Turun keskustassa Portsassa, Juhannuspäivänä - lauantai klo 17:
Sekä TV, että kaapelimodeemiyhteys katkesivat.
Nyt kolme ja puoli tuntia myöhemmin tilanne sama.
Mihin tästä voi ilmoittaa?
Turun keskustassa Portsassa, Juhannuspäivänä - lauantai klo 17:
Sekä TV, että kaapelimodeemiyhteys katkesivat.
Nyt kolme ja puoli tuntia myöhemmin tilanne sama.
Mihin tästä voi ilmoittaa?
Hei Kalimac!
Näin juhannuksena on Chat-palvelu käytettävissä. Asiasta lisää : http://klaani.sonera.fi/t5/Yllapito-osio/Yllapito-tiedottaa/m-p/128855#M513
@Kalimac kirjoitti:
Turun keskustassa Portsassa, Juhannuspäivänä - lauantai klo 17:
Sekä TV, että kaapelimodeemiyhteys katkesivat.
Nyt kolme ja puoli tuntia myöhemmin tilanne sama.
Mihin tästä voi ilmoittaa?
@kiisseli67 ilmoittamalla tavalla sekä Omilta sivuilta vikailmoituslomakkeella. Viat korjataan pääsääntöisesti arkipäivisin.
@olkitu kirjoitti:
@Kalimac kirjoitti:
Turun keskustassa Portsassa, Juhannuspäivänä - lauantai klo 17:
Sekä TV, että kaapelimodeemiyhteys katkesivat.
Nyt kolme ja puoli tuntia myöhemmin tilanne sama.
Mihin tästä voi ilmoittaa?
@kiisseli67 ilmoittamalla tavalla sekä Omilta sivuilta vikailmoituslomakkeella. Viat korjataan pääsääntöisesti arkipäivisin.
Se laajakaistan vikailmoituslomake on: ADSL ja valokuitu vikailmoitukset eli kaapelinetin vikailmoitus ei sillä onnistu. Palvelupyynnön voi jättää.
Niinhän se on. https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta tuolta Yhteydenottolomakkeessa on vikailmoitus osio...
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.