Skip to main content

Vikakoodi 525, mitkään verkkotallenteet eivät näy

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 4 katselukertaa

onko korjausehdotuksia? Kaikkien verkkotallenteiden katsominen epäonnistuu. vikailmoitus on 525 yhteysvirhe. digiboksille on tehty factory reset,ei auta.
häiriötiedotteita viasta ei ole, vikailmoitus on tehty. Soneran 24/7 chatissä kukaan ei vastaa vaikka arvioitu odotusaika oli 20 minuuttia sitten 0 minuuttia

4 kommenttia

  • December 10, 2014
Täällä sama juttu, mitkään verkkotallenteet eivät ole näkyneet eilisestä lähtien. Tänä aamuna viimeksi kokeilin ja tuli yhteysvirhettä. Videontoistovirhe "Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelma uudelleen." jne.

T. Fielder.

  • December 10, 2014
Eilisestä lähtien sama ongelma täälläkin, verkkotallennuksia ei voi katsoa.
Vikatiedotetta ei ole asiasta annettu vaikka tuntuu olevan laaja ongelma.

Missä mennään?

  • December 10, 2014
Tämäkin vielä! Ei kai tässä auta kuin hankkia uudestaan digiboksi ja unohtaa tämä "palvelu".
"Jollei pian ala toimia, tapahtuu kauheita, sanoi emäntä kun Downton Abbey jäi näkemättä". Uusi kansansanonta...
PS Vikatiedote, mikä se on? Joku nähnyt joskus?

  • December 10, 2014
Hei kaikille!

Pääkaupunkisedulla tällä hetkellä voi tallenteissa, ohjelmakirjastossa ja videovuokraamossa ilmetä ongelmia. Kannattaa vielä käynnistellä digiboksi uudestaan ja resetoida modeemi. Jos vika jatkuu, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen joko Omilta sivuilta tai soittelemalla vikapalveluumme 0206 90101.