Skip to main content

Yritin tuossa aloittaa ohjelman alusta ja ihmettelin kun ei lähtenyt. Tallennelistauksessa ohjelma näkyy ja ei avaudu. Testasin sitten muitakin tallenteita, jotka eivät myöskään toimi. Tallennetta avatessa katoaa hetkeksi taustalla olevan ohjelman ääni, mutta muuta ei tapahdu, ei siis virheilmoituksia tai muutakaan. Kovalevyltä ohjelmat toistuu normaalisti.

 

Telia TV sovelluksella ohjelmat lähtee pyörimään. Tosin se on hyödytöntä koska kesken olevaa ohjelmaa ei pysty hyppimään eteenpäin jos käyttää Chromecastia. ???

 

Palvelu on siis boksi laajakaistalla ja boottailu ja virtajohdon tuuletus tehty.

 

 


@  kirjoitti:

Yritin tuossa aloittaa ohjelman alusta ja ihmettelin kun ei lähtenyt. Tallennelistauksessa ohjelma näkyy ja ei avaudu. Testasin sitten muitakin tallenteita, jotka eivät myöskään toimi. Tallennetta avatessa katoaa hetkeksi taustalla olevan ohjelman ääni, mutta muuta ei tapahdu, ei siis virheilmoituksia tai muutakaan. Kovalevyltä ohjelmat toistuu normaalisti.

 

Telia TV sovelluksella ohjelmat lähtee pyörimään. Tosin se on hyödytöntä koska kesken olevaa ohjelmaa ei pysty hyppimään eteenpäin jos käyttää Chromecastia. ???

 

Palvelu on siis boksi laajakaistalla ja boottailu ja virtajohdon tuuletus tehty.

 

 


Tallennuksissa on ollut hämminkiä ja ne ovat saatu paremmalle mallille. Kaikkien tallenteiden osalta jos se kohdallasi noin käyttäytyy, niin olethan meidän Häiriöilmotuksiin yhteydessä, esim. ajanvarauspalvelun kautta

Chromecastin osalta pystyt palauttamaan lähetyksen puhelimeen/tablettiin, kelata siinä kohteessa ja heittää takaisin Chromecastiin. Suoraan kun lähetys pyörii, niin Chromecastissä sitä ei pysty kelaamaan.


Testasin nyt ja tallenteet näyttäisivät toimivan jälleen. En nähnyt ajankohtaisissa häiriötiedotteissa mitään mainintaa tallenneongelmista, jos niissä on tiedossa olevaa ongelmaa miksi ei ole tiedotetta?

 

Mitä tulee Chromecastiin niin hyvä tietää että tuollainenkin kikkailu täytyy tehdä, eilen onneksi TV-kanavan oma palvelu antoi kelailla menossa olevaa lähetystä myös Chromecastilla käytettäessä.



@  kirjoitti:

Testasin nyt ja tallenteet näyttäisivät toimivan jälleen. En nähnyt ajankohtaisissa häiriötiedotteissa mitään mainintaa tallenneongelmista, jos niissä on tiedossa olevaa ongelmaa miksi ei ole tiedotetta?

 

Mitä tulee Chromecastiin niin hyvä tietää että tuollainenkin kikkailu täytyy tehdä, eilen onneksi TV-kanavan oma palvelu antoi kelailla menossa olevaa lähetystä myös Chromecastilla käytettäessä.


Siellä on tietoa ollut avoinna olevissa häiriöissä ja oli vielä viime viikolla korjattujen puolella, mutta ne ovat yksittäisiä olleet ja sen takia laitettu korjatuksi- ja sieltä ne lähtevät pois näkyvistä, kun tulee muita korjattuja tilalle. 


Verkkotallennuksen kanssa on ollut ongelmia viime aikoina.  Useasti ,kanavasta riippumatta, käy niin, että kun yritän aloittaa käynnissä olevan ohjelman alusta, ei tapahdu mitään.  Jos painan OK-nappulaa useamman kerran, saattaa kuva hävitä ja kuvaruutu mennä mustaksi.  Kun menen tallenteisiin, siellä lukee, että sinulla ei ole tallennettuja tai tallennettavia ohjelmia, vaikka siellä on niitä vaikka millä mitalla.  Jos menen em. häiriötilanteessa mobiilisovelluksella telia-tv -sovellukseen, sielläkään tallenteita ei löydy, vaan sovellus jää pyörittämään latausmerkkiä.  Häiriötilanne ei kestä kovin pitkään, vaan kohta kaikki toimii normaalisti ja kaikki tallenteetkin löytyvät verkosta. Vaikka häiriö ei ole pitkäkestoinen, ärsyttävä se on useasti toistuessaan.


Hei @Ikor64 ja tervetuloa Telia yhteisöön!



 



Telia TV-palvelussa on meneillään kuvailemasi katltainen häiriö koskien verkkotallenteita. Tallennukset voivat osalla asiakkaistamme kadota tallennukset valikosta. Korjausta ongelmaan olemme rakentamassa ja toivottavasti saamme korjauksen tehtyä tähän piakkoin. Kyseessä on kummiskin hyvin ärsyttävä käyttöä häiritsevä vika. 



 



 


Vastaa