Skip to main content

Virhekoodi711 tv:ssä

  • September 21, 2017
  • 5 kommenttia
  • 49 katselukertaa

Minulla ei ole noin viikkoon toiminut enää tv, ilmottaa vaan 711 virhekoodia.

Kaiken olen tehnyt mitä pitänytkin, että alkaisi toimimaan.

Ei ole kovin mukavaa, että kk maksua maksan ja tv boksi ei toimi eli maksan tyhjästä. 

5 kommenttia

tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • September 21, 2017

Jos resetoinnit ei auta niin suosittelen tekemään vikailmoituksen Telialle.


  • Ex-telialainen
  • September 22, 2017

Toimiiko sinulla netti kuitenkin normaalisti? Onko sinulla digiboksin ja reitittimen välillä johto, vai onko se väli langattomasti?

 

Jos mitkään konstit eivät auta, niin kannattaa olla meihin yhteydessä vaikka chatin kautta, niin saadaan tutkittua missä mättää. Varmasti kuntoon saadaan :)


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • September 22, 2017

711-virhekoodi

Oletusyhdyskäytävässä (modeemi/reititin ei reititä liikennettä) virhe


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • September 22, 2017

Kyllä toimii netti.

Ja on johto ja senkin olen testannut, että johto toimii moitteettomasti (nettiboksin kautta omalle tietokoneelle laitoin ja kyllä vaan pääsin koneella nettiin) joten johdossakaan ei ole vikaa.

Myös olen resetoinnut digiboksit eikä sekään auttanut.

Minulla uusi boksi ja vanha boksi. Testasin kummallakin, jos vaikka uudemmassa jotain häikkää, mutta vanhallakaan ei pääse puusta pitkälle (virhekoodi 711)

Jos vaan chatti toimii illalla niin silloin tulen, en pääse nyt päivällä.

 


  • Ex-telialainen
  • September 22, 2017

Moro,

 

Chatissa Häiriöilmoitukset palvelee 8-17.30 ja soittamalla 8-20 (020690400). Ole vain yhteydessä niin päästään asia selvittämään :smileyhappy: