Skip to main content

Yrittäessäni katsoa Soneran mobiiliviihteen kautta MTV Sport1 - kanavan lähetystä, molemmat laitteet (Iphone 5 C ja 6 Plus) antavat vain virhekoodin s1604 tai s1601.

 

Vika alkoi perjantaina 12.6.2015.

Kanavapaketti on siis tilattuna ja on toiminut ennen tätä päivää.

 

Vika on kestänyt nyt koko viikonlopun, joten odotan pikaista korjausta, että voin katsoa kanavaa, josta maksan. Vikailmoitus on jo tehty, mutta vika ei ole korjaantunut. Hopi hopi korjaamaan, kiitos!

 

Oli tosiaan tuon MTV1-sport kanavan kanssa häiriö 12-14.6. välisenä aikana ja tästä löytyi myös meiltä häiriötiedote. Toki hyvä että olit vikailmoituksen tehnyt niin varmaan sait myös kuittauksen asian korjauksesta heti puhelimeesi !


Olisihan se mukava ollut, jos olisi kuittaus tullut, että asia on korjattu.

Asiasta ei muuten ollut vikatiedotetta ja omien sivujen Chatin kautta asian tiedusteleminen kesti OIKEASTI yli tunnin. Joten ei voi antaa plussaa tästä häiriötiedottamisesta, valitettavasti.



@LeMans kirjoitti:

Olisihan se mukava ollut, jos olisi kuittaus tullut, että asia on korjattu.

Asiasta ei muuten ollut vikatiedotetta ja omien sivujen Chatin kautta asian tiedusteleminen kesti OIKEASTI yli tunnin. Joten ei voi antaa plussaa tästä häiriötiedottamisesta, valitettavasti.


Korjaus: Vikatiedotehan oli 2 päivää myöhässä Soneran sivuilla


Ikävä juttuhan tuo oli. Tähän toki kevyt puolustuksen sana, että viikonloppuisin näiden vikojen korjaaminen ja niistä tiedottaminen ei toimi samalla tavoin kuin arkena. Meillä on vikapalvelussa täysi vahvuus kuitenkin vain arkipäivisin. Tämä toki palautteena eteenpäin, että tiedottamista voisi pyrkiä jatkossa parantamaan!


Vastaa