Artikkelia on muokattu 23.7.2024
Tästä artikkelista löydät tietoa mistä chat löytyy, miten sitä käytetään ja kuinka pääset asiakasneuvojan kanssa juttusille.
Saat chatin kautta apua 24/7 silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Löydät chatin, kun kirjaudut Minun Teliaan osoitteessa https://telia.fi. Valitse “Kirjaudu omistajana”.
Voit kirjautua sivustolle mobiilivarmenteella, pankkitunnuksillasi tai sirullisella henkilökortilla. Kirjautumisen jälkeen löydät chat-napin sivuston oikeasta reunasta:
Minun Telia -sovelluksesta löydät chatin Tuki-näkymästä:
Vinkkejä
Voit asioida chat-asiakaspalvelun kanssa, kun olet liittymän omistaja.
Jos chat–kuvake ei ilmesty Minun Telia -sivustolla heti kirjautumisen jälkeen, malta hetki, sillä siinä voi joskus olla pieni viive. Huomioithan myös, että mahdolliset AdBlock-lisäosat kannattaa ottaa pois käytöstä. Ne saattavat estää chatin toiminnan. Jos keskusteluissa on jonoa, vuoronumerosi näkyy chat-ikkunan vasemmassa reunassa. Voit kuitenkin kirjoittaa viestisi jo valmiiksi vaikka olisitkin vielä jonossa.
--
Jos sinulla on kehitysehdotuksia palveluun liittyen, kerro siitä ihmeessä meille. Palaute on enemmän kuin tervetullutta, koska viilaukset ovat käynnissä parhaillaan.