Löydä uusi yhteys



Näytä ensimmäinen kirjoitus

117 kommenttia

Kunniamerkki +14

Onhan muuten noissa uusissakin paketeissa X-etu, kts tuolta lisätietoja.

@IlariJR  pystyyks sitä päivitää jotekin teidän kautta suoraan 

Onnistuu toki, jos otat yhteyttä asiakaspalveluumme 🙂 Telia Yhteisössä emme pysty asiaa hoitamaan, koska tarvitsemme sinulta tarkempia henkilötietoja.

@tontsa17 Vastaus tähän kysymykseesi:


Minkä takia netin nopeuksia hidastettiin 150 mbit/s:ta 100mbit/s:n? 


Ja minkä takia Soneralta ottamamme sopimuksemme on pienennetty tämän nopeuksien rajoituksen myötä myös? Eikös tämä ole vähän huijausta jos ensin luvataan 150 mbit/s ja sitten kuitenkin saadaan 100 mbit/s…?

Liittymän ominaisuuksia ei ole muutettu. Tämä on ainoastaan viestinnällinen juttu eli liittymien maksiminopeuksien ilmoitustapa muuttui kuvaamaan paremmin liittymän todellisia nopeuksia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@nihla Minun Telia -sovellus (ent. Minun Sonera) avautui eilen illalla. Oletko jo käynyt kurkkaamassa ja päivittämässä sen Kaupasta? :)


 



Palautteita ja kommentteja sekä ideoita voit antaa tänne.



@Sekunti olein mut ei toimi  

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Moi @nihla!


 


Sepä ikävää :smileysad:


 


En muistanut mainita, että Minun Telia -sovellus on tällä hetkellä vain iOS ja Android (6.0 ja sitä uusimmille) käyttöjärjestelmille. Telia selvittää, että onko mahdollisuutta tukea Androidin aikaisempia versioita. Windows tuki jää kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi.


 


Kannattaa suunnata tänne keskusteluun ja jossa voit antaa palautetta tuosta ongelmastasi:


https://yhteiso.telia.fi/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/asiakas/thread-id/2852/page/1


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Joo ei toimi Windows puhelimissa eikä vanhemmissa kuin 6.0 Android puhelimissa Minun Telia -sovellus. Tältä vain näyttää :


 



Windows kaupassa vain Minun Sonera -sovellus saatavana ja ei ole tulossakaan Minun Telia -sovellusta sinne.

Minun telia ei toimi vieläkään, onkohan tietoa koska pelittää? Sanoo vaan "hups olen huollossa" :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@pilkrimi iOS-käyttöjärjestelmän Minun Telia -sovellus tulee käyttöön mahdollisimman pian, kun vika saadaan korjattua. Ainakaan muutama tunti sitten eivät osanneet sanoa vielä tuosta sen enenpää :)

@pilkrimi  minulle vastatiin  näin kun kysyin asiaa tänään 

iPhonessa on tällainen tilanne päällä hetken aikaa. Tilanne on tiedossamme ja korjaus tulee lähiaikana.

 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tiedoksi varmuuden vuoksi myös tänne eli chat toimii taas :)

Hyvä tietää ? Ja huomasin myös että chat toimii taas. Sellasta pikkasen moitin kun twitterin dm:llä ei saanu enää hoideltua asioita.. kysyin jotain niin vastattiin et täällä ja täällä voit hoitaa asiasi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Jep, Minun Telia iOS:lle tulee lähiaikoina. Toivottavasti jo maanantaina :)


 


---


 


@pilkrimi näin on, DM:t on pois käytöstä jatkossa niinkuin Facebookin myös privat. Johtuen mm. siitä, että noissa kanavissa asiakasta ei voi luotettavasti tunnistaa ja toisaalta satsaamme paljon henkilökohtaiseen palveluun chatissa. Yleisissä kysymyksissä somessa autamme kuten ennenkin, ja tottakai ja ennenkaikkea siis myös täällä Yhteisössä 🙂 Täällä apuna on valtavan hienoa porukkaa melkein koko ajan :)

 iOS-versio tuli ulos myöhään perjantaina tuossa klo 23-00 välissä, joten ei muuta kun päivittämään! :cathappy:

Huomenta. Uudessa Teliassa suraava pulma: "liittymäsi ja palvelut sekä "omat tiedot" laatikkoa auteavat ja toimivat, mutta  Laatikot  "viestit" ja "laskut" eivät aukea. Tulee sivu "miten voimme auttaa  ym. Chattilaatikoita.

 

En käyskään läydä linkkiä aikaisemmista laskuista mm. tammi-helmikuun laskut ja sitä vanhemmat. Kertokaa viisaammat.

