Telia TV uudistuu koko ajan. Julkaisemme tässä keskustelussa tietoa uudistuksista, pienemmistä sekä isommista. Voit kysyä uudistuksista ja kommentoida niitä, toivoa ominaisuuksia ja niin edelleen.
- Telia TV ja boxi
- Telia TV -sovellus
- Kaapeli-TV
Telia TV uudistuu koko ajan. Julkaisemme tässä keskustelussa tietoa uudistuksista, pienemmistä sekä isommista. Voit kysyä uudistuksista ja kommentoida niitä, toivoa ominaisuuksia ja niin edelleen.
mistä johtuu että tuo ohjelma oppaassa ei ole jim,liv,frii,hero,kutonen hd kanavia
@Katjane@ kirjoitti:Moikka @tokel !
Uusi hinnoittelu astui voimaan kaikille samanaikaisesti, mikäli sitten ei kaistassa ja/tai TV-palvelussa ole määräaikainen sopimusakausi kesken ja sen hintaan sisältyy tallennuspalvelu itsessään. Näissä tokikin hinta muuttuu vasta kun sopimuskausi on päättynyt.
Ohjelmaoppaasta sen verran, että kehitysidea on viety eteenpäin. Näin ensiajatuksena saattaa olla teknisesti haastava toteuttaa, että siitä saataisiin järkevä ja käyttäjäystävällinen. Tällä hetkelllähän sovelluksesta saa jokaisen kanavan koko päivän ohjelmat näkyviin, kanava kerrallaan. Webissä toteutus on helppo.
Paikallisten HD-lähetysten tallennus on tulossa, tarkoitus saada tämän vuoden loppuun mennessä tulille! :)
Oiskohan tässä jo liian monta asiaa.
Numeroin niitä nyt vähän.
1. Web-ohjelmaopas on informatiivinen ja kätevä käyttää. Se pitäisi vain saada toimimaan näiden uusien "crossplatform"-tallennusten kanssa. Eli kun sieltä ajastaa, niin tallenne tulis myös äpillä katsottavaksi. Onko tämäkin "vaikeaa" korjata?
2. Jatkuva tallennus verkkoon toimii vain web-ohjelmaoppaasta. Ja silloin tallenteet eivät näy äpissä. Kokeilin eilen kotiboksillani Arris VIP2853 tehdä jatkuvaa tallennetta (tv1, klo 20.30-20.55, päivittäin, 100kpl) verkkoon, niin riippumatta siitä kumman tallennuspaikan ("pyöreä r"=paikallinen tai r ehkä sellaisella pilvenkuvalla=verkkotallennus?), niin aina laittoi ajastukset paikalliselle kovalevylle.
3. HD-lähetysten paikallinen tallennus on ollut koko ajan olemassa, web-ohjelmaoppaasta. Eli tarkoittaako kertomasi sitä, että web-käyttöliittymä oikeasti ajetaan alas ja jatkossa pitää ährästää äpistä? Onko se jotenkin vaikea ymmärtää, että jos on tietokone ja ruudussa useita megapikseleitä ja riittävästi kokoa, niin äpillä ei millään päästä lähellekkään samaa käytetättävyyttä? Tai jos haluaa pukea asian toisinpäin, niin hyvän käytettävyyden saaminen äppiin vaatii niin paljon talenttia ja resursseja, ettei Telia halua siihen tarpeeksi paljon investoida.
Mitä jos nyt ihan aikuisten oikeasti päättäisitte siellä pitää web-ohjelmaoppaan hengissä ja laittaa sen vain toimimaan crossplatform-tallennuksilla?
PS. Ja jos et ymmärtänyt sarkasmiani hinnoittelusta, niin rautalankaa: Telia nosti verkkotallennuksen hintaa moninkertaiseksi, koska siitä tuli "niin paljon parempi". Mulle vaan käyttäjäkokemus on entistä huonompi ja edelleen ne tarvittavat palikat puuttuu ja vanhojakin on mennyt rikki. Olis reiluu nostaa hintaa vasta sitten kun uusi versio on saatu toimimaan.
