Skip to main content

Ongelmana on kesken katselun katkeava kuva ja tämän jälkeen pimeyden alttari tuijottaa, jonkin aikaa rulla pyörii ruudulla ja tulee ilmoitus että jokin meni pieleen. Ei auta uudelleenkäynnistykset tms vaan pitää odottaa x määrä aikaa tai skipata seuraavaan päivään. Interwebs yhteys toimii koska kaikki muut nettiä vaativat sovellukset toimii normaalisti.

Uusin päivitys tullut 21.10 ja sen jälkeen tämä on mielestäni alkanut ja on päivittäistä.

Loppuun vielä tyhmä kysymys mitä olen ihmetellyt boksin käytettävyydestä, miksi tätä ei saa aukeamaan suoraan tv-kanavalle vaan aina aukeaa tuohon päävalikkoon? Koska jos YouTube, Viaplay, Teksti-TV tai mikä tahansa muu on auki systeemiä suljettaessa, se palaa siihen avattaessa :D

Pätkivän lähetyksen ongelma voi monesti johtua boksin verkkoyhteydestä, mutta kuvailemasi ongelma voi olla nyt jotain muutakin. Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittamaan tästä häiriöstä, sillä häiriön tutkintaa varten olisi tärkeää tietää:

  • Digiboksin käyttätunnukset
  • Internet -yhteyden tarjoaja ja tekniikka (liittymänumero jos meidän netti)
  • Millä kanavalla/kanavilla häiriötä on esiintynyt
  • Onko digiboksi yhdistetty reitittimeen verkkokaapelilla vai WiFi -yhteydellä

Täältä Yhteisön kautta en valitettavasi voi ilman asiakastietoja ilmoitustasi eteenpäin viedä, siksi tulisi tunnistautua asiakaspalvelussa ja viedä eteenpäin.

Toivoisin kuitenkin, että palaat ketjuun kertomaan miten ongelman selvitys eteni.

 

Loppuun vielä tyhmä kysymys mitä olen ihmetellyt boksin käytettävyydestä, miksi tätä ei saa aukeamaan suoraan tv-kanavalle vaan aina aukeaa tuohon päävalikkoon? Koska jos YouTube, Viaplay, Teksti-TV tai mikä tahansa muu on auki systeemiä suljettaessa, se palaa siihen avattaessa :D

Ei ole ollenkaan tyhmiä kysymyksiä täällä. Tuossa on kyse nykyisestä ominaisuudesta, mutta tähän on aloitettu jo aiemminkin saamiemme palautteiden pohjalta kehitys. Tähän ominaisuuteen on siis tulossa muutoksia, mutta tarkemmin mitä ja milloin, en valitettavasti osaa sanoa.


Ongelmana on kesken katselun katkeava kuva ja tämän jälkeen pimeyden alttari tuijottaa, jonkin aikaa rulla pyörii ruudulla ja tulee ilmoitus että jokin meni pieleen. Ei auta uudelleenkäynnistykset tms vaan pitää odottaa x määrä aikaa tai skipata seuraavaan päivään. Interwebs yhteys toimii koska kaikki muut nettiä vaativat sovellukset toimii normaalisti.

Uusin päivitys tullut 21.10 ja sen jälkeen tämä on mielestäni alkanut ja on päivittäistä.

Loppuun vielä tyhmä kysymys mitä olen ihmetellyt boksin käytettävyydestä, miksi tätä ei saa aukeamaan suoraan tv-kanavalle vaan aina aukeaa tuohon päävalikkoon? Koska jos YouTube, Viaplay, Teksti-TV tai mikä tahansa muu on auki systeemiä suljettaessa, se palaa siihen avattaessa :D

Moikka @mikkhoo 🤗 Haluaisitko kertoa, onko neuvoistamme ollut apua? Olisi mahtavaa, jos voisit kertoa tilanteestasi, niin mahdollisesti muut samassa tilanteessa olevat voisivat hyötyä vinkeistäsi. 


Täällä päässä ei ainakaan mikään auta. Tälläkin hetkellä kanavat harmaana.


Täällä päässä ei ainakaan mikään auta. Tälläkin hetkellä kanavat harmaana.

Katseletko parhaillaan siis myös Telia Playn livekanavia? Näissä on tosiaan tällä hetkellä havaittu häiriö, ja kanavat eivät näy. Täältä voit lukaista myös vielä häiriötiedotteen asiasta! Tuonne tiedotteeseen päivitämme heti myös tiedon kun häiriö ollaan saatu korjatuksi. 

Toimiihan sinulla @Ocxid yleensä siis kuitenkin kanavat aina miten pitääkin? Tämä kyseinen häiriö nimittäin alkoi tuossa klo 19 pintaan, eli jos sinulla on ollut pidempään näissä jotakin hämminkiä niin kerro ihmeessä lisää, ja mietitään mistä voisi olla kyse! 


Täällä päässä ei ainakaan mikään auta. Tälläkin hetkellä kanavat harmaana.

Livekanavien pitäisi jälleen näkyä, ja korjaus päivitetty myös tiedotteeseen. Toimiihan sinulla kanavat nyt normaalisti? 


Vastaa