Telialla ei mene vahvasti tällä kirjasto puolella. Nyt on seuraava ongelma: Kyseessä V Film-kirjasto uudella Telia tv digiboksilla, aina kun kyseisessä kirjastossa olevissa elokuvissa puhutaan puhelimessa tai elokuvassa on ns. kertojan ääni, niin tekstitys puuttuu! Eli sen ihmisen jota ei kuvassa näy, niin hänen puhettaan ei ole tekstitetty. Todella ärsyttävää! Voisitteko korjata tämän! Kyseessä on kuitenkin, huom, kuitenkin MAKSULLINEN palvelu! Tai antakaa asiakkaillenne pääsy Viaplayhin!
Outoa tässä on se, että tämä tekstitysongelma koskee ainoastaan V Film-kirjastoa. C More-kirjastossa sekä Paramount-kirjastossa tekstitykset toimivat kuten pitääkin. Lisäksi outoa on, että V Film-kirjaston tekstitysongelma esiintyy uudella digiboksilla sekä Telia tv-sovelluksella puhelimella, mutta taas selaimella katsoessa tekstitykset näkyvät kuten pitääkin. Eli ongelma on siis Telia tv-sovelluksessa!
@jarkko35 kirjoitti:
Outoa tässä on se, että tämä tekstitysongelma koskee ainoastaan V Film-kirjastoa. C More-kirjastossa sekä Paramount-kirjastossa tekstitykset toimivat kuten pitääkin. Lisäksi outoa on, että V Film-kirjaston tekstitysongelma esiintyy uudella digiboksilla sekä Telia tv-sovelluksella puhelimella, mutta taas selaimella katsoessa tekstitykset näkyvät kuten pitääkin. Eli ongelma on siis Telia tv-sovelluksessa!
Tutkimme tätä tällä hetkellä
---
Muokkaus Se_Jesse: lisätty tägäykset
@mickem kirjoitti:
@jarkko35 kirjoitti:Outoa tässä on se, että tämä tekstitysongelma koskee ainoastaan V Film-kirjastoa. C More-kirjastossa sekä Paramount-kirjastossa tekstitykset toimivat kuten pitääkin. Lisäksi outoa on, että V Film-kirjaston tekstitysongelma esiintyy uudella digiboksilla sekä Telia tv-sovelluksella puhelimella, mutta taas selaimella katsoessa tekstitykset näkyvät kuten pitääkin. Eli ongelma on siis Telia tv-sovelluksessa!
Tutkimme tätä tällä hetkellä. Vaikuttaa siltä, että koskee vain osaa sisällöstä, mutta kuitenkin rajautuu vain V Film -kirjastoon, kuten mainitsit. Eri alustoilla myös näemmä eroa näkyykö vai ei.
Olisiko mahdollista saada listaa näistä ongelmaelokuvista niin ei tarvitse aloittaa niiden katsomista ennen kun ongelma on korjattu?
Olisiko mahdollista saada listaa näistä ongelmaelokuvista niin ei tarvitse aloittaa niiden katsomista ennen kun ongelma on korjattu?
Toistaiseksi ei ole tällaista listaa antaa. Tutkimme tällä hetkellä mitä sisältöjä tämä koskee. Pidetään kuitenkin peukkuja että häiriön aiheuttaja löytyy ja saamme tuon korjattua, ennen kuin tällainen lista saadaan kasaan.
Telia ei taida osata korjata tätä V Film- kirjaston tekstitysongelmaa? Olisiko nyt aika antaa V Film- kirjaston tilaajille pääsy Viaplayhin? Tai sitten hinnanalennusta. Miten voi olla näin vaikeaa?
@jarkko35 kirjoitti:
Telia ei taida osata korjata tätä V Film- kirjaston tekstitysongelmaa? Olisiko nyt aika antaa V Film- kirjaston tilaajille pääsy Viaplayhin? Tai sitten hinnanalennusta. Miten voi olla näin vaikeaa?
Tekstityksen korjaus on selvityksessä ja pyrimme korjaamaan tämän mahdollisimman pian. Pahoittelen tilannetta.
Tekstitys V Film-kirjaston elokuvissa toimii kuten pitääkin kun katsoo sisältöjä tietokoneen kautta nettiselaimella sivulla tv.telia.fi. Olisiko mahdollista tuoda sama "soitin"(player) millä sisältöjä toistetaan selaimella myös digiboksille sekä puhelimen sovellukselle? Näin tekstitykset toimisivat kaikilla laitteilla.
