Skip to main content
Vaihdoin boxin uudempaan eli Arriksen DV8919.ään.
 
Tilaushetkellä chatissa, eikä saapuneissa sähköposteissa mainittu vanhan boxin kohtalosta mitään.
Noh, noin viikon kuluttua uuden boxin tilauksesta tuli txt-viesti, että vanha Arris + oheisvermeet pitäis vallan paketoida ja lähettää ja palauttaa Telialle.. ..tuo esitettiin ainoana vaihtoehtona.
 
Voiko vanhan boxin oheisvermeineen viedä Telia Kauppa -myymälään (kun tässä liki sellaisen nurkilla asun) tai ihan itse tuupata sähköromukeräykseen?
 
(Laitoin s-postiakin tuolloin heti Telia-kauppaan mut eihän sieltä kukaan mitään vastaa…)
 
Yleensä ihmetyttää, ettei ko. asiaa ollenkaan oteta esiin, kun boxia on vaihtamassa, eikä esim. sähköromukeräys-vaihtoehtoa ehdoteta, kun niihinhän nuo kai päätyy..?? 🤔
Vaihdoin boxin uudempaan eli Arriksen DV8919.ään.
 
Tilaushetkellä chatissa, eikä saapuneissa sähköposteissa mainittu vanhan boxin kohtalosta mitään.
Noh, noin viikon kuluttua uuden boxin tilauksesta tuli txt-viesti, että vanha Arris + oheisvermeet pitäis vallan paketoida ja lähettää ja palauttaa Telialle.. ..tuo esitettiin ainoana vaihtoehtona.
 
Voiko vanhan boxin oheisvermeineen viedä Telia Kauppa -myymälään (kun tässä liki sellaisen nurkilla asun) tai ihan itse tuupata sähköromukeräykseen?
 
(Laitoin s-postiakin tuolloin heti Telia-kauppaan mut eihän sieltä kukaan mitään vastaa…)
 
Yleensä ihmetyttää, ettei ko. asiaa ollenkaan oteta esiin, kun boxia on vaihtamassa, eikä esim. sähköromukeräys-vaihtoehtoa ehdoteta, kun niihinhän nuo kai päätyy..?? 🤔

Onnex en palauttanut, kun kans tilasin tuon DV8919, mutta en ollut tyytyväinen uuteen boxiin ja palautin sen takaisin ja otin uudestaan ARRIKSEN käyttööni.

Ei niitä kuulemma tarvi palauttaa muutenkaan, vaikka sillain ohjeistetaan.


Vaihdoin boxin uudempaan eli Arriksen DV8919.ään.
 
Tilaushetkellä chatissa, eikä saapuneissa sähköposteissa mainittu vanhan boxin kohtalosta mitään.
Noh, noin viikon kuluttua uuden boxin tilauksesta tuli txt-viesti, että vanha Arris + oheisvermeet pitäis vallan paketoida ja lähettää ja palauttaa Telialle.. ..tuo esitettiin ainoana vaihtoehtona.
 
Voiko vanhan boxin oheisvermeineen viedä Telia Kauppa -myymälään (kun tässä liki sellaisen nurkilla asun) tai ihan itse tuupata sähköromukeräykseen?
 
(Laitoin s-postiakin tuolloin heti Telia-kauppaan mut eihän sieltä kukaan mitään vastaa…)
 
Yleensä ihmetyttää, ettei ko. asiaa ollenkaan oteta esiin, kun boxia on vaihtamassa, eikä esim. sähköromukeräys-vaihtoehtoa ehdoteta, kun niihinhän nuo kai päätyy..?? 🤔

 

Otamme aina vanhan digiboksin vastaan, jos haluat sen meille palauttaa. Suosittelemme yleisesti digiboksin palautusta etenkin, jos käytössä on pyöreä Arris (4302, 4302W tai 5305W) tai uusin digiboksimallimme SDMC DV8919. Seuraamme hiilijalanjälkeämme ja boksien osalta suosimme kierrätystä, sillä näitä em. mainittuja boksena voimme monissa tapauksissa käyttää uudelleen. Kaukosäätimen ja mahdollisen boksin kovalevyn otamme samalla vastaan. Jos käytössä on vanhempi Arris tai Motorola, voi sen kierrättää myös itse elektroniikkajätteenä. Isot elektroniikkaa myyvät liikkeet ja hypermarketit ottavat vastaan kierrätettäviä laitteita.

Boksin voi tuoda myös Telia Kauppaan, mutta ensisijaisesti suosittelemme palautusta postitse ja sen voi tehdä maksutta.

Palautus tehdään osoitteella: 
Posti, E-varasto
Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Akaa
 


Vastaa