Verkkotallennus ei näköjään aina toimi. Käytän NETISTÄ löytyvää Omien sivujen ohjelmaopasta tallennukseen. Tänään sain huomata, ettei TV 1:n Nuori Morse -sarjan tänäinen jakso tallentunut, vaikka sarja on jatkuvassa tallennuksessa. Samoin FOX-kanavan Walking Dead -.sarjan uudet jaksot ovat jääneet tallentumatta. Ikävää, ettei Telian palvelu toimi odotetulla tavalla, ja toivon että häiriöt korjataan mahdollisimman pian.
Tuo kuvailemasi tilanne liittynee tallennusten häiriöön, joka meillä on korjauksessa. Laitoin vielä kuitenkin varmuudeksi eteenpäin tiedoksi tämän ilmoittamasi tilanteen. Harmillinen tilanne, kieltämättä.
Tallennuspalvelu on maksullinen lisäpalvelu, ja nyt se ei ole moneen kuukauteen toiminut niinkuin pitäisi. Esimerkiksi asiakas ei voi tietokoneella selaimen kautta katsoa kaikkia tallennuksiaan, esimerkiksi Mtv3:n ja Subin tallenteita! Milloin tästä saa hyvitystä laskulle ja miksi palvelu ei toimi?!
@jarkko35@ kirjoitti:
Tallennuspalvelu on maksullinen lisäpalvelu, ja nyt se ei ole moneen kuukauteen toiminut niinkuin pitäisi. Esimerkiksi asiakas ei voi tietokoneella selaimen kautta katsoa kaikkia tallennuksiaan, esimerkiksi Mtv3:n ja Subin tallenteita!
Tallenteita tutkitaan tarkemmin ja etsitään syytä mikä tätä voisi aiheuttaa. Pyrimme korjaamaan häiriön mahdollisimman nopealla aikataululla.
Verkkotallenus on tökkiny mulla jo jonkin aikaa.Se ei aukee välillä ollenkaan,ilmottaa vaan jotain lataa ja lataa ja ei ole tallennuksia ilmoituksia.Jossain vaiheessa se sit taasen aukeaa.
@jesse56@ kirjoitti:
Verkkotallenus on tökkiny mulla jo jonkin aikaa.Se ei aukee välillä ollenkaan,ilmottaa vaan jotain lataa ja lataa ja ei ole tallennuksia ilmoituksia.Jossain vaiheessa se sit taasen aukeaa.
Onko palvelun kanssa ollut muutenkin hidastelua tai jumimista?
Oliko nyt käytössäsi Telia TV laajakaistalla vai pelkkä Telia TV boksi?
Olitko milloin viimeksi boksin virtajohdon irtikäyttämistä tehnyt?
Kuvassa esiintyy ajoittain pätkimistä.
Käytössä telia-tv laajakaista.
Katkaisen virran aina muutoinkin yön ajaksi.
Meillä on havaittu ongelmia tallenteiden näkymisessä tallennukset valikossa. Eli ongelma liittynee siihen https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_296848621&lang=fi
Kuvan pätkiminen johtuu yleensä huonosta yhteydestä. Yhteys voi olla heikko reitittimen ja boksin välillä tai sitten reitittimen ja verkon välillä.
Olitko boksia kytkenyt langattomasti vai verkkokaapelilla reitittimeen? Millaista nopeutta yhteys tarjoaa?
Boxi on langattomana,en ole piuhan kanssa edes kokeillut.Yhteys näytti 90/10Mb
Eli dsl liittymä ilmeisesti löytyy käytöstä. Jos kuvan pätkiminen häiritsee niin verkkokaapelilla yhdistämistä voisi kokeilla. Saadaan siten tietää johtuuko ongelma boksin ja reitittimen välisestä yhteydestä. Voit ensin myös reitittimen asetuksista käydä säätämässä 5GHz wlanin kaistanleveyttä 20MHz tilaan.
Kiinteän kaistan virheily voi myös aiheuttaa kuvaan häiriötä, tähän korjaus saadaan tehtyä häiriöilmoituksen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.