Skip to main content

Väärä kuva ja infoteksti Telia TV:n tallennusnäkymässä

  • February 22, 2023
  • 4 kommenttia
  • 136 katselukertaa

aikuishuvitus
Meilaaja
Forum|alt.badge.img

Laitan kuvan josta näkyy virhe. ainakin LTT ohjelmassa on väärä kuva sekä infoteksti.

 

Muokkaus SonjaMelina: Muokattu otsikkoa hiukan kuvaavammaksi.

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • February 23, 2023

Laitan kuvan josta näkyy virhe. ainakin LTT ohjelmassa on väärä kuva sekä infoteksti.

Kyseessä on pitkään tiedossamme ollut ongelma. Ohjelmaoppaassa esiintyvien virheiden vuoksi tallenteeseen voi päätyä virheellinen ohjelman/jakson nimi tai kuvaus.

 


Traveller
Meilaaja
Forum|alt.badge.img
  • Meilaaja
  • March 1, 2023

Laitan kuvan josta näkyy virhe. ainakin LTT ohjelmassa on väärä kuva sekä infoteksti.

Kyseessä on pitkään tiedossamme ollut ongelma. Ohjelmaoppaassa esiintyvien virheiden vuoksi tallenteeseen voi päätyä virheellinen ohjelman/jakson nimi tai kuvaus.

 

@KaPetri vika ollut Telian tiedossa pian puoli vuotta eikä asiaa ole saatu korjattua. Näin on monen muunkin vian suhteen Telia TV-palvelussa… Eikö jo kuuluisi tallennuspalvelu tarjota kaikille palvelun tilanneille ilmaiseksi??? Eikö olisi edes kohtuullista kun tiedossa olevia vikoja ei ole saatu korjattu ja aikaa kulunut jo pitkään? Vika pitäisi hyvittää takautuvasti.


Forum|alt.badge.img+1
  • Faxaaja
  • March 2, 2023

On jo tullut opittua miten sen NatGeo kanavan ohjelmaoppaasta löytää oikean selityksen useimmiten. Se on monesti yhtä ohjelmaa aikaisemmassa. Muutaman kerran olen ihmetellyt että ei löydy ollenkaan oikeata selitystä. Ohjelma onkin esitetty aiemmin ja silloin siinä on ollut tämä väärä selitys, sen takia se virhe jatkuu hamaan tulevaisuuteen. Telia ei tallenna sitä ohjelmaa silloin kun se on ohjelma luettelossa eikä sen hetkisellä selityksellä, joka voi olla oikeakin. Tallennukseen tulee se aikaisempi väärä.

 

 


  • Telialainen
  • March 2, 2023

@KaPetri vika ollut Telian tiedossa pian puoli vuotta eikä asiaa ole saatu korjattua. Näin on monen muunkin vian suhteen Telia TV-palvelussa… Eikö jo kuuluisi tallennuspalvelu tarjota kaikille palvelun tilanneille ilmaiseksi??? Eikö olisi edes kohtuullista kun tiedossa olevia vikoja ei ole saatu korjattu ja aikaa kulunut jo pitkään? Vika pitäisi hyvittää takautuvasti.

 

Harmillisen pitkään näiden tallennuspalvelun häiriöiden korjaus on kestänyt ja häiriön korjaus on edelleen käynnissä. Kaikki tallennushäiriöt tullaan korjaamaan mahdollisimman pian.

 

Hyvitykset yleensä katsotaan tapauskohtaisesti häiriön korjauksen jälkeen, jotta tiedetään häiriön kesto ajallisesti ja sen vaikutus. Tästä tallennuspalvelun pitkittyneestä häiriöstä on selvitys käynnissä hyvitysten osalta.