Skip to main content

Viihde iOS-laitteessa ja virheilmoitus

  • October 14, 2015
  • 20 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Soneraviihde lopetti toimimisen tänään ja ei pelaa vaikka sammutin padin ja asensin vielä ohjelman uudestaan. Heittää virhekoodia cv11:73010

 

onkos tällaista muilla tullut vastaan?

 

EDIT Tero: Vaihdoin otsikon iPadissa --> iOS-laitteessa

20 kommenttia

RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • October 15, 2015

Tuossa on ihan yleinen vika, koskee siis meidän mobiiliviihdettä sekä IOS -laitteita.

Tää on selvityksessä, vikatiedotteista voi seurata tilanteen etenemistä. :)


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • October 17, 2015

Tätä vikaa ei ole ilmeisesti saatu vieläkään korjattua? Onko arvio milloin? Ei huvittais maksaa palvelusta joka ei ees toimi.


  • Ex-telialainen
  • October 19, 2015

Vika on vielä meillä selvityksessä ja tarkempaa arviota aikataulusta ei ole antaa. Suosittelisin tekemään vikailmoituksen tuosta viasta Omien sivujen kautta, niin saa heti ilmoitusta, kun vika on korjattu.


  • Savumerkittäjä
  • October 20, 2015

Ihme tapahtui ja olisi kerrankin ollut aikaa katsoa HBO:ta. Mutta mitä vielä, samaa erroria pukkaa kuin muillakin. Ensimmäiset valitukset on näköjään tullut jo useampi päivä sitten. Voisitteko palkata vielä toisenkin henkilön sinne tekniseen tukeen niin ei tarvitsisi viikon välein ihmetellä kun joku Viihteen ominaisuuksista ei toimi.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • October 22, 2015

Joo kiitti mulle riitti. Onneks hbo saa toista kautta


  • Uusi jäsen
  • October 22, 2015

Tuolta vikailmoitusosiosta ei löydy tästä tietoa. Koska saatte tämän korjattua? Kohta mobiiliviihde ipadissa ollut jo viikon pimeänä ja vikailmoitus Cv11:73010 vaan on ja pyyy.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • October 22, 2015

Nyt en pääse mitään tarkistamaan kun kello on jo paljon mutta itse olen käyttänyt viihdettä omalla iPadillani joka päivä eikä tässä ole ollut ongelmia.

 

Vika&Häiriö-tiedotteissa tuo mainitaan mutta korjattujen vikojen puolella, arvioitu korjausaika näyttää olevan 15.10.

 

Tähän pitää meillä palata huomenna.


  • Ex-telialainen
  • October 23, 2015

Tätä virhekoodia cv11:73010 ei tosiaan esiinny kaikilla.

Teillä kellä tämä vielä tulee, olkaa yhteydessä vikapalveluun esimerkiksi omien sivujen kautta.

Kyseisiin liittymiin tehdään pieni korjaus, jonka jälkeen viihteen tulisi taas toimia normaalisti.


  • Savumerkittäjä
  • October 24, 2015

Piiitkästä aikaa mahdollisuus katsoa valioliigaa jas sit tää *******n *******a palvelu ei toimi ja asiakaspalvelustakaan ei osata auttaa. Laskutussysteemit toimii aina 100 prosenttisesti ja rahat kyllä kelpaa mut palvelut ei toimi, Asiakaspalvelu ei pelaa, aina pitää jonottaa ja ootella ja säätää ite mut silti ei toimi. Hei Sonera soita mulle ja palvele mua tai irtisanon kaikki puhelimet, netit, laajakaistat, soneraviihteet, spotifyt jne mitä teidän kautta on otettu. Ja lisäks soitan Hannu Karpolle.

 

Edit Tero: poistin viestistä yhteystiedot


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • October 24, 2015

https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto

Tuolta voit jättää yhteydenottopyynnön tai omilta sivuilta chatin kautta ota suora yhteys palveluneuvojaan ( ne puhekuplat siellä vasemmalla ylhäällä omilla sivuilla ). Ei ehkä kannata tänne yleiselle keskustelupalstalle omaa puhelinnumeroa laittaa, koska tätä kautta ei voi henkilökohtaisia asioita hoitaa.

 

 

Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • October 24, 2015

Moro  ja tervetuloa Klaaniin :)

 

Täältä löydät kaikki yhteydenottotavat, suosittelen tässä tapauksessa että täytät Omien Sivujen kautta vikailmoituksen taikka sitten sivun alaosan kautta naputtelet yhteydenottopyynnön -> linkki.

 

Täällä Klaanissa juttelemme asioista yleisellä tasolla mutta soittopyyntöä tai vaikka vikaria ei ikävä kyllä tätä kautta saa etiäpäin. Poistin viestistäsi henkilötiedot, niitä ei ole hyvä jakaa netissä -> linkki.

 

Ymmärrän että olet vihainen, jos palvelu ei pelaa ja aspaa/vikapalvelua ei saa kiinni. Mutta on meillä tosiaan myös noita muita yhteydenottotapoja niin saadaan homma muita kanavia pitkin pakettiin.

