Skip to main content

Virhekoodi 723

  • November 13, 2016
  • 5 kommenttia
  • 86 katselukertaa

Vajaa kaksi viikkoa aikaa katsoa Arrowin kauden viimeinen jakso, mutta yrityksistä huolimatta toisto ei onnistu. Kun yritän katsoa tallennetta tulee virheilomoitus: VIDEONTOISOVIRHE....Yritä käynnistää uudelleen. Virhekoodi 723. Ja OK:n jälkeen 'Yritit toistaa kanavaa, jota ei ole kanavalistalla'. Digiboksiin (Arris VIP1853) tehty factory reset. 

5 kommenttia

  • Ex-telialainen
  • November 14, 2016

Koskeeko ongelma kaikkia kirjaston ohjelmia vai pelkästään tuota Arrowin viimeisintä jaksoa. Laitteletko vielä tiedon minkä kanavan kirjastosta koitit katsoa jakson?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 14, 2016

Kyse on 29.08.16 kanavalta Sub oleva tallenne. Muissa tallenteissa ei ole ollut ongelmia.


  • Ex-telialainen
  • November 14, 2016

Voisit laittaa meille tästä vikailmoituksen omien sivujen kautta. Laita matkaan mahdollisimman tarkat lisätiedot.


  • Uusi jäsen
  • September 7, 2019

Virhekoodi 723 miten sen saa pois, ja ohjelman näkyviin.


Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • September 7, 2019

@Pe1946@  kirjoitti:

Virhekoodi 723 miten sen saa pois, ja ohjelman näkyviin.


Virhekoodi liittyisi siihen, että olet laittanut jonkun tallenteen ja sitä ei löydy sieltä. Johtuneeko ehkä tästä häiriötilanteesta, mikä on kohdannut tallenteita: Häiriötiedote tallenteista

 

Vaikka alkupäivämäärä tässä on 30.8., niin siellä on aikaisemmasta ajankohdasta myös olemassa ilmoituksia. Tämä ei tosiaan koske kaikkia ja kaikkea, muutamia tapauksia.