Uutinen

Chat apunasi 24/7

Chat apunasi 24/7

Näytä ensimmäinen kirjoitus

35 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tervehdys, @erkkiniemela! Jos olet luonut käyttäjänimen Yhteisön keskustelupalstalla ilman Telia-tunnuksilla kirjautumista, niin et voi kirjautua telia.fi-sivuston Omille Sivuille.


 



 


 


Voit luoda Telia-tunnuksen täällä verkkopankkitunnuksien/mobiilivarmenteen avulla tai kirjautua suoraan sisään Omille Sivuille juurikin verkkopankkitunnuksilla kuten teit aiemmin. Tänne Yhteisöön on tulossa jossakin vaiheessa muutos, että kirjautuminen tulee olemaan yksinkertaisempi. Liittymän irtisanominen onnistuu Telian chat-asiakaspalvelussa tai esimerkiksi käyttämällä "Palvelupyyntö"-lomaketta, joka löytyy myös Omilta Sivuilta liittymäsi hallintasivulta. Lisätietoa liittymän irtisanomisesta löytyy täältä. Toivottavasti tästä oli sinulle hyödyllistä tietoa! Kysyhän ihmeessä, jos jokin jäi askarruttamaan :smileyhappy:


 


 


__________________________


Telia Yhteisö YKK-tukisivusto: https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage


__________________________

Kyselisin tilauksestani jossa tilasin kaksi suunto 7 kelloa ja toimitus aika luki sivuilla 1-4 päivää ja seuranta tilassa näyttää edelleen että käsittelyssä? Milloinka tuotteet lähtevät teiltä. Yritin myös chat keskustelua asiakaspalvelijan kanssa mutta ilmoitti että valitettavasti et saa jonotus numeroa kun chat täynnä. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Moi @JokkeKnuuti ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Tarkistelin Suunto 7 -kellon tilannetta ja tuosta mallista kaikkia värejä on saatavilla, eli kellojen pitäisi toimittua tuon 1-4 päivän aikana. Tätä kautta emme pääse tilauksesi tietoja katsomaan tarkemmin vaan sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Chatissa voi ajoittain olla ruuhkaa, mutta sinne kannattaa hieman myöhemmin kokeilla mennä kirjoittamaan uudestaan. Muut asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä

mulla on laskutuskausi päättenyt ja palvelynumeron sulku vielä päällä


laskuit on maksettu milloin palvelunumerot aukeaa




edit katjane: piilotettu asiakastunniste

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@PEKKAJLAHTINEN Sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun niin pääsemme sieltä tarkistamaan asisan. Täällä Yhteisössä voimme auttaa yleisellä tasolla, asiakastietoihin emme käsiksi pääse. Jatkossa kannattaa jättää omat tarkemmat henkilötiedot kirjoittamatta tänne sekä muihin yleisiin foorumeihin. 

Kunniamerkki

Tyttäreni kännykän mobiilidatan lisäys

 

Kunniamerkki

Toimiiko tämä chat?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Toimiiko tämä chat?

Hei @REIJO3011 ja tervetuloa Yhteisön jäseneksi. 😊 Chat-asiakaspalveluumme pääset Minun Telian kautta sovelluksella tai selaimen kautta. Mielellämme olemme avuksi tätäkin kautta, haluatko kertoa tarkemmin tilanteestasi? Täällä emme kuitenkaan pääse näkemään asiakastietojasi, mutta voimme antaa neuvoja ja käyttövinkkejä yleisellä tasolla. 

Täältä näet kaikki yhteystietomme.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Toimiiko tämä chat?

Telia.fi -sivustolta löytyy chat, kun olet kirjautunut sinne:

Telia chat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Toimiiko tämä chat?

Hei sinulle!

Olet Telian yhteisössä ja täällä ei ole chat keskusteluja. Täällä kaikki näkevät kaikki kirjoitukset paitsi jos laittaa yksityisviestiä. Jos haluat jutella Telian asiakaspalvelun kanssa, niin sieltä löytyy Telian sivulta chat mahdollisuus. 

Täällä voi keskustella Telian asioista mistä vain ja vaikka kysyä vinkkejä. Jos selaat tätä yhteisöä niin näet eri keskusteluja. Täällä ei laiteta mitään yksityistietoja näkyville. Olen vain yksi sivuston käyttäjä, en Telian ihminen. 

Kirjoitin näköjään yhtäaikaa @kiisseli67 :n kanssa. 😃

Vastaa