Skip to main content

Mulla on soneran digiboksi VIP1853, joka toimi hyivin n. 8 kk käyttöönotosta. Sitten tuli 711. Olen koittahut resetoida ym. mitä olen ohjeista löytänyt. Ei vaan toimi. Mitäs nyt?

Odotat, resetoit jne... Ei asiakas voi tehdä muuta sille laatikolle. Voit yrittää toki laittaa vikailmoituksen Omilta sivuilta. Yleensä se lähtee toimimaan aikanaan itsestään.


Olisiko asuinalueellasi jokin yleinen vika : https://www.sonera.fi/asiakastuki/vika-ja-hairiotiedotteet?intcmp=footer-vikatiedotteet

Jos on ja kun vika on korjattu, niin laitteiden uudelleenkäynnistys auttaa.


No niin. Tänään aukaisin taas kerran digiboksin ja ylläri. Nyt olikin vikakoodiilmoituksen sijasta tieto, että uusi päivitys saatavilla. NO, heti kokeilemaan ja kas boksi toimii taas täysin OK. Se tässä vain jää ihmetyttämään, että boksi on ollut poissa pelistä pian 6kk ja ykskaks rupeaa toimimaan päivityksellä. Ei muuten anna kovinkaan mairittelevaa kuvaa Soneran toiminnasta. Täyden maksun olen kuitenkin maksanut koko ajalta vaikkei palvelu ole ollut käytössä.


Vastaa