@KALKKUT: Telia TV sovelluksesta varmaankin kyse? Siellä ei ole varsinaisia HD-kanavia, vaan kuvanlaatu on aina niin hyvä, kuin nettiyhteys mahdollistaa. Parhaimmillaan kuvanlaatu on siis ihan HD-tasoa ja verrattavissa esimerkiksi Netflixin parempaan kuvanlaatuun.
Et tajunnu kysymystä etätallennuksen ohjelmaoppaassa https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas ei ole noitten ohjelma tietoja ja kyllä teliatv lukee aina hd perässä et taida tietää näistä asioista mitää
Moderaattori ihan pihalla
@tokel@ kirjoitti:
@Katjane@ kirjoitti:
Moikka @tokel !
Uusi hinnoittelu astui voimaan kaikille samanaikaisesti, mikäli sitten ei kaistassa ja/tai TV-palvelussa ole määräaikainen sopimusakausi kesken ja sen hintaan sisältyy tallennuspalvelu itsessään. Näissä tokikin hinta muuttuu vasta kun sopimuskausi on päättynyt.
Ohjelmaoppaasta sen verran, että kehitysidea on viety eteenpäin. Näin ensiajatuksena saattaa olla teknisesti haastava toteuttaa, että siitä saataisiin järkevä ja käyttäjäystävällinen. Tällä hetkelllähän sovelluksesta saa jokaisen kanavan koko päivän ohjelmat näkyviin, kanava kerrallaan. Webissä toteutus on helppo.
Paikallisten HD-lähetysten tallennus on tulossa, tarkoitus saada tämän vuoden loppuun mennessä tulille! :)
Oiskohan tässä jo liian monta asiaa.
Numeroin niitä nyt vähän.
1. Web-ohjelmaopas on informatiivinen ja kätevä käyttää. Se pitäisi vain saada toimimaan näiden uusien "crossplatform"-tallennusten kanssa. Eli kun sieltä ajastaa, niin tallenne tulis myös äpillä katsottavaksi. Onko tämäkin "vaikeaa" korjata?
2. Jatkuva tallennus verkkoon toimii vain web-ohjelmaoppaasta. Ja silloin tallenteet eivät näy äpissä. Kokeilin eilen kotiboksillani Arris VIP2853 tehdä jatkuvaa tallennetta (tv1, klo 20.30-20.55, päivittäin, 100kpl) verkkoon, niin riippumatta siitä kumman tallennuspaikan ("pyöreä r"=paikallinen tai r ehkä sellaisella pilvenkuvalla=verkkotallennus?), niin aina laittoi ajastukset paikalliselle kovalevylle.
3. HD-lähetysten paikallinen tallennus on ollut koko ajan olemassa, web-ohjelmaoppaasta. Eli tarkoittaako kertomasi sitä, että web-käyttöliittymä oikeasti ajetaan alas ja jatkossa pitää ährästää äpistä? Onko se jotenkin vaikea ymmärtää, että jos on tietokone ja ruudussa useita megapikseleitä ja riittävästi kokoa, niin äpillä ei millään päästä lähellekkään samaa käytetättävyyttä? Tai jos haluaa pukea asian toisinpäin, niin hyvän käytettävyyden saaminen äppiin vaatii niin paljon talenttia ja resursseja, ettei Telia halua siihen tarpeeksi paljon investoida.
Mitä jos nyt ihan aikuisten oikeasti päättäisitte siellä pitää web-ohjelmaoppaan hengissä ja laittaa sen vain toimimaan crossplatform-tallennuksilla?
PS. Ja jos et ymmärtänyt sarkasmiani hinnoittelusta, niin rautalankaa: Telia nosti verkkotallennuksen hintaa moninkertaiseksi, koska siitä tuli "niin paljon parempi". Mulle vaan käyttäjäkokemus on entistä huonompi ja edelleen ne tarvittavat palikat puuttuu ja vanhojakin on mennyt rikki. Olis reiluu nostaa hintaa vasta sitten kun uusi versio on saatu toimimaan.
