan)

b) MAKSUKORTTI-tietojen ilmoittamisen

 

Luokittelen tarjouksen HUIJAUSPOSTIKSI, koska hlö-kohtaisen tarjouksen yhteydessä ei heti tiedotettu, mitä kaikkia tarjouksen saamiseksi vaaditaan.

En todellakaan jaa korttitietojani ilmaistarjouksen saamiseksi - enkä teille muutenkaan!!!

 

Tähän saakka kanavatilaukset on laskutettu Telian kk-laskuun mukaan....

 

Menee jo törkeän puolelle tämäntyyliset "tarjoukset"!!!!

 

 




"Esimerkiksi mobiililiittymän tai Telia TV -kanavan irtisanominen onnistuu itsepalvelunakin kirjautumalla Minun Teliaan ja sieltä valitsemalla palvelun, jonka haluat irtisanoa"

 

 

No entä tuo CMore?

 



@DigiHate@  kirjoitti:






Tarjouskoodin käyttö näköjään edellyttää aktivoinnin lisäksi...



a) kirjautumista Cmoreen (= mun kohdalla tunnusten luomiseen kaikkiaan)



b) MAKSUKORTTI-tietojen ilmoittamisen



 



Luokittelen tarjouksen HUIJAUSPOSTIKSI, koska hlö-kohtaisen tarjouksen yhteydessä ei heti tiedotettu, mitä kaikkia tarjouksen saamiseksi vaaditaan.



En todellakaan jaa korttitietojani ilmaistarjouksen saamiseksi - enkä teille muutenkaan!!!



 



Tähän saakka kanavatilaukset on laskutettu Telian kk-laskuun mukaan....



 



Menee jo törkeän puolelle tämäntyyliset "tarjoukset"!!!!



 






C More TV on etutuote, joka syntyi Telian ja MTV:n yhteistyöstä. Katsoaksesi C More TV:tä täytyy sinun luoda C Moreen tunnukset - sisällöt näet C Moren suoratoistopalvelusta, eikä Telia TV:stä.

C Moren suoratoistopalvelussa näkyvien tuotteiden laskutus tapahtuu C Moren laskutuskäytäntöjen mukaisesti. Veloitus jakso on 30 päivää ja veloitus tapahtuu etukäteen luottokortiltasi. Sopimus ei ole määraikainen.



 




@DigiHate@  kirjoitti:



"Esimerkiksi mobiililiittymän tai Telia TV -kanavan irtisanominen onnistuu itsepalvelunakin kirjautumalla Minun Teliaan ja sieltä valitsemalla palvelun, jonka haluat irtisanoa"



 



No entä tuo CMore?





 Tämän C More -etutuotteen peruuttamminen täytyisi hoitaa C Moren kanavien kautta.



@MinnaLN@  kirjoitti:

@DigiHate@  kirjoitti:


Tarjouskoodin käyttö näköjään edellyttää aktivoinnin lisäksi...

a) kirjautumista Cmoreen (= mun kohdalla tunnusten luomiseen kaikkiaan)

b) MAKSUKORTTI-tietojen ilmoittamisen

 

Luokittelen tarjouksen HUIJAUSPOSTIKSI, koska hlö-kohtaisen tarjouksen yhteydessä ei heti tiedotettu, mitä kaikkia tarjouksen saamiseksi vaaditaan.

En todellakaan jaa korttitietojani ilmaistarjouksen saamiseksi - enkä teille muutenkaan!!!

 

Tähän saakka kanavatilaukset on laskutettu Telian kk-laskuun mukaan....

 

Menee jo törkeän puolelle tämäntyyliset "tarjoukset"!!!!

 


C More TV on etutuote, joka syntyi Telian ja MTV:n yhteistyöstä. Katsoaksesi C More TV:tä täytyy sinun luoda C Moreen tunnukset - sisällöt näet C Moren suoratoistopalvelusta, eikä Telia TV:stä.

