Skip to main content

 



Turun keskustassa Portsassa, Juhannuspäivänä - lauantai klo 17:



Sekä TV, että kaapelimodeemiyhteys katkesivat.



 



Nyt kolme ja puoli tuntia myöhemmin tilanne sama.



 



Mihin tästä voi ilmoittaa?

Hei Kalimac! 



 



Näin juhannuksena on Chat-palvelu käytettävissä. Asiasta lisää : http://klaani.sonera.fi/t5/Yllapito-osio/Yllapito-tiedottaa/m-p/128855#M513



@Kalimac kirjoitti:


 



Turun keskustassa Portsassa, Juhannuspäivänä - lauantai klo 17:



Sekä TV, että kaapelimodeemiyhteys katkesivat.



 



Nyt kolme ja puoli tuntia myöhemmin tilanne sama.



 



Mihin tästä voi ilmoittaa?






@kiisseli67 ilmoittamalla tavalla sekä Omilta sivuilta vikailmoituslomakkeella. Viat korjataan pääsääntöisesti arkipäivisin. 



@olkitu kirjoitti:



@Kalimac kirjoitti:


 



Turun keskustassa Portsassa, Juhannuspäivänä - lauantai klo 17:



Sekä TV, että kaapelimodeemiyhteys katkesivat.



 



Nyt kolme ja puoli tuntia myöhemmin tilanne sama.



 



Mihin tästä voi ilmoittaa?






@kiisseli67 ilmoittamalla tavalla sekä Omilta sivuilta vikailmoituslomakkeella. Viat korjataan pääsääntöisesti arkipäivisin. 






Se laajakaistan vikailmoituslomake on: ADSL ja valokuitu vikailmoitukset eli kaapelinetin vikailmoitus ei sillä onnistu. Palvelupyynnön voi jättää.


Niinhän se on. https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta tuolta Yhteydenottolomakkeessa on vikailmoitus osio... 


Vastaa