Hei
Olen elokuun puolella ollut yhteydessä tallennuspalveluun liittyvässä ongelmassa chattinne kautta. Tällöin ongelmaani luvattiin selvittää ja palata asiaan. Koskaan ei palattu, jolloin reilu kuukausi myöhemmin lähetin liitteen mukaisen yhteydenottopyynnön. Tähänkään en saanut vastausta. Viime viikon keskiviikkona olin asiasta puhelimitse yhteydessä, jolloin asia sanottiin ohjattavan tekniselle puolelle, jotka palaisivat asiaan seuraavana päivänä. Tästäkään ei ole kuulunut.
Olen yleensä suhteellisen pitkähermoinen ja ymmärtäväinen, mutta nyt alkaa aika paljon turhauttaa. Vaikka ongelmaan ei olisi minkään näköistä ratkaisua, olisi kuitenkin kiva, jos saisin edes jotain vastauksia asiaani. Protestoin vielä enemmän sitä, että joudun maksamaan 1) mielestäni toimimattomasta palvelusta ja 2) palvelusta johon en saa tukea.
Ongelman kuvaus tässä liitteessä myös mukana (jos se ketään kiinnostaa).