Minä en edelleenkään ymmärrä miksi Telia haluaa ylläpitää jotain omaa viritelmäänsä puutteellisella kirjastolla, kun vaihtoehtona olisi tosiaan tarjota asiakkailleen kaiken kattavan ja toimivan Viaplay-kirjaston. Tai sitten tosiaan tämä viritelmä tulisi olla halvempaan hintaan.
@jarkko35 kirjoitti:
Tekstitys V Film-kirjaston elokuvissa toimii kuten pitääkin kun katsoo sisältöjä tietokoneen kautta nettiselaimella sivulla tv.telia.fi. Olisiko mahdollista tuoda sama "soitin"(player) millä sisältöjä toistetaan selaimella myös digiboksille sekä puhelimen sovellukselle? Näin tekstitykset toimisivat kaikilla laitteilla.
Koneistoa yhdenmukaistetaan jatkuvasti ja teemme sen eteen kovasti töitä, mutta alustokohtaisia eroja ja vaatimuksia on monia jotka pakottavat meidät tekemään omanlaisia valintoja. Tätä tekstityshäiriötä selvittelemme tosiaan parhaillaan ja vianhallinta tekee parhaansa että tekstitys saadaan raiteilleen mahdollisimman pian!
Olin tästä asiasta yhteydessä eilen myös Telian Facebook-sivujen kautta. Kysyin milloin tämä tekstitysongelma saadaan korjattua. Asiakaspalvelija vastasi, että häiriö on ollut korjauksessa 23.6, ja kysyi vieläkö tekstitysongelmat minulla jatkuu. Kun kerroin, että ei asia ole korjaantunut, niin asiakaspalvelija sanoi, että ei löytänyt häiriötikettiä asian tiimoilta... siis täh? Onko tämä asia nyt haudattu Telialla maton alle, ja jätetään asiat levälleen?
@jarkko35 kirjoitti:
Olin tästä asiasta yhteydessä eilen myös Telian Facebook-sivujen kautta. Kysyin milloin tämä tekstitysongelma saadaan korjattua. Asiakaspalvelija vastasi, että häiriö on ollut korjauksessa 23.6, ja kysyi vieläkö tekstitysongelmat minulla jatkuu. Kun kerroin, että ei asia ole korjaantunut, niin asiakaspalvelija sanoi, että ei löytänyt häiriötikettiä asian tiimoilta... siis täh? Onko tämä asia nyt haudattu Telialla maton alle, ja jätetään asiat levälleen?
Varmistin tämän tilanteen. Häiriö on tutkinnassa meillä, mutta erillistä infoa korjausaikataulusta ei vielä toistaiseksi ole. Jos toivot, että saisit ilmoituksen kun tämä on korjattu, voit pyytää tunnistautuneena asiakaspalveluamme kirjaamaan sinulle oman häiriöilmoituksen. Voit myös ilmoittaa sisällöistä, joissa olet tätä häiriötä todennut. Näin saat kuittauksen tekstiviestillä, kun tämä tekstityshäiriö on korjattu.
@mickem kirjoitti:
@jarkko35 kirjoitti:Olin tästä asiasta yhteydessä eilen myös Telian Facebook-sivujen kautta. Kysyin milloin tämä tekstitysongelma saadaan korjattua. Asiakaspalvelija vastasi, että häiriö on ollut korjauksessa 23.6, ja kysyi vieläkö tekstitysongelmat minulla jatkuu. Kun kerroin, että ei asia ole korjaantunut, niin asiakaspalvelija sanoi, että ei löytänyt häiriötikettiä asian tiimoilta... siis täh? Onko tämä asia nyt haudattu Telialla maton alle, ja jätetään asiat levälleen?
Varmistin tämän tilanteen. Häiriö on tutkinnassa meillä, mutta erillistä infoa korjausaikataulusta ei vielä toistaiseksi ole. Jos toivot, että saisit ilmoituksen kun tämä on korjattu, voit pyytää tunnistautuneena asiakaspalveluamme kirjaamaan sinulle oman häiriöilmoituksen. Voit myös ilmoittaa sisällöistä, joissa olet tätä häiriötä todennut. Näin saat kuittauksen tekstiviestillä, kun tämä tekstityshäiriö on korjattu.
