Hei! Aikaisemmin tänään Telian asiakaspalvelija ilmoitti Facebook-sivulla seuraavaa: "Tallennuspalveluun on nyt tuotu saumattomuus eli voit katsoa ja tehdä tallennuksia millä laitteella vaan. - Ainakin 13.6. jälkeen tehdyt verkkotallennukset pitäisi olla katsottavissa kaikilla alustoilla eli esimerkiksi digiboksilla tehty verkkotallennus tulisi olla nähtävissä TeliaTV-sovelluksesta myös." Tämä ei kohdallani pidä paikkaansa, joten tiedustelen, mistä oikein on kysymys. Tuleeko tämä ominaisuus kuitenkin oikeasti voimaan vasta 1.7., kuten asiakaskirjeessä mainittiin vai onko kyseessä jälleeen jokin vika? Eli siis: itselläni myös tuon päivämäärän jälkeen tehtyjä tallenteita voi katsoa vain asianomaisella laitteella, ei "ristiin". Toivottavasti välitätte tämän viestin vikaosastolle, koska Omilta sivuilta ei minkäänlaista häiriöilmoitusmahdollisuutta löydy.
Verkkotallennuksen uudistus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
