Skip to main content

Hei

 

Olen elokuun puolella ollut yhteydessä tallennuspalveluun liittyvässä ongelmassa chattinne kautta. Tällöin ongelmaani luvattiin selvittää ja palata asiaan. Koskaan ei palattu, jolloin reilu kuukausi myöhemmin lähetin liitteen mukaisen yhteydenottopyynnön. Tähänkään en saanut vastausta. Viime viikon keskiviikkona olin asiasta puhelimitse yhteydessä, jolloin asia sanottiin ohjattavan tekniselle puolelle, jotka palaisivat asiaan seuraavana päivänä. Tästäkään ei ole kuulunut.

 

Olen yleensä suhteellisen pitkähermoinen ja ymmärtäväinen, mutta nyt alkaa aika paljon turhauttaa. Vaikka ongelmaan ei olisi minkään näköistä ratkaisua, olisi kuitenkin kiva, jos saisin edes jotain vastauksia asiaani. Protestoin vielä enemmän sitä, että joudun maksamaan 1) mielestäni toimimattomasta palvelusta ja 2) palvelusta johon en saa tukea.

 

Ongelman kuvaus tässä liitteessä myös mukana (jos se ketään kiinnostaa).

Ensinnäkin suuret pahoittelut heti omasta puolestani ettei yhteydenottoa ole kuulunut kummassakaan tapauksessa, näistä ehdottomasti pitäisi pitää aina kiinni! 



Yhteydenottolomakkeen kautta jätettyihin viesteihinkin tavallisesti vastauksen / soiton pitäisi tulla muutamassa päivässä.



 



Oletkohan tehnyt tallennukset aina etätallennuksen kautta osoitteessa telia.fi/tallennus tai telia.fi/ohjelmaopas? 



Tässä on nimittäin häiriötä ristiinkatselussa, ja täällä asiasta vielä häiröilmoitus. Tuon kautta tallennettuna ohjelma ei ole tosiaan katsottavissa esimerkiksi sovelluksella. 



 



Emme pääse täältä Yhteisön kautta suoraan asiakastietoihisi käsiksi, mutta kannattaa nyt käväistä heti chatissamme asiakassivuille kirjautumilla, niin päästään katsomaan mihin tuo jättämäsi yhteydenottopyyntö on jäänyt ja selvittelemään asiaa muutenkin! 



@SannaMKoo@  kirjoitti:

 

Oletkohan tehnyt tallennukset aina etätallennuksen kautta osoitteessa telia.fi/tallennus tai telia.fi/ohjelmaopas? 

Tässä on nimittäin häiriötä ristiinkatselussa, ja täällä asiasta vielä häiröilmoitus. Tuon kautta tallennettuna ohjelma ei ole tosiaan katsottavissa esimerkiksi sovelluksella. 

 


Sivusta huutelen, että onko tämä häiriö jossain vaiheessa tarkoitus korjata? Aika kohtuutonta, että vain tehdään häiriötiedote ja pahoitellaan, mutta asian eteen ei kolmessa kuukaudessakaan saada mitään tehtyä. Häiriön pitäisi olla tilapäinen tila, ei pysyvä. Ainakin omalta osalta tämä on todella suuri miinus, ettei jatkuvia tallennuksia vieläkään saa sovellukseen.

 

Samalla tiedustelisin, että koskahan on HD-kanavien tallennukset tulossa digiboksille? Nyt sentään näkyi AlfaTV HD ja NatGeo HD olevan tallennettavana, mutta olisi hyvä siirtää nuo muidenkin kanavien tallennukset HD-versioille ja hävittää koko SD-kanavat.


Vastaa