Skip to main content

vikakoodi 711

  • November 25, 2015
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Mulla on soneran digiboksi VIP1853, joka toimi hyivin n. 8 kk käyttöönotosta. Sitten tuli 711. Olen koittahut resetoida ym. mitä olen ohjeista löytänyt. Ei vaan toimi. Mitäs nyt?

3 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • November 25, 2015

Odotat, resetoit jne... Ei asiakas voi tehdä muuta sille laatikolle. Voit yrittää toki laittaa vikailmoituksen Omilta sivuilta. Yleensä se lähtee toimimaan aikanaan itsestään.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • November 25, 2015

Olisiko asuinalueellasi jokin yleinen vika : https://www.sonera.fi/asiakastuki/vika-ja-hairiotiedotteet?intcmp=footer-vikatiedotteet

Jos on ja kun vika on korjattu, niin laitteiden uudelleenkäynnistys auttaa.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • December 7, 2015

No niin. Tänään aukaisin taas kerran digiboksin ja ylläri. Nyt olikin vikakoodiilmoituksen sijasta tieto, että uusi päivitys saatavilla. NO, heti kokeilemaan ja kas boksi toimii taas täysin OK. Se tässä vain jää ihmetyttämään, että boksi on ollut poissa pelistä pian 6kk ja ykskaks rupeaa toimimaan päivityksellä. Ei muuten anna kovinkaan mairittelevaa kuvaa Soneran toiminnasta. Täyden maksun olen kuitenkin maksanut koko ajalta vaikkei palvelu ole ollut käytössä.