 

Edit:  oli nopeampi :)


  • Savumerkittäjä
  • October 24, 2015

Nyt sama ongelma ipadissä, virhekoodi cv11:73010. Mikään kanava ei näy mobiilissa Sonera viihteessä


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • October 24, 2015

Jätä yhteydenottopyyntö Soneralle ja valitse kohta vikatilanne : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto


  • Ex-telialainen
  • October 26, 2015

Morjesta ketjuun!

Näistä iOS-laitteista tulee nyt kahdenlaista virheilmoitusta ja näistä toinen on korjattavissa itse ihan ohjelmiston uudelleenasennuksella. Toisen ongelman hoitaminen vaatii vikapalveluun yhteydenoton yllämainituin keinoin. Joko vikailmoituksella tai tuolla yhteydenottopyynnöllä, molemmat käy.

Elikkäs, virheilmoituksella CV11:70001, ongelman korjaa Mobiiliviihde-sovelluksen uudelleenasennus. Uusin versionumero iOS-laitteille on 2.2.0. Voi kuitenkin olla tarpeen poistaa vanha sovellus ja asentaa se sitten uudelleen. (Jos nyt käy niin ettei tämä auta niin luonnollisesti kannattaa vikapalveluun ottaa yhteyttä)


Sitten Virheilmoituksella CV11:73010 joudutaan turvautumaan vikapalveluun. Tämä vikailmoitus tarkoittaa että mobiiliviihteen käyttäjätunnus on jumissa laitteessa ja se täytyy manuaalisesti vapauttaa vikapalvelun kautta. Tämän jälkeen on hyvä vielä varmistaa että uusi sovellusversio on asennettuna ennen tunnusten syöttämistä.

 

Kertoilkaas onko näistä ohjeista apua ja/tai ilmeneekö jotain muuta!


  • Savumerkittäjä
  • October 30, 2015

Minulla tulee välillä virhekoodi Cb11:3102, joka lähtee pois käynnistämällä puhelimen uudestaan.

 

Ei mitään hajua mistä johtuu, eikä miten (muuten) sen voisi korjata tai kiertää.

 


  • Ex-telialainen
  • October 30, 2015

@Tiilikasa kirjoitti:

Minulla tulee välillä virhekoodi Cb11:3102, joka lähtee pois käynnistämällä puhelimen uudestaan.

 

Ei mitään hajua mistä johtuu, eikä miten (muuten) sen voisi korjata tai kiertää.


Sinulla on ilmeisesti Windows-puhelin käytössä? Oletko kokeillut poistaa ja asentaa sovellusta uudelleen? Jos ongelma jatkuu edelleen, jätä vikailmoitus Omilta Sivuilta niin selvitetään asiaa tarkemmin.


  • Uusi jäsen
  • October 30, 2015
Aivan sama virheilmoitus minullakin. Viimeksi jäi formulat näkemättä ja ilmeisesti Meksikon kisakin jää näkemättä. Palvelua nimenomaan mainostettiin F1 formuloilla. Miten Sonera meinaa hyvittää asian ? Näkyykö palvelu tulevaisuudessa vai pitääkö vaihtaa operaattoria.

NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • November 2, 2015

@Turde kirjoitti:
Aivan sama virheilmoitus minullakin. Viimeksi jäi formulat näkemättä ja ilmeisesti Meksikon kisakin jää näkemättä. Palvelua nimenomaan mainostettiin F1 formuloilla. Miten Sonera meinaa hyvittää asian ? Näkyykö palvelu tulevaisuudessa vai pitääkö vaihtaa operaattoria.

Tuosta kannattaisi laittaa vikailmoitus omien sivujen kautta, niin pääsevät tutkimaan asiaa. Samalla voi toki sopia myös hyvityksistä, mikäli siihen löytyy peruste. Toivottavasti tuo ongelmaa ratkeaa sinullakin ihan pikaisesti!


  • Uusi jäsen
  • December 19, 2015

Törmäsin samaan vikaan ja korjaus asiaan on soittaa tekniseen asiakaspalveluun (vikapalveluun), jossa nollaavat viihdepalvelun käyttäjätiedot palvelimelta. Sinun pitää sen jälkeen poistaa iOS-laitteesta Viihde-sovellus, asenna se sitten App Storesta uudelleen ja kirjaudu sisään. Minulla lähti toimimaan tällä konstilla. Kiitos vikapalvelulle!


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • March 23, 2016

Eilen eli 22.3.2016 julkaisimme uuden version Soneran mobiiliviihteen sovelluksesta ja se löytyy App Storesta.

 

Osalla asiakkaista voi olla käytössään mobiiliviihteen versio joka on vanhempi kuin versio 2.5.0.x ja näissä tilanteissa sovellus herjaa:

 

"Katselua ei voida käynnistää. Virhekoodi Cv11:73050"

 

Homma ratkeaa näissä tilanteissa siten, että päivitä sovelluksesta uusin versio App Storen kautta.