Skip to main content

verkkotallennus uudet kanavat

  • October 8, 2018
  • 12 kommenttia
  • 34 katselukertaa

aikuishuvitus
Meilaaja
Forum|alt.badge.img

Kirjeessä ilmoitettiin verkkotallennuksen hinnannousu ja luvattiin lisätä mm. NatGeo ja Frii

viimeistään 15.10 digiboksi asiakkaille. En katso mistään läppäristä enkä tabletista.

Minulla on 46 tuumainen töllö. Toivon että Telia pitää lupauksensa. otin viihdepalvelun

juuri verkkotallennuksen vuoksi. en vuokraa mitään enkä käytä muita lisämaksullisia

juttuja, vain tätä verkkotallennusta. jos en hyväksyisi vtall. hinnannousua, voisin lakkauttaa

sen, mutta kun se onkin pääasia. Nyt kyllä on pelastus tämä viihde, koska talon

antennijärjestelmässä on häiriötä.

Jos pitäisi ostaa kiintolevy, miten se kytketään tuohon uudenmalliseen pieneen pyöreään

näkkil...eiku dikiboksiin?

TLC on jo tallennuksessa ja huomasin että siitä tallennetut säilyvät vain 7 päivää. no se

ei haittaa.

12 kommenttia

ReOlivia
Telialainen
  • October 10, 2018

Moi! Kanavat tulevat näkyviin viimeistään 15.10. Kiva, että päädyit tuotteen tilaamaan! Kovalevy kiinnitetään digiboksin pohjaan. Asiakastukisivulla on vielä tarkemmmin näistä.


  • Uusi jäsen
  • October 15, 2018

Niin.. Moneskos päivä tänään olikaan...? Ei ainakaan selaimen kautta pysty Friiltä tallentamaan.. Eikä myöskään sovelluksen kautta voi katsoa etätallennettuja ohjelmia. Vieläkään.


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • October 16, 2018

@Syrjaelae: Testasin tallennusta sekä Samsungin luurilla, että tietokoneen selaimella ja se toimi normaalisti myös Frii-kanavalla. Varmistan aluksi, että onhan sinulla Tallennuspalvelu tilattuna? Ilman sitä verkkotallennus ei toimi.

Yksittäisten etätallennusten pitäisi olla katsottavissa sekä boksilla, että sovelluksessa, mutta siellä on häiriötilanne päällä, jonka vuoksi etätallennuksessa tehdyt tallennukset eivät tule sovellukseen näkyviin. Tämä on meillä tutkinnassa.


  • Uusi jäsen
  • October 16, 2018

@IlariJR@  kirjoitti:

@Syrjaelae: Testasin tallennusta sekä Samsungin luurilla, että tietokoneen selaimella ja se toimi normaalisti myös Frii-kanavalla. Varmistan aluksi, että onhan sinulla Tallennuspalvelu tilattuna? Ilman sitä verkkotallennus ei toimi.

Yksittäisten etätallennusten pitäisi olla katsottavissa sekä boksilla, että sovelluksessa, mutta siellä on häiriötilanne päällä, jonka vuoksi etätallennuksessa tehdyt tallennukset eivät tule sovellukseen näkyviin. Tämä on meillä tutkinnassa.


On käytössä ja niillä kanavilla mitä voi tallentaa verkkoon toimii kyllä. Paitsi Frii ja Nat Geo ja jotain hd-kanavia (en jaksa nyt tarkistaa mitkä toimii). TLCkin näyttää antavan tallentaa.

 

Niin ja boksin kautta kyllä sai ainakin Friiltä laitettua tallennukseen ohjelmia. Eikä mulla ainakaan koskaan ole näkynyt yhtään tallennusta sovelluksessa jos se on laitettu etätallennuksen kautta. ?


  • Telialainen
  • October 16, 2018

Tallennusten pitäisi nyt onnistua, joten pystytkö vielä tyhjentämään selaimen välimuistin ja kokeilemaan uudelleen? Ellei tallennus onnistu vielä tämän jälkeenkään, niin olisi hyvä jättää häiriöilmoitus esimerkiksi Telian sivuilla chatissä.