C Moren suoratoistopalvelussa näkyvien tuotteiden laskutus tapahtuu C Moren laskutuskäytäntöjen mukaisesti. Veloitus jakso on 30 päivää ja veloitus tapahtuu etukäteen luottokortiltasi. Sopimus ei ole määraikainen.

 


@DigiHate@  kirjoitti:

"Esimerkiksi mobiililiittymän tai Telia TV -kanavan irtisanominen onnistuu itsepalvelunakin kirjautumalla Minun Teliaan ja sieltä valitsemalla palvelun, jonka haluat irtisanoa"

 

No entä tuo CMore?

 Tämän C More -etutuotteen peruuttamminen täytyisi hoitaa C Moren kanavien kautta.


Noh - aluksi - kyllä mä sähköpostin oheisista liittymäasiakkaalle suunnatun tarjouspostin lauseista ymmärtäisin, että TV-tarjonnasta olis kyse - varsinkin, kun olen Telia-TV -asiakas:

 

"Hyödynnä liittymäasiakkaan etusi: katso C More TV:tä 3 kk veloituksetta...

 

Vietä Itsenäisyyspäivä Tuntemattoman sotilaan seurassa.  Löydät sekä elokuvan että tv-sarjan C More TV:stä"

 

Tilaaminen:

Mielestäni voisi heti jo tarjouspostissa mainita selkeästi, jotta mitä lähetyskanavaa pitkin ko. tarjous on nähtävissä - ja mitä tarjouksen saaminen edellyttää (= aluksi tarjouskoodin erikseen ostaminen, sen aktivointi erillisessä kirjautumista vaativassa nettipalvelussa, missä lisäksi vaaditaan maksukorttitietojen luovutus (vaikka siis kyseessä ilmaistarjous) - ja vasta sen jälkeen kanavan ostaminen tarjouskoodia avuksi käyttäen).

 

Irtisanominen:

Myös ohjeet tilauksen myöhempään irtisanomiseen tulisi näkyä selkeästi jo tarjouspostista - nyt siis vasta tässäkin monen postittelun jälkeen selkisi, että tuo onnistuu vain "CMoren kanavien kautta" - ei siis Telialle ilmoittamalla, missä asiakkaana olen...

Lisäksi tuosta kommentista yhä jää epäselväksi, että miten irtisanominen CMore-palvelussa tapahtuu... ..vaaditaanko soitto CMorelle, onnistuuko nettipalvelussa vai vaaditaanko peräti hlö-kohtainen käynti CMoren pääkonttorissa??

 

 

Nyt kaiken lisäksi alkuperäinen tarjoussähköposti johti useamman linkin jälkeen toimimattomalle sivulle.

 

 

Loppukaneetti:

Niin hyvin ja varmasti kuin Telian laajakaista, TeliaTV kuin kännykkäyhteyskin toimii, niin aina vaan ihmettelen näitä valinnaisten tilaamisien, tarjousten, lahjojen - ja etenkin niiden perumisien ja katkaisujen ohjeistuksien epämääräisyyttä, monimutkaisuutta ja suoranaisia puutoksia...

Ei voi olla esim. tällaisen yhden CMore 3kk 0e tarjoaminen ja tarjouksen hyväksyminen NÄIN MONIMUTKAISTA kuin se tässä tapauksessa näyttäisi olevan...

 

Ja niin kauan, kun jonkun TV-kanavan tilaamisen maksaminen ei onnistu normaalilla tavalla - esim. nykyaikaisella e-laskulla, niin ko. kanavia ei tänne talouteen tule eikä tarvita! 🙂>

 

btw:

Tiedän, että vuodatukseni on tuulimyllyjä vastaan tappelua - ihan asiakaspalveluun loputomasti kestävästä jonottamisesta lähtien tietyt asiat ei näköjään operaattoreilla korjaannu koskaan....

 

!!!

Lisähuomautuksena vielä, että tässä en mitenkään arvostele tämän Yhteisön ja sen henkilökunnan toimia - ainoastaan Teliaa...