Koska tämä ongelma vaikuttaisi olevan yksittäistapausta laajempi, niin edelleen ehdotan sitä että Telia tarjoaisi listan näistä ongelma-elokuvista jottei mene aika hukkaan meiltä. Ei kai tässä tosissaan odoteta, että jokainen meistä ilmoittaa yksitellen että "elokuva x, y ja z ei toimi".
Ei tämä ole niin monimutkainen asia. Kun saatte "soittimen" toimimaan The Post- elokuvan kohdalla niin, että tekstit näkyvät kaikissa leffan kohdissa, niin silloin soitin on korjattu, ja tekstit toimivat kyllä muissakin leffoissa. The Post- elokuva on malliesimerkki siksi, että siinä puhutaan paljon puhelimessa ja on myös kertojan ääntä - ja näissä kohdissa tekstitys ei toimi. Eli sen henkilön jota kuvassa ei näy, niin sen henkilön puhetta ei ole tekstitetty. Tai on kyllä tekstitetty - tekstit näkyvät näissä kohdissa jos katsot leffaa nettiselaimen kautta - vika on siis sovelluksen soittimessa, playerissa... se ei toimi oikein digiboksilla eikä puhelimella. Korjatkaa soitin!
kirjoitti:
@mickem kirjoitti:
@jarkko35 kirjoitti:
Olin tästä asiasta yhteydessä eilen myös Telian Facebook-sivujen kautta. Kysyin milloin tämä tekstitysongelma saadaan korjattua. Asiakaspalvelija vastasi, että häiriö on ollut korjauksessa 23.6, ja kysyi vieläkö tekstitysongelmat minulla jatkuu. Kun kerroin, että ei asia ole korjaantunut, niin asiakaspalvelija sanoi, että ei löytänyt häiriötikettiä asian tiimoilta... siis täh? Onko tämä asia nyt haudattu Telialla maton alle, ja jätetään asiat levälleen?
Varmistin tämän tilanteen. Häiriö on tutkinnassa meillä, mutta erillistä infoa korjausaikataulusta ei vielä toistaiseksi ole. Jos toivot, että saisit ilmoituksen kun tämä on korjattu, voit pyytää tunnistautuneena asiakaspalveluamme kirjaamaan sinulle oman häiriöilmoituksen. Voit myös ilmoittaa sisällöistä, joissa olet tätä häiriötä todennut. Näin saat kuittauksen tekstiviestillä, kun tämä tekstityshäiriö on korjattu.
Koska tämä ongelma vaikuttaisi olevan yksittäistapausta laajempi, niin edelleen ehdotan sitä että Telia tarjoaisi listan näistä ongelma-elokuvista jottei mene aika hukkaan meiltä. Ei kai tässä tosissaan odoteta, että jokainen meistä ilmoittaa yksitellen että "elokuva x, y ja z ei toimi".
Sisältöjen toimivuutta kyllä seurataan myös automatiikalla, mutta kaikkia ongelmaisia sisältöjä ei havaita. Siksi häiröistä on tärkeää ilmoittaa meille.
Tässä V Film -sisältöjen tekstitysongelmassa kyse on kursivoidusta tekstistä, joka ei näy häiriön vuoksi ruudulla. Ongelman korjaantuessa jokainen elokuva ja sisältö, jossa kursivoitua tekstiä käytetään, alkaa toimimaan. Tässä tilanteessa ei ole siis tarpeen ilmoittaa enää yksittäisiä elokuvia, mutta muutoin häiriöistä on tärkeää ilmoittaa.
@jarkko35 kirjoitti:
Ei tämä ole niin monimutkainen asia. Kun saatte "soittimen" toimimaan The Post- elokuvan kohdalla niin, että tekstit näkyvät kaikissa leffan kohdissa, niin silloin soitin on korjattu, ja tekstit toimivat kyllä muissakin leffoissa.
Kyllä, häiriö on tunnistettu ja se korjataan mahdollisimman pian.
Milloinhan tuo "korjataan mahdollisimman pian" on? Ilmoitin tästä asiasta 3 viikkoa sitten, ja joku oli tästä samasta asiasta ilmoittanut jo aiemmin. Ihmeen hidasta on Telialla tekeminen, ei voi tehokkuudesta puhua. Ja kyseessä edelleen MAKSULLINEN palvelu! Vauhtia siihen korjaukseen, vai meneekö jouluun?
Miksi Telialla ei ole minkäänlaista halua korjata maksullisessa kirjastossa esiintyvää tekstitysongelmaa? Onko Telia oikeasti näin välinpitämätön ja asennevammainen? Mikä tässä mättää?
@jarkko35 kirjoitti:
Miksi Telialla ei ole minkäänlaista halua korjata maksullisessa kirjastossa esiintyvää tekstitysongelmaa? Onko Telia oikeasti näin välinpitämätön ja asennevammainen? Mikä tässä mättää?
Ikävästä ja yksinkertaisesta ongelmasta tosiaan on kyse. Vaikea sanoa miksi nyt korjaus kestää, mutta koetin taas hoputtaa ongelman käsittelyä. Viaplayn avaaminen kanavapakettia tilaaville asiakkaille olisi kieltämättä minustakin paras ratkaisu näihin V Film-kirjaston ongelmiin. Viaplay-palvelua ei kuitenkaan toistaiseksi ole tulossa vaan ohjelmakirjastoa joudumme ylläpitämään itse.
Olen varma, että Telia valehtelee asiakkailleen päin naamaa! Mitään korjaustoimia ei ole aloitettu, asiaa ei ole edistetty mitenkään, vaikka tästä on puhuttu jo kuukausia. Missään häiriöilmoituksissa ei ole mainintaa V Film- kirjaston tekstitysongelmista. Joten asiaa ei ole otettu edes käsittelyyn! Miksi?!
@jarkko35 kirjoitti:
Olen varma, että Telia valehtelee asiakkailleen päin naamaa! Mitään korjaustoimia ei ole aloitettu, asiaa ei ole edistetty mitenkään, vaikka tästä on puhuttu jo kuukausia. Missään häiriöilmoituksissa ei ole mainintaa V Film- kirjaston tekstitysongelmista. Joten asiaa ei ole otettu edes käsittelyyn! Miksi?!
Valehtelusta ei tietenkään ole kyse. Sellainen toiminta ei kanna hedelmää myöskään kaupallisessa toiminnassa. Kyseisestä häiriöstä ei näytä olevan julkista häiriötiedotetta, mutta se ei tarkoita etteikö ongelman selvitystä olisi aloitettu.
Olisi aika rehellistä laittaa asiasta tiedote, jotta asiakkaat tietäisivät ongelmasta, ja että asian korjaus on aloitettu. Vai onko jokin syy sille, että asiasta vaietaan?
Emme yleensä ole julkisesti tiedoittaneet ohjelmakirjastojen sisältöjen virheistä. Kyseinen ongelma vaikuttaa mahdollisesti koko kirjaston sisältöihin, joten julkisen tiedotteen julkaiseminen on tässä tapauksessa perusteltua. Teinkin tästä häiriöistä tiedotteen telia.fi-sivustolle. Toivotaan, että saataisiin tekstitys tähänkin kirjastoon kuntoon mitä pikimmin.
Tuo tekstitysongelma, eli tekstityksen puuttuminen kohdissa, joissa puhuja ei ole näkyvissä - eli jos elokuvassa on "kertojan ääni", puhe tulee puhelimesta, tai näyttelijä ei muuten ole kuvassa - koskee kaikkia V Film- kirjaston elokuvia, - ja ongelma on sovelluksessa jota toistoon käytetään. Tekstit eivät näy digiboksilla eikä puhelimen Telia tv- sovelluksella katsoessa. Uusikaa siis toisto-ohjelma.
Tiedotteessa ei näköjään ilmoiteta aiotaanko asialle tehdä mitään. Aikamoista. Pahoitellaan vaan häiriötä. Ja asiakkaiden pitää tällaisesta ohjelmakirjastosta maksaa täyttä hintaa?! Eikö Telia aio hyvittää tätä millään tavalla asiakkailleen? Hävetkää!
Tekstit puuttuu, ohjelmakirjaston ohjelmat ei näy kokonaan etc etc... ei tää oikein hyvältä näytä Telia.
Ei jaksa! Miksi Telia ei tee tälle asialle mitään!! Kestänyt jo monta kuukautta nämä tekstitysongelmat V FILM- kirjastossa. Tämä täytyy saada kuntoon! Eikö edes mitään hyvitystä tule hinnasta?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.