Hei,
tuota kannattaa kysäistä ihan puhelimitse aspasta taikka sitten omien sivujen chatin kautta. Voi olla (en tiedä varmaksi), voiko noissa olla jotain viiveitä vai jos sinulla on Telia TV/viihde tms. palvelu, meneekö sen alle. Tai sitten laajakaistaliittymän alle?
Ainoa palvelu muuten on laajakaista. Se sentään näkyy kun kirjautuu. Se myös ainoa omat palvelut-sivulla. Myymälässä sanottiin eilen että toimisi suoraan.
Moi @Raiggu ! Tämä vaatisi asiakastietojen tarkastelua, joihin ei valitettavasti täällä Yhteisössä päästä käsiksi. Jos olet kirjautuneena telia.fi:hin, niin sinne oikeaan alalaitaan pitäisi ilmestyä chat-ikkuna. Sitä kautta voidaan selvittää asiaa tarkemmin :)
Kannattaa toimia @IlariJR ehdotuksen mukaisesti. Harmi, että joudut vielä uudelleen kontaktoimaan aspaa, kun asian piti olla jo selvä tolla myymäläkäynnillä.
Tarkoitin kortin näkymistä tuolla omilla sivuilla sillä, että se pitäisi näkyä siellä joko omana palveluna, tai sitten jokin lisäpalvelu laajakaistan alla tms. En tiedä miten tuo sivu rakentuu, kun minulla ei kaapelikorttia ole.