Asiakaspalvelumme palveluajat uudistuvat kesäkuun 2019 alusta alkaen. Puhelinasiakaspalvelumme palvelee sinua jatkossa arkisin klo 8-18.
Tämän päivän hektisessä arjessa arvostamme asioiden hoidossa helppoutta ja nopeutta. Digitaaliset kanavamme ovatkin olleet suosittuja ja uskomme niiden suosion tulevaisuudessa edelleen kasvavan. Ohjaamme ja autamme kanavien käytössä, mutta myös henkilökohtainen palvelu on tarvittaessa helposti saatavilla. Telia.fi:n ja Minun Telia -sovelluksen chatissa voit asioida missä ja milloin vain, juuri sinulle sopivaan aikaan, sillä asiantuntijamme ovat apunasi ympäri vuorokauden. Telia Yhteisö on myös valtavan mainio paikka tiedonhakuun ja on avoinna aina, ihan kaikille.
Telia.fi -sivustolle kirjautuneena sinun on mahdollista tehdä liittymiisi ja palveluihin monia muutoksia kätevästi itse. Voit mm. päivittää liittymiäsi, tilata TV-kanavia, tarkistaa liittymiesi saldon, tehdä vikailmoituksen ja maksaa laskuja. Myös PUK-koodit löydät näppärästi liittymäsi tiedoista. Samat toiminteet onnistuvat myös Minun Telia -sovelluksen kautta. Joonaksen kirjoittamassa blogissa on tarkempia ohjeistuksia ja vinkkejä siitä miten ja mitä kaikkea voit siellä tehdä.
Kirjaudu sisään telia.fi -sivuston ylälaidasta tai lataa Minun Telia -sovellus puhelimesi sovelluskaupasta.
Asiakastiedote: Asiakaspalvelumme palveluajat uudistuvat kesäkuussa.