  • Uusi jäsen
  • October 17, 2018

Miksi natgeoa ei voi tallentaa AIPTV boksilla? Sovelluksesta pystyy. Muut uudet kanavat onnistuu boksin kautta.


  • Uusi jäsen
  • October 21, 2018

On kyllä liigan alkamisen jälkeen telian vastausvauhti hidastunut huomattavasti tällä palstalla. Harmi homma koska ennen täältä kannatti kyselläkkin kun sai vastauksen kohtuu ajassa. Täytyy jatkossa jättää suoraan häiriöilmoituksia ja kuormittaa näin toista päätä.


  • Telialainen
  • October 21, 2018

Pahoittelut, että vastaus sinulle on viivästynyt. Nat Geo-kanavan tallentamisongelma on meillä tutkinnassa ja se pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian.


  • Faxaaja
  • October 21, 2018

@AnneAn@  kirjoitti:

Pahoittelut, että vastaus sinulle on viivästynyt. Nat Geo-kanavan tallentamisongelma on meillä tutkinnassa ja se pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian.


Liigalähetyksetkin on pyritty samaan kuntoon mutta ei ole vielä onnistuttu. Aikaa on ollut noin puolitoista vuotta. Eli noin parin vuoden päästä saattaa olla tallennusongelma ratkennut.


  • Uusi jäsen
  • October 21, 2018

@Amatoori@  kirjoitti:

@AnneAn@  kirjoitti:

Pahoittelut, että vastaus sinulle on viivästynyt. Nat Geo-kanavan tallentamisongelma on meillä tutkinnassa ja se pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian.


Liigalähetyksetkin on pyritty samaan kuntoon mutta ei ole vielä onnistuttu. Aikaa on ollut noin puolitoista vuotta. Eli noin parin vuoden päästä saattaa olla tallennusongelma ratkennut.


Kyllä ja nelosen kanssa istutaan neuvottelupöydässä jo viidettä kuukautta. Rupeaa penkeistä jo pehmusteet olla vaihto kunnossa. Toivottavasti juomapuoli kunnossa kun kokoajan täytyy vaan neuvotella.


  • Uusi jäsen
  • May 6, 2019

@IlariJR@  kirjoitti:

@Syrjaelae: Testasin tallennusta sekä Samsungin luurilla, että tietokoneen selaimella ja se toimi normaalisti myös Frii-kanavalla. Varmistan aluksi, että onhan sinulla Tallennuspalvelu tilattuna? Ilman sitä verkkotallennus ei toimi.

Yksittäisten etätallennusten pitäisi olla katsottavissa sekä boksilla, että sovelluksessa, mutta siellä on häiriötilanne päällä, jonka vuoksi etätallennuksessa tehdyt tallennukset eivät tule sovellukseen näkyviin. Tämä on meillä tutkinnassa.


Vieläkö tää on tutkinnassa? Vieläkään ei etätallennuksen kautta tehdyt tallenteet näy sovelluksessa. ?


  • Telialainen
  • May 6, 2019

@Syrjaelae@  kirjoitti:

@IlariJR@  kirjoitti:

@Syrjaelae: Testasin tallennusta sekä Samsungin luurilla, että tietokoneen selaimella ja se toimi normaalisti myös Frii-kanavalla. Varmistan aluksi, että onhan sinulla Tallennuspalvelu tilattuna? Ilman sitä verkkotallennus ei toimi.

Yksittäisten etätallennusten pitäisi olla katsottavissa sekä boksilla, että sovelluksessa, mutta siellä on häiriötilanne päällä, jonka vuoksi etätallennuksessa tehdyt tallennukset eivät tule sovellukseen näkyviin. Tämä on meillä tutkinnassa.


Vieläkö tää on tutkinnassa? Vieläkään ei etätallennuksen kautta tehdyt tallenteet näy sovelluksessa. ?


Tarkoitatko tällä telia.fi/palvelu/ohjelmaopas kautta tehtyä tallennusta? Tämä toiminne toimii vain Telia Tv digiboksi laajakaistalla kanssa. Sovellukseen tallennukset voi tehdä suoraan sieltä sovelluksen kautta.