Kun mobiililaitteesta tai tietokoneen Chromesta kääntää Telia Play-lähetyksen Chromecastille, katoaa valittu tekstityskieli. Kieli pitää uudelleen valita.. Asiasta tehty kyllä tiketti, mutta ei mitään korjausta ole tehty.
Tämä siis niillä kanavilla joissa DVB-teksitys (ei-poltettu), kuten YLEn kanavat
--
Muokkaus katjane: Muokkasin otsikkoa "Telia Play Chromecast-yhteensopivuus???" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.
Kun mobiililaitteesta tai tietokoneen Chromesta kääntää Telia Play-lähetyksen Chromecastille, katoaa valittu tekstityskieli. Kieli pitää uudelleen valita.. Asiasta tehty kyllä tiketti, mutta ei mitään korjausta ole tehty.
Tämä siis niillä kanavilla joissa DVB-teksitys (ei-poltettu), kuten YLEn kanavat
Onko sinulla tekemäsi tiketin tunnistetta tallessa, jos jaat sen ja katsotaan mitä korjaukselle kuuluu.
Käyttääkö Chromecast suoraan sitä tekstitystä, joka on asetuksista oletustekstitykseksi valittu? Koska sitä sen pitäisi aina käyttää oletuksena. Jos on oletuksesta vaihdettu eri tekstitys ohjelmalle, ei Chromecast sitä huomioi välttämättä.
Kun mobiililaitteesta tai tietokoneen Chromesta kääntää Telia Play-lähetyksen Chromecastille, katoaa valittu tekstityskieli. Kieli pitää uudelleen valita.. Asiasta tehty kyllä tiketti, mutta ei mitään korjausta ole tehty.
Tämä siis niillä kanavilla joissa DVB-teksitys (ei-poltettu), kuten YLEn kanavat
Onko sinulla tekemäsi tiketin tunnistetta tallessa, jos jaat sen ja katsotaan mitä korjaukselle kuuluu.
Käyttääkö Chromecast suoraan sitä tekstitystä, joka on asetuksista oletustekstitykseksi valittu? Koska sitä sen pitäisi aina käyttää oletuksena. Jos on oletuksesta vaihdettu eri tekstitys ohjelmalle, ei Chromecast sitä huomioi välttämättä.
Telia Playn asetuksissa tekstitysten kieli suomi. Telia playssa teksti suomeksi mutta kun lähetyksen peilaa Chromecastiin, tekstitys katoaa...
Telia Playn asetuksissa tekstitysten kieli suomi. Telia playssa teksti suomeksi mutta kun lähetyksen peilaa Chromecastiin, tekstitys katoaa...
Ei ole pakollista tietysti jakaa jos ei tahdo, täysin ymmärrettävää. Voit kysyä asiakaspalvelustamme myös tunnistautuneena sen tiketin perään tarkemmat tiedot. Jos se on jo suljettu, kannattaa tehdä uusi ilmoitus nykyisellä laitetiedolla, mitä ohjelmistoversiota käyttää jne. Tulemme tätä myös itse testaamaan omilla testilaitteilla.
--
Muokkaus SonjaMelina: Lyhennetty lainausta
Telia Playn asetuksissa tekstitysten kieli suomi. Telia playssa teksti suomeksi mutta kun lähetyksen peilaa Chromecastiin, tekstitys katoaa...
Ei ole pakollista tietysti jakaa jos ei tahdo, täysin ymmärrettävää. Voit kysyä asiakaspalvelustamme myös tunnistautuneena sen tiketin perään tarkemmat tiedot. Jos se on jo suljettu, kannattaa tehdä uusi ilmoitus nykyisellä laitetiedolla, mitä ohjelmistoversiota käyttää jne. Tulemme tätä myös itse testaamaan omilla testilaitteilla.
Telian asiakaspalvelulla ja tekniikalla ei ole muuta tavoitetta kuin saada ne asiakkaan tiketit suljettua keinolla millä hyvänsä ja mahdollisimman nopeasti. Tästäkin asiasta aikoinaan tiketti suljettiin pikavauhtia ja syytettiin että ei Telia voi ottaa vastuuta YLE Areenan ongelmista Telian asiakaspalvelu ei osaa tikettejä avata niin että sinne kirjataan asiakkaan ilmoittaman ongelman kannalta välttämättömät tiedot ja tekniikan puolella puuttuu Jesseltä sisälukutaito. Ja se iänkaikkisen vanhanaikainen kommunikointiväylä tekstiviesteillä näistä tiketeistä on järkyttävää ajanhukkaa niin asiakkaalle kuin tekniikalle.
--
Muokkaus SonjaMelina: Lyhennetty lainausta
Telia Playn asetuksissa tekstitysten kieli suomi. Telia playssa teksti suomeksi mutta kun lähetyksen peilaa Chromecastiin, tekstitys katoaa...
Ei ole pakollista tietysti jakaa jos ei tahdo, täysin ymmärrettävää. Voit kysyä asiakaspalvelustamme myös tunnistautuneena sen tiketin perään tarkemmat tiedot. Jos se on jo suljettu, kannattaa tehdä uusi ilmoitus nykyisellä laitetiedolla, mitä ohjelmistoversiota käyttää jne. Tulemme tätä myös itse testaamaan omilla testilaitteilla.
Telian asiakaspalvelulla ja tekniikalla ei ole muuta tavoitetta kuin saada ne asiakkaan tiketit suljettua keinolla millä hyvänsä ja mahdollisimman nopeasti. Tästäkin asiasta aikoinaan tiketti suljettiin pikavauhtia ja syytettiin että ei Telia voi ottaa vastuuta YLE Areenan ongelmista Telian asiakaspalvelu ei osaa tikettejä avata niin että sinne kirjataan asiakkaan ilmoittaman ongelman kannalta välttämättömät tiedot ja tekniikan puolella puuttuu Jesseltä sisälukutaito. Ja se iänkaikkisen vanhanaikainen kommunikointiväylä tekstiviesteillä näistä tiketeistä on järkyttävää ajanhukkaa niin asiakkaalle kuin tekniikalle.
Tavoitteemme ei ole sulkea tikettejä keinolla millä hyvänsä, korjaus toki mahdollisimman pian. On kuitenkin häiriöitä, joiden korjaus ei ole yksistään meidän käsissä tai yksittäisen ongelman korjaus tapahtuu vasta myöhemmin. Koska nyt en pysty tarkistamaan tikettejä joita sinulla on ollut, en pysty myöskään kommentoimaan miksi ne on suljettu tai olisiko käsittelyssä jotain voitu tehdä toisin.
Tekstiviestillä kuittaus häiriön korjauksesta on monesti saanut kiitostakin, mutta toki kuittaus voisi olla nykyaikaisempaakin, esim. Minun Telia -palvelua hyödyntämällä. Miten sinun mielestäsi tiketöinti tulisi toimia, jos olisi ihan vapaat kädet päättää?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.