Kiitos, paljon oli mutta hyviä nostoja ja kysymyksiä. Näitä mielellämme otamme vastaan ja kaikki keskustelu on aina hyvästä! :)
Selvitellääs näitä ja palataan asiaan mahdollisimman pian!
@IlariJR@ kirjoitti:@KALKKUT: Telia TV sovelluksesta varmaankin kyse? Siellä ei ole varsinaisia HD-kanavia, vaan kuvanlaatu on aina niin hyvä, kuin nettiyhteys mahdollistaa. Parhaimmillaan kuvanlaatu on siis ihan HD-tasoa ja verrattavissa esimerkiksi Netflixin parempaan kuvanlaatuun.
SD-kanavan kuvanlaatua ei jälkikäteen voi nostaa HD-tasoiseksi.
Jos äpppi ei näytä "TV1 HD":n kuvaa, vaan näyttää "TV1"(SD):n kuvaa, niin ei siitä oikeesti hd:ta saa mitenkään.
Ja jos nyt myötähäpeän välttämiseksi lopetettais vertailu Netflixiin, joka on teknisesti ollut teistä valovuosien päässä jo vuosia sitten. Jos nyt vaikka ekaks laittaisitte cMore-kirjastoon surround-äänet (kansankielellä myös "5.1", "ac3, "dolbydigital" ja "dts" jne.)? Tietteks, ne jotka tulivat suosioon, kun dvd yleistyi?
Propsit tosin Sonera/Telialle live-tv-streamauksen suhteen, kun ainoana operaattorina Suomessa toitte multicastin joskus silloin. Joka siis mahdollistaa nykyään sen, että kun kerrostaloon tulee kuitu kellariin ja siitä jatketaan sitten eri tavoin koteihin, niin kaikki voivat katsoa iptv:tä ilman että nettiyhteys ruuhkaantuu.
Tämä myös mahdollistaa sen, että tv-kanavia vois katsoa millä tahansa tietokoneella ja vaikka 4 kanavaa samanaikaisesti samalla ruudulla. Useamman ruudun käyttämistä ei kuitenkaan Telia halua, ehkä siksi, ettei silloin olis teliatvkotibokseille niin kysyntää?
@KALKKUT@ kirjoitti:
Et tajunnu kysymystä etätallennuksen ohjelmaoppaassa https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas ei ole noitten ohjelma tietoja ja kyllä teliatv lukee aina hd perässä et taida tietää näistä asioista mitää
Aivan, luin hieman huonosti aiemman viestisi. Näiden kanavien HD-versiot tosiaan puuttuvat ohjelmaoppaasta jostain syystä. Pistin tästä kyselyä eteenpäin.
HD-kanavia ei pysty tallentamaan verkkoon ainakaan toistaiseksi, joten siinä mielessä HD-versioita ei välttämättä tarvitsisi lainkaan. Hyvähän tämä asia on kuitenkin selvittää.
Siis selvennykseksi onko tuo suunniteltu ominaisuus vai buki, ettei selainpohjaisessa ohjelmaoppaassa voi tallentaa ohjelmia teliatv appsissa katseltavaksi.
@Japeaa@ kirjoitti:
Nyt kun näitä kanavia pystyy katsomaan ristiin, niin huomasin, että National Geographicin kanssa se ei onnistukaan.
Telia appilla/selaimella voi laittaa National Geographicin tallentumaan (SD-tasoisena), mutta digiboksilla on käytössä National Geographic HD. SD-kanava siis puuttuu digiboksista.
Tämä on tosiaan tilanne tällä hetkellä. National Geographicin HD-versio on tulossa Tallennuspalveluun 15.10. ja toivottavasti tilanne sillä korjaantuu. Tämä on joka tapauksessa meillä nyt selvityksessä, kiitos palautteesta!
@Kimbe277@ kirjoitti:Siis selvennykseksi onko tuo suunniteltu ominaisuus vai buki, ettei selainpohjaisessa ohjelmaoppaassa voi tallentaa ohjelmia teliatv appsissa katseltavaksi.
Tällä hetkellä selainpohjaisella ohjelmaoppaalla ei pysty tallentamaan mitään.
Pari päivää ollut jo näin, ainakin mobiililla.
