Tuntuuko siltä, että parhaat edut ja tarjoukset ovat aina tarkoitettu vain uusille asiakkaille? Tai että laskuja lukuun ottamatta meistä ei koskaan kuulu mitään? Hiljaisuus voi johtua siitä, ettei meillä ole lupaa lähettää sinulle muuta kuin lasku. Tämä on meistäkin tosi harmillinen juttu.
Markkinointilupa avaa kaistan etuiluun
Telia voi viestiä asiakaseduista, tarjouksista ja uusista palveluista vain niille asiakkaille, jotka ovat ilmaisseet haluavansa viestejä meiltä. Tätä tahdonilmaisua kutsutaan lakitermein markkinointiluvaksi.
”Neuvottelemme jatkuvasti laitevalmistajien ja muiden yhteistyökumppaneidemme kanssa huippudiilejä, jotta nykyasiakkaillamme olisi mahdollisuus ostaa laitteita ja tarvikkeita erityisin asiakasetuhinnoin. Edut voivat yhdestä ostoksesta olla hyvinkin merkittäviä. Asiakkaamme saavat myös etuosto-oikeuden parhaisiin tarjouksiimme sekä mahdollisuuden kokeilla uusia palveluita kampanjahinnoin”, kertoo Telian asiakasviestinnästä vastaava Outi Mäkäräinen.
Luvat päälle ja pois – sinä päätät
Meille on tärkeää, että tunnemme asiakkaamme ja olemme osa heidän arkea. Panostamme paljon tutkimukseen, jotta ymmärtäisimme asiakkaidemme tarpeita entistä paremmin.
”Me emme halua spämmätä, vaan olla aidosti asiakkaalle hyödyksi. Tulevaisuudessa keräämme myös tietoa asiakkaidemme kiinnostuksen kohteista, jotta osaisimme viestiä kullekin asiakkaalle juuri häntä kiinnostavista aiheista”, sanoo Telian asiakkuuksien kehittämisestä vastaava Sonja Pihlaja.
Lähetämme viestejä sähköpostilla ja tekstarilla. Voit antaa myös luvan sijainti- ja välitystietojen käyttöön, jolloin voimme kohdentaa viestit esimerkiksi paikkakuntakohtaisesti. Tällöin voit saada esimerkiksi erikoistarjouksen lähelläsi sijaitsevasta Telia Kaupasta tai kutsun suosikkijoukkueesi matsiin.
Saat meiltä enintään 5 viestiä viikossa, mutta yleensä määrä jää vähäisemmäksi. Roskapostia tai kolmannen osapuolen mainoksia emme lähetä. Emme myöskään luovuta tietojasi kenellekään Telian ulkopuoliselle toimijalle.
Luvat saat helposti päälle:
- Lataa itsellesi Minun Telia –sovellus ja hallinnoit asioitasi vaivatta. Sovelluksessa valitse ”Oma profiili” -> ”Asiakastiedot” -> ”Tietoa Telian asiakaseduista (Markkinointilupa)”.
- Klikkaa itsesi osoitteeseen telia.fi ja kirjaudu sisään esimerkiksi pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Valitse kohta ”Omat tietoni ja asetukset” -> ”Tietoa Telian asiakaseduista (Markkinointilupa)”.
- Voit myös pirauttaa meille numeroon 020 690 400, ottaa yhteyttä chatin kautta tai poiketa lähimmässä Telia Kaupassa. Kaikki yhteystiedot löydät täältä.