Skip to main content

Artikkelia on muokattu 23.7.2024

Tästä artikkelista löydät tietoa mistä chat löytyy, miten sitä käytetään ja kuinka pääset asiakasneuvojan kanssa juttusille.

Saat chatin kautta apua 24/7 silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Löydät chatin, kun kirjaudut Minun Teliaan osoitteessa https://telia.fi. Valitse “Kirjaudu omistajana”.

Voit kirjautua sivustolle mobiilivarmenteella, pankkitunnuksillasi tai sirullisella henkilökortilla. Kirjautumisen jälkeen löydät chat-napin sivuston oikeasta reunasta:

 

Chat Minun Telia -sivustolla

 

Minun Telia -sovelluksesta löydät chatin Tuki-näkymästä:

 

Chat Minun Telia -sovelluksessa

 

Vinkkejä
 

Voit asioida chat-asiakaspalvelun kanssa, kun olet liittymän omistaja.

Jos chat–kuvake ei ilmesty Minun Telia -sivustolla heti kirjautumisen jälkeen, malta hetki, sillä siinä voi joskus olla pieni viive. Huomioithan myös, että mahdolliset AdBlock-lisäosat kannattaa ottaa pois käytöstä. Ne saattavat estää chatin toiminnan. Jos keskusteluissa on jonoa, vuoronumerosi näkyy chat-ikkunan vasemmassa reunassa. Voit kuitenkin kirjoittaa viestisi jo valmiiksi vaikka olisitkin vielä jonossa.

--

Jos sinulla on kehitysehdotuksia palveluun liittyen, kerro siitä ihmeessä meille. Palaute on enemmän kuin tervetullutta, koska viilaukset ovat käynnissä parhaillaan.

Tervehdys, @erkkiniemela! Jos olet luonut käyttäjänimen Yhteisön keskustelupalstalla ilman Telia-tunnuksilla kirjautumista, niin et voi kirjautua telia.fi-sivuston Omille Sivuille.



 





 



 



Voit luoda Telia-tunnuksen täällä verkkopankkitunnuksien/mobiilivarmenteen avulla tai kirjautua suoraan sisään Omille Sivuille juurikin verkkopankkitunnuksilla kuten teit aiemmin. Tänne Yhteisöön on tulossa jossakin vaiheessa muutos, että kirjautuminen tulee olemaan yksinkertaisempi. Liittymän irtisanominen onnistuu Telian chat-asiakaspalvelussa tai esimerkiksi käyttämällä "Palvelupyyntö"-lomaketta, joka löytyy myös Omilta Sivuilta liittymäsi hallintasivulta. Lisätietoa liittymän irtisanomisesta löytyy täältä. Toivottavasti tästä oli sinulle hyödyllistä tietoa! Kysyhän ihmeessä, jos jokin jäi askarruttamaan :smileyhappy:



 



 



__________________________



Telia Yhteisö YKK-tukisivusto: https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage



__________________________


Kyselisin tilauksestani jossa tilasin kaksi suunto 7 kelloa ja toimitus aika luki sivuilla 1-4 päivää ja seuranta tilassa näyttää edelleen että käsittelyssä? Milloinka tuotteet lähtevät teiltä. Yritin myös chat keskustelua asiakaspalvelijan kanssa mutta ilmoitti että valitettavasti et saa jonotus numeroa kun chat täynnä. 


Moi @JokkeKnuuti ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Tarkistelin Suunto 7 -kellon tilannetta ja tuosta mallista kaikkia värejä on saatavilla, eli kellojen pitäisi toimittua tuon 1-4 päivän aikana. Tätä kautta emme pääse tilauksesi tietoja katsomaan tarkemmin vaan sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Chatissa voi ajoittain olla ruuhkaa, mutta sinne kannattaa hieman myöhemmin kokeilla mennä kirjoittamaan uudestaan. Muut asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä


mulla on laskutuskausi päättenyt ja palvelynumeron sulku vielä päällä



laskuit on maksettu milloin palvelunumerot aukeaa





edit katjane: piilotettu asiakastunniste


@PEKKAJLAHTINEN Sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun niin pääsemme sieltä tarkistamaan asisan. Täällä Yhteisössä voimme auttaa yleisellä tasolla, asiakastietoihin emme käsiksi pääse. Jatkossa kannattaa jättää omat tarkemmat henkilötiedot kirjoittamatta tänne sekä muihin yleisiin foorumeihin. 


Tyttäreni kännykän mobiilidatan lisäys

 


Toimiiko tämä chat?


Toimiiko tämä chat?

Hei @REIJO3011 ja tervetuloa Yhteisön jäseneksi. 😊 Chat-asiakaspalveluumme pääset Minun Telian kautta sovelluksella tai selaimen kautta. Mielellämme olemme avuksi tätäkin kautta, haluatko kertoa tarkemmin tilanteestasi? Täällä emme kuitenkaan pääse näkemään asiakastietojasi, mutta voimme antaa neuvoja ja käyttövinkkejä yleisellä tasolla. 

Täältä näet kaikki yhteystietomme.


Toimiiko tämä chat?

Telia.fi -sivustolta löytyy chat, kun olet kirjautunut sinne:

Telia chat


Toimiiko tämä chat?

Hei sinulle!

Olet Telian yhteisössä ja täällä ei ole chat keskusteluja. Täällä kaikki näkevät kaikki kirjoitukset paitsi jos laittaa yksityisviestiä. Jos haluat jutella Telian asiakaspalvelun kanssa, niin sieltä löytyy Telian sivulta chat mahdollisuus. 

Täällä voi keskustella Telian asioista mistä vain ja vaikka kysyä vinkkejä. Jos selaat tätä yhteisöä niin näet eri keskusteluja. Täällä ei laiteta mitään yksityistietoja näkyville. Olen vain yksi sivuston käyttäjä, en Telian ihminen. 

Kirjoitin näköjään yhtäaikaa @kiisseli67 :n kanssa. 😃


Vastaa