Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?
Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.
Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?
Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.
@Jolavi68 kirjoitti:
Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?
Millainen digiboksi sinulla on käytössäsi? Minun Teliasta näet käytössäsi olevat tunnukset. Voit vaihtaa TeliaTV digiboksi laajakaistalla -palvelun tunnuksesi salasanan Minun Teliasta. Jos sinulla on käytössäsi Telia TV digiboksi -palvelu Telian kaapelinetissä, missä tahansa mobiiliyhteydessä tai toisen operaattorin liittymässä, voit vaihtaa salasanan Telia TV -sovelluksessa.
Yllätyin itsekin kun pitkästä aikaa resetoin digiboksin. Jo vuosia toimineet ne samat tunnukset jotka on otettu jo kuparin aikana, mutta nyt pitikin laittaa ne samat jotka on netti/mobiilipalvelua varten. Sieltä omilta sivuilta tuokin selvisi, kun ne vanhat tunnukset oli sieltä kadonneet näkyvistä.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.