mitään verkkoon tallennettua ei voi tällä hetkellä katsoa, tulee ilmoitus käynnistämässäsi ohjelmassa on virhe,yritä uudelleen.kun painaa ok niin tilee yritit valitankanavan () jota ei ole kanava listassa. ongelman ratkaisuksi en tahdo kuulla että buuttaa reititin....joka ikiseen ongelmaan sama ratkaisu ja tämä pitäisi lähes päivittäin tehdä. alkaa mitta täynnä olemaan. ensi vuoden puolella määräaikaisuus loppuu ja ei jatku tilaus tällä toiminnan tasolla.
Sivu 1 / 1
Jos olet sitä mieltä ettei laitteistossasi ole vikaa niin tee vikailmoitus tosta Omilta Sivuilta. Totta kai ei auta mikään omien laitteiden resetointi jos vika on Soneran palvelinpäässä, joka on kylläkin ollut aika yleistä. Muuta et voi sitten sen eteen tehdä.
Testasin itse tota Viihdettä ja tallennukset eivät toimi. Taas ei se Viihde toimi paitsi IPTV.
resetointi auttoi.turhauttavaa tehdä yhtenään tuo resetointi erinäisten ongelmien takia. ilta meni korvaaviin palveluihin tutustumisessa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.