Skip to main content

Virhekoodi 722

  • December 14, 2016
  • 5 kommenttia
  • 29 katselukertaa

Yritän katsoa ohjelmakirjastoa mutta puskee videopalvelin virhettä ja virhekoodia 722.
Onko toimenpiteitä mahdollista tehdä?

5 kommenttia

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • December 14, 2016

@Perttu1987 kirjoitti:
Yritän katsoa ohjelmakirjastoa mutta puskee videopalvelin virhettä ja virhekoodia 722.
Onko toimenpiteitä mahdollista tehdä?

 

24.11.2016 16:00

 

Mobiiliviihde-palvelun kirjastossa häiriötä osassa kanavia

 

Häiriön alkamisaika: 24.11.2016 16:00

Arvioitu päättymisaika:

 

MTV Max, Viasat Jalkapallo, Viasat Fotboll ja Viasat Urheilu -kanavilla saattaa esiintyä häiriöitä Kirjaston ohjelmissa. Ongelma on alkanut 24.11. klo 16 tallentuneissa ohjelmissa. Virhekoodi S1601. Vikaa korjataan parhaillaan.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Sonera asiakaspalvelu

 

---

Tervehdys @Perttu1987!

Onko kyseessä tämä ongelma? :)

 

 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • December 14, 2016
Itse asiassa ei varmaan, sillä tällä hetkellä ongelma on kaikissa ohjelmakirjaston cmore ohjelmissa sekä myös kaikissa tallennetuissa ohjelmissa, joissa tulee virhekoodi 723.
Eilen toimivat vielä moitteettomasti

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • December 14, 2016

@Perttu1987 kirjoitti:
Itse asiassa ei varmaan, sillä tällä hetkellä ongelma on kaikissa ohjelmakirjaston cmore ohjelmissa sekä myös kaikissa tallennetuissa ohjelmissa, joissa tulee virhekoodi 723.
Eilen toimivat vielä moitteettomasti

Ahaa! Oletko uudelleen käynnistänyt laitteet/sovellukset @Perttu1987? :)

 

Voit jättää vikapyynnön täällä:

https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto

 

tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun seuraavanlaisesti:

Vikapalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Sonera Viihteen vikailmoitukset vastaanotamme ma–pe 8–22 sekä la–su 9–20. Hätätilanteissa voit soittaa myös aukioloaikojen ulkopuolella.

0206 9 0101 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)  | Vastausajat

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • December 14, 2016
Juu, käynnistin Sonera viihteen uudestaan järjestelmän uudelleenkäynnistyksestä.
Ei ainakaan vielä auttanut vaan sama ongelma toistuu.

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • December 14, 2016

@Perttu1987 kirjoitti:
Itse asiassa ei varmaan, sillä tällä hetkellä ongelma on kaikissa ohjelmakirjaston cmore ohjelmissa sekä myös kaikissa tallennetuissa ohjelmissa, joissa tulee virhekoodi 723.
Eilen toimivat vielä moitteettomasti

Tuohon virhekoodi 723 löytyy ainakin kehoitusta resetoida modeemi ja digiboxi aiemmista kirjoituksista : https://klaani.sonera.fi/t5/Sonera-Viihde-ja-kaapeli-TV/Sonera-viihde/td-p/135326