Nämä on otsikon mukaiset Uudet ominaisuudet Telia-Tv:ssä ei oikein vakuuta nyt...
Olemassa olevat jatkuvat tallennuksetkaan eivät ole toimineet kolmeen-neljään päivään ainakaan.
Jatkossa voisi olla hyvä testata näitä uudistuksia pienellä testijoukolla muutaman viikon ajan,
ja vasta sitten laittaa kaikille jakeluun.
Jotain hyvitystä kyllä oletan Telian puolelta näistä ongelmista tulevan, varsinkin kun hintakin nousi.
@Japeaa, kiitos palautteesta, otamme kyllä opiksi tästä. Uskon että korjaus saadaan kuitenkin pian.
@Pekka_Koo@ kirjoitti:@Japeaa, kiitos palautteesta, otamme kyllä opiksi tästä. Uskon että korjaus saadaan kuitenkin pian.
Rikki yli puoli vuotta, toimii muutaman tunnin (jos sitäkään) ja taas rikki. Telian nopeat korjaukset ovat perinteisesti olleet kolmesta kuukaudesta ylöspäin. Mikä on arvio tällä kertaa?
Edesmennyt isoäitini käytti nykyaikaan sopimatonta rasista sanonta, joka sopisi tähän tilanteeseen. Päivitettynä sanonta kuuluu: Telian kohta on kolme vuotta.
Saattais itseänikin ketuttaa tilanne, mutta Elisa Viihteen käyttäjänä ei ketuta. Mikäs tässä on toimivaa palvelua käyttäessä. Nytkin tulee Elisan kanavalta Helsinki cupista pikkujunnujen pelejä. Näitä kattellessa tulee mieli iloiseksi ja paljon hyviä muistoja.
Onhan tämä ihan käsittämätöntä! Tallennuspalvelun hinta nousi kolminkertaisesti, ja silti palvelu ei pelaa! Telia mainostaa saumatonta tallennuspalvelua, mutta jatkuvat tallennukset, etätallennus sekä tallenteiden katsominen saumattomasti kaikilla laitteilla ei toimi. Jos katsot tallennetta digiboksilla, niin et voi jatkaa tallenteen katselua älypuhelimella sovelluksen kautta samasta kohdasta mihin olet jäänyt. Elisa Viihteessä tämä on toiminut jo vuosia, samoin HD-verkkotallennus. Miksi Telia ei osaa kehittää palveluaan vastaamaan kilpailijoiden tasoa? Loppuuko taito, vai vielä pahempaa - eikö kiinnosta palvella maksavaa asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla? Pahalta näyttää Telia!
Telia ei kunnioita asiakkaitaan yhtään. Asiakkaat joutuvat maksamaan epätäydellisistä palveluista täyden hinnan - ja nyt jopa kolminkertaisen hinnan aiempaan nähden!
Jos olette peruneet Telian tallennuspalvelun hinnannousun, toimimattomuuden tai jonkun muun syyn takia, niin kannattaa tarkistaa seuraava lasku huolellisesti.
Minä peruin tallennuspalvelun 7.6, koska se ei ollut toiminut kolmeen kuukauteen. Kun joskus maaliskuun alussa tuon TeliaTV:n hankin, niin myyjä kertoi, että siinä voi tehdä jatkuvia tallennuksia netin kautta. Vuorotyöläisenä tuo oli tärkeä ominaisuus. Mutta eihän se sitten onnistunut, kun olikin rikki tuo osa palvelusta. Odotin kiltisti kolme kuukautta, mutta ei toiminut vieläkään. Yritin irtisanoa sopparia, kun kerran ei vastannut luvattua. Telia ei tietenkään suostunut ja enhän minä nyt 10€/kk takia jaksa lähteä kuluttajaviranomaisiin ottamaan yhteyttä.