Morjesta Konstapoika, kävin tuossa juuri katsomassa omia tietojani ja ainakin Google Chromella tuo Viestit ja Laskut -osio aukesi normaalisti. 

 

Mitä tulee noihin vanhempiin laskuihin, niin olithan laajentanut näkymää Arkiston puolelle klikkaamalla siitä nuolesta alaspäin? Selailin samalla läpi laskuja aina vuoteen 2015 saakka ja sisältö niiden osalta oli tallessa. 

 

 

Jos sopii, niin tuotahan voisi vielä kokeilla toisella selaimella ja katsoa mitä käyp' ?

Kunniamerkki +5

Reissaan itse paljon ruotsissa, ja täytyy sanoa, että paljon paremmalta näyttää kun sana TELIA on kirjoitettu isolla. Suomessa taas operaattoritunnus on "Telia FI" Jännä ettei näissä ole mitään yhtäläisyyttä kuten esimerkiksi Vodafonella on. Vodafonen operaattoritunnus on aina "vodafone  " ja maatunnus. Esimerkiksi "vodafone UK" tai "vodafone GR" 


Voi kuullostaa pieneltä, mutta silmään sattuu ;) 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Kiitokset @antt0 palautteesta! Laitoin sen samantien eteenpäin. Operaattoritunnuksen muokkaus ei liene ihan pienimmästä päästä toimenpiteitä, mutta ainakin on herätelty tämän palautteen myötä :)

Kun netti pätkii tai ei toimi niin klikkaa tuota linkkiä ja tutki netistä miten voit itse auttaa itseäsi?

 

Aikoinaan Help Deskien puhelinnumero pilakuvissa alkoi ~merkillä. Niille jotka ette muista numerolevy- tai edes näppäinpuheilinta voin kertoa ettei sitä merkkiä puhelimessa ollut.

 

 

Nyt olen odotellut asiakaspalvelijaa Chatissa noin 25 minuuttia. "Voit ottaa yhteyttä asikaspalveluumme 24/7". Aivan, yhteyttä voi ottaa,mutta kukaan ei vastaa.

 

Vaihdoin Soneralta TeleFinlandiin koska halusin hyvää ja joustavaa asiakaspalvelua. Nyt näyttää että palattiin taas suohon.

"Sonera haluaisi sinun mielellään päivittävän liittymäsi uuden tarjooman mukaiseksi, eli Telia Yhteys -paketiksi."

 

Ainakin minun kohdallani kaikki "uudet" paketit ovat todella heikennyksiä entiseen. Tuon EU / ETA -alueen roaming -"etu" on etu ainoastaan jos oikeasti reissaa pari kertaa kuussa. Muuten se on pelkkää sanahelinää.

 

Tässä Chat -vuoroa odotellessa on ollut aikaa käydä ihmettelemässä myös Elisan tarjoomaa. Seuraavan kerran kun pistän liittymäni hyllylle pitkän reissun takia, kannattanee vaihtaa sinne puolelle. Nykyistä mainiota Tele -pakettiani tuskin saan takaisin. Vastaava Ruotsalaisten versio maksaa vuoden jälkeen 8 Euroa enemmän!

Chat -jonopäivitys: puoli tuntia meni rikki hetki sitten. Vielä on kolme edelläni jonossa. Ensi kerralla pitää kokeilla taas puhelinta. Ainakin mainosteksti tuossa kertoo että asiakaspalvelu "edelleen" vastaa 3 minuutissa. Tosin Soneran asiakaspalvelu ei ikinä tainnut päästä edes 30 minuuttiin...

Niin, kokeilin asiakaspalvelupuhelintakin. Se ei TIETENKÄÄN ole auki enää kello 18 jälkeen. Miksi en ole yllättynyt?

 

Chat -jonopäivitys: kolme varttia mennyt jonossa edelläni vieläkin nuo samat kolme muuta. Mitähän se ne mahtavat puuhailla tai chatata asiakaspalvelijan kanssa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tuo chatin saaminen joutuisammaksi olisi kyllä todella tärkeää. Jotain 10-15 minuuttia voisi pitää jonotuksen ylärajana. Tietenkin jokin 0-5 min tavoiteaika. Vai saivatko Soneran/Telian YT-neuvotteluissa sekä Twitter/FB aspan alasajossa niin moni kenkää, ettei tuonne ole pyörittäjiä? Muistaakseni jossain oli juttua, että nyt voidaan chattiin panostaa täydellä höyryllä, vaan eipä siltä vaikuta.

Vastaa