Mites tämä "Virhekoodi 6000" ongelma ratkaistaan??
Kerrohan vielä hieman tarkemmin tästä ongelmatilanteesta niin etsitään ratkaisu. :)
Mikä palvelu on kyseessä?
Mitä laitetta käytät ja onko samaa vikaa useammalla laitteella?
Missä tilanteessa tarkalleen virhekoodi tulee?
Juu, eli Sonera Viihteen esim. tv-kanavoissa yrittää play-napista laittaa kanavaa näkymään, niin Silverlight bufferoi normaalisti ja heti sen jälkeen tulee Virhekoodi 6000 -ilmoitus. Sama homma Katsomon palveluissa. Käytän PC:tä, en muita laitteita. Olen myös muilla selaimilla yrittäny, mut ei vaan wörki.
Sain vinkin, että poistaa koneelta "Play Ready" -kansion roskakoriin, mutta ei tulosta siitäkään. Ilmeisesti joissain koneissa on tuon kansion poisto ratkaissu kyseisen virhekoodi robleeman.
Muokkasin otsikkoa vähän erilaiseen muotoon, kerätään tähän ketjuun mobiiliviihteen virhekoodeja!
Oisko mahdollista testata tuon toimivuutta esimerkiksi puhelimella Viihteen sovelluksella? Sekä mikäli vain on mahdollista, niin toisella koneella?
Saataisiin tällä vähän tietoon, että mistä kiikastaa. :)
Jeees, kuulun tähän 'old school' -kännypoppooseen :robothappy:, joten ei kykene testaamaan. Ja oon reissun päällä yhdellä hikisellä läppärillä.. ei pysty testaa muilla vermeillä.
Useimmat Sonera Viihteen Netissä ja mobiilissa palvelun ongelmat johtuvat selaimessa tosta Silverlightista, joten Googlettamalla Silverlight + virhekoodi löytyy usein apua :D
Tuolta löysin selkeet ohjeet: http://www.katsomo.fi/#!/ohjeet -> "Mitä saamani virheviesti tarkoittaa?" -kohdasta. Käykäähän lukasemas, jos probleemia on. NYT TOIMIIIII!!!!!!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.