Irtisanoin siis sen tallennuspalvelun 7.6 ja koska tässä pääsi syntymään lievää luottamuspulaa Telian suuntaan, niin tarkistin viimeisimmän laskun vähän tarkemmin. Laskussa sanotaan seuraavaa:
Tallennuspalvelu 04.06. - 07.06. 4 pv 0,33
Tallennuspalvelu 08.06. - 03.07. 26 pv 5,63
Tiedustelin asiaa aspasta ja sain seuraavanlaisen vastauksen:
"Joo, täältä näkyy tosiaan tuo, että olet irtisanonut tallennuspalvelun digiboksilta. Tuo on jäänyt aktiiviseksi kuitenkin vielä sovelluksen puolelle, missä se on ollut peilattuna ilmaiseksi kun digiboksin tilaus vielä oli voimassa. Poistan tuon nyt sinulta ja katson ettei se enää laskuta seuraavaan laskuun. Voin myös hyvittää sinulle tuon 5,96 euroa tuohon lähteneeseen laskuun."
Telian logiikakka menee siis niin, että kun irtisanon 2,48 €/kk hintaisen palvelun, niin se alkaa veloittamaan minulta 6€/kk siitä, että se peilaa tuota palvelua ilmaiseksi TeliaTV sovellukseen. Tuo peilauskin on aikanaan mulle aspasta laitettu päälle, kun kyselin, että miksi tuolla TeliaTV sovelluksessa ei näy mikään TV kanava. Mistään maksusta ei silloin mainittu sanaakaan.
Että olkaa tarkkoina Telian laskujen kanssa. Ainoa osasto Telialla, joka toimii vauhdikkaasti. Vähän liiankin vauhdikkaasti.
@Katjane@ kirjoitti:
@tokel@ kirjoitti:
@Katjane@ kirjoitti:
Moikka @tokel !
Uusi hinnoittelu astui voimaan kaikille samanaikaisesti, mikäli sitten ei kaistassa ja/tai TV-palvelussa ole määräaikainen sopimusakausi kesken ja sen hintaan sisältyy tallennuspalvelu itsessään. Näissä tokikin hinta muuttuu vasta kun sopimuskausi on päättynyt.
Ohjelmaoppaasta sen verran, että kehitysidea on viety eteenpäin. Näin ensiajatuksena saattaa olla teknisesti haastava toteuttaa, että siitä saataisiin järkevä ja käyttäjäystävällinen. Tällä hetkelllähän sovelluksesta saa jokaisen kanavan koko päivän ohjelmat näkyviin, kanava kerrallaan. Webissä toteutus on helppo.
Paikallisten HD-lähetysten tallennus on tulossa, tarkoitus saada tämän vuoden loppuun mennessä tulille! :)
Oiskohan tässä jo liian monta asiaa.
Numeroin niitä nyt vähän.
1. Web-ohjelmaopas on informatiivinen ja kätevä käyttää. Se pitäisi vain saada toimimaan näiden uusien "crossplatform"-tallennusten kanssa. Eli kun sieltä ajastaa, niin tallenne tulis myös äpillä katsottavaksi. Onko tämäkin "vaikeaa" korjata?
2. Jatkuva tallennus verkkoon toimii vain web-ohjelmaoppaasta. Ja silloin tallenteet eivät näy äpissä. Kokeilin eilen kotiboksillani Arris VIP2853 tehdä jatkuvaa tallennetta (tv1, klo 20.30-20.55, päivittäin, 100kpl) verkkoon, niin riippumatta siitä kumman tallennuspaikan ("pyöreä r"=paikallinen tai r ehkä sellaisella pilvenkuvalla=verkkotallennus?), niin aina laittoi ajastukset paikalliselle kovalevylle.
3. HD-lähetysten paikallinen tallennus on ollut koko ajan olemassa, web-ohjelmaoppaasta. Eli tarkoittaako kertomasi sitä, että web-käyttöliittymä oikeasti ajetaan alas ja jatkossa pitää ährästää äpistä? Onko se jotenkin vaikea ymmärtää, että jos on tietokone ja ruudussa useita megapikseleitä ja riittävästi kokoa, niin äpillä ei millään päästä lähellekkään samaa käytetättävyyttä? Tai jos haluaa pukea asian toisinpäin, niin hyvän käytettävyyden saaminen äppiin vaatii niin paljon talenttia ja resursseja, ettei Telia halua siihen tarpeeksi paljon investoida.
Mitä jos nyt ihan aikuisten oikeasti päättäisitte siellä pitää web-ohjelmaoppaan hengissä ja laittaa sen vain toimimaan crossplatform-tallennuksilla?
PS. Ja jos et ymmärtänyt sarkasmiani hinnoittelusta, niin rautalankaa: Telia nosti verkkotallennuksen hintaa moninkertaiseksi, koska siitä tuli "niin paljon parempi". Mulle vaan käyttäjäkokemus on entistä huonompi ja edelleen ne tarvittavat palikat puuttuu ja vanhojakin on mennyt rikki. Olis reiluu nostaa hintaa vasta sitten kun uusi versio on saatu toimimaan.
Kiitos, paljon oli mutta hyviä nostoja ja kysymyksiä. Näitä mielellämme otamme vastaan ja kaikki keskustelu on aina hyvästä! :)
Selvitellääs näitä ja palataan asiaan mahdollisimman pian!
Moikka @tokel !
Nyt pääsen palaamaan näihin! :)
1. Ei toimi tällä hetkellä, jos on etätallennusoppaan kautta asetettu tallennus. Digiboksilta tallennettuna toimii sovellukselle ja päinvastoin.
2. Jatkuvia tallennuksia ei voi, eikä ole myöskään aikaisemmin voinut asettaa digiboksilta verkkoon. Jatkuvia tallennuksia voi asettaa etätallennuksen kautta. Tässä toiminteessa oli hetkellisesti häiriöitä, mutta eilisen korjauksen jälkeen toistuvatkin tallennukset näyttävät toimivan.
3. Web-ohjelmaopasta ei olla ajamassa alas, se tulee ehdottomasti pysymään!
Nämä ovat jatkuvasti työn alla ja kehityksessä, että toiminteista saataisiin luotettavia sekä käyttäjien toiveiden mukaisia. Siksi kaikki palaute on todella tärkeää ja otamme sitä mielellämme vastaan!
Onko tuo kohta 1. tulossa jossain vaiheessa?
@IlariJR@ kirjoitti:
@KALKKUT@ kirjoitti:Et tajunnu kysymystä etätallennuksen ohjelmaoppaassa https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas ei ole noitten ohjelma tietoja ja kyllä teliatv lukee aina hd perässä et taida tietää näistä asioista mitää
Aivan, luin hieman huonosti aiemman viestisi. Näiden kanavien HD-versiot tosiaan puuttuvat ohjelmaoppaasta jostain syystä. Pistin tästä kyselyä eteenpäin.
HD-kanavia ei pysty tallentamaan verkkoon ainakaan toistaiseksi, joten siinä mielessä HD-versioita ei välttämättä tarvitsisi lainkaan. Hyvähän tämä asia on kuitenkin selvittää.
Huoh,
unohdat nyt taas meidät, joitka haluamme etäajastaa hd-ohjelmia paikalliselle kovalevylle.
Tietokoneella tämä on kätevää web-ohjelmaoppaasta, paitsi jos tuki sille unohdetaan. Kuten nyt vaikuttaa käyvän.
Luurilla taas pienikokoisen käyttöliittämän takia äppi olis parempi. Ja taas, jos wb-ohjelmaopas unohdetaan, niin se ainoa vaihtoehto.
Vai ollaanko tässä nyt samalla dumppaamassa kokonaan paikallisten tallenteiden etäajastus?
@Pekka_Koo@ kirjoitti:@Japeaa, kiitos palautteesta, otamme kyllä opiksi tästä. Uskon että korjaus saadaan kuitenkin pian.
Hinta triplattu ja toiminta rikottu.
Kandeisko ajatella sillä lompakolla?
Edelleenkin olis kohtuullista korvata asiakkaille ainakin hinnakorotuksen osuus, ehkä vaikka koko verkkotallennuksen hinta, kunnes "uusi" systeemi on saatu toimimaan.
Jos tulevaisuudessa haluaa tehdä jotain paremmin, niin hinnankorotus vasta beta-vaiheen jälkeen ja uuden systeemin lanseeraus koska vaan muulloin, kuin lomakauden aluksi?
@Katjane@ kirjoitti:Moikka @tokel !
Nyt pääsen palaamaan näihin! :)
1. Ei toimi tällä hetkellä, jos on etätallennusoppaan kautta asetettu tallennus. Digiboksilta tallennettuna toimii sovellukselle ja päinvastoin.2. Jatkuvia tallennuksia ei voi, eikä ole myöskään aikaisemmin voinut asettaa digiboksilta verkkoon. Jatkuvia tallennuksia voi asettaa etätallennuksen kautta. Tässä toiminteessa oli hetkellisesti häiriöitä, mutta eilisen korjauksen jälkeen toistuvatkin tallennukset näyttävät toimivan.
3. Web-ohjelmaopasta ei olla ajamassa alas, se tulee ehdottomasti pysymään! :)
Nämä ovat jatkuvasti työn alla ja kehityksessä, että toiminteista saataisiin luotettavia sekä käyttäjien toiveiden mukaisia. Siksi kaikki palaute on todella tärkeää ja otamme sitä mielellämme vastaan! :)
Jahas,
tämä selvä.
Jatkuvia tallennuksia ei sii verkkoon voi tehdä mistään, niin että vois sovelluksella katsoa.
Jatkuvaa boksilla verkkoon en ollut aikaisemmin kokeillutkaan, kun web on kotona niin paljon kätevämpi, kun on pöytäkone, jossa paljon pixeleitä. Sinänsä erikoista, ettei ole koskaan toiminut. Käyttöliittymä antaa mahdollisuuden valita verkko/paikallinen, mutta tätä ei siis koskaan korjattu?
Taidan laittaa reklamaatiota menemään.
Muistaisitteko ilmotella, kun joku näistä uusista ja vanhoista vioista saadaan korjattua?
Noiden HD-kanavien puuttuminen ohjelmaoppaasta on edelleen selvityksessä. Toivottavasti saan vastauksen mahdollisimman pian. Etätallennusta kovalevylle ei varmastikaan olla lopettamassa.
Toistaiseksi jatkuvia tallenteita voi tehdä osoitteessa telia.fi/tallennus, kun käytössä on Telia TV digiboksi Telian laajakaistalla. Tallenteet näkyvät pelkästään digiboksilla. Sovellukseen ne tulevat varmasti jossain vaiheessa, mutta aikataulu on avoimena. Tämäkin on meillä kehityslistalla.
Ilmoitamme kyllä tässä ketjussa, kun palveluun tulee uusia ominaisuuksia tai kun nykyiset puutteet on saatu korjattua.
Nyt sain hieman lisätietoja Jim, Liv, Frii, Hero ja Kutonen HD-kanavien osalta eli ohjelmaoppaassa on teknistä vikaa, jonka vuoksi ne sieltä puuttuvat. Pyrimme korjaamaan vian mahdollisimman pian. Kiitos kun nostitte asian esille.
Milloin tämä Telian näppärä ja hintava tallennuspalvelu muuttuu saumattomaksi? Milloin Telia tv:n tallennuspalvelu on sellainen, että tallenteita voi katsella saumattomasti digiboksin, älypuhelimen, tabletin sekä tietokoneen kautta ja jatkaa katselua siitä kohdasta mihin on aiemmin tallenteessa jäänyt? Eli jatkaa esimerkiksi digiboksilla aloittamaansa sarjaa/elokuvaa reissussa ollessaan vaikka älypuhelimella siitä kohdasta mihin on digiboksilla kotona jäänyt? Tätä hinnankorotusta perusteltiin sillä, että nyt on käytössä näppärä ja saumaton tallennuspalvelu. Hinta kyllä nousi, mutta saumattomuutta ei tullut. Missä mättää? Ja edelleen sitä HD-verkkotallennusta kaipaillaan, mitä kilpailijat jo tarjoavat. Ja sitä, että kesken jääneet tallenteet erottuisivat tallennuslistasta selkeästi, tai tulisivat näkyviin "jatka katsomista"-listaan. Esimerkiksi Elisalla on näin.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.