Skip to main content

Hei!

Kyseessä tp-link NC220 valvontakamera, joka on kytketty langalla Huawei E5186s-22a reitittimeen. Olen saanut pilvipalvelun toimaan jotenkuten PC:llä, eli näen kameran näkymät PC ruudulta.

Samsung S5:llä en vain saa millään kameraa näkymään, vain ollessani samassa Wi-Fi verkossa. Känny ei anna kirjautua "Login" - kautta koko tilille. Vain Local onnistuu.

Asensin epähuomiossa tpCamera sovelluksen eka kerran "Local" kautta, mutta myöhemmin poistin puhelimesta koko asennuksen ja asensin uudestaan tpCamera - ohjelman, mutta kännykän kautta ei pääse tpCamera Cloudiin, eli ei  kauempaa katsomaan kännykällä, mitä kotona tapahtuu.

 

Moikka  ja tervetuloa Klaaniin! 



 



Ootko saanut tän jo ratkottua? 



 



 



Ei oo itselle tuttu laite ollenkaan, ootko katsonut, josko apu löytyisi täältä?



 



Oisko muilla antaa jotain vinkkejä tähän? :) 



 



 



 


Hei RaMaria!

En ole kiireiltäni ehtinyt käytännön kokeiluun. Eräs asiantuntija arveli vian olevan esim. kameran ip-osoiteasetuksessa, reitittimen asetuksissa, mainiten nat-suojauksen, dynaamiset ip-osoitteet..siis maallikolle "nörttijuttuja!"

Kun on maksanut sentään 70€ kamerasta, niin koetettava selvittää asioita, mutta jos olisin tiennyt hankaluuksista, en olisi hankkinut koko värkkiä.

Kameran omat käyttöohjeet ovat aika mitättömät.

 

Olen toki käynyt kameran FAQ - sivuilla.


Vastaa