Koko asiakkuuden hallinta yhdellä kirjautumisella