 

 


Kiitos kattavasta palautteestasi ja mielipiteistäsi 🙏> Kaikki palaute auttaa meitä kehittämään arjen sujuvuutta helpottavia palveluitamme. Välitän viestisi kokonaisuudessaan eteenpäin, jotta voimme ottaa viestissäsi esiin tulleet asiat vielä tarkemmin huomioon parantaaksemme asiakaskokemusta. 


@SaJoonas@  kirjoitti:
Kiitos kattavasta palautteestasi ja mielipiteistäsi 🙏> Kaikki palaute auttaa meitä kehittämään arjen sujuvuutta helpottavia palveluitamme. Välitän viestisi kokonaisuudessaan eteenpäin, jotta voimme ottaa viestissäsi esiin tulleet asiat vielä tarkemmin huomioon parantaaksemme asiakaskokemusta. 

Juu - jotain tällaista tässä ois tavoitteena... 🙂>

 

Hyvää Joulua!



@DigiHate@  kirjoitti:



@SaJoonas@  kirjoitti:


Kiitos kattavasta palautteestasi ja mielipiteistäsi 🙏> Kaikki palaute auttaa meitä kehittämään arjen sujuvuutta helpottavia palveluitamme. Välitän viestisi kokonaisuudessaan eteenpäin, jotta voimme ottaa viestissäsi esiin tulleet asiat vielä tarkemmin huomioon parantaaksemme asiakaskokemusta. 





Juu - jotain tällaista tässä ois tavoitteena... 🙂>



 



Hyvää Joulua!






Oikein hyvää joulua sinulle myös 🎄> 


Pakko tulla vielä tänne ketjuun komppaamaan edellä olevia asiakaskirjoituksia, että olipa todella hämäräperäinen "etu". Jos TELIA tarjoaa minulle etua, oletan ilman muuta asioivani silloin Telian, enkä jonkin ulkopuolisen tahon kanssa. Ja varsinkin kun maksan kuitenkin juuri TV-palvelustakin, en halua ruveta säätämään kanavien tilaamista ja perumista jossain ihan muussa palvelussa. Todellakin viestiä ylemmille tahoille, että epäonnistunut kampanja, eikä todellinen asiakasetu. Jäi tilaamatta jouluajalle lisähuvit, en katso olevan sen vaivan väärti, että luovutan yhteys- ja maksukorttitietoja toiselle firmalle, perun erikseen jatkon ja tod.näk. joutuisin vastaanottamaan pitkän aikaa jälkikäteen kaikenlaista ei-toivottua markkinointia.



@sannah13@  kirjoitti:


Pakko tulla vielä tänne ketjuun komppaamaan edellä olevia asiakaskirjoituksia, että olipa todella hämäräperäinen "etu". Jos TELIA tarjoaa minulle etua, oletan ilman muuta asioivani silloin Telian, enkä jonkin ulkopuolisen tahon kanssa. Ja varsinkin kun maksan kuitenkin juuri TV-palvelustakin, en halua ruveta säätämään kanavien tilaamista ja perumista jossain ihan muussa palvelussa. Todellakin viestiä ylemmille tahoille, että epäonnistunut kampanja, eikä todellinen asiakasetu. Jäi tilaamatta jouluajalle lisähuvit, en katso olevan sen vaivan väärti, että luovutan yhteys- ja maksukorttitietoja toiselle firmalle, perun erikseen jatkon ja tod.näk. joutuisin vastaanottamaan pitkän aikaa jälkikäteen kaikenlaista ei-toivottua markkinointia.






C Moren ja meidän yhteistyöstä on poikinut etuja myös suoraa C Moren puolelle. Esimerkiksi tämän C More TV -etutuotteen saa käyttöön meidän toimittamalla koodilla, joka lunastetaan käyttöön C Morelta. Sisältö ja laskutus sitten tosiaan pyörii myös C Moren kautta. Tuntemukset ja palautteet tästä otetaan ilo mielin vastaan ja viedään eteenpäin. Ehkä palveluitamme tulisi entistä enemmän yhtenäistää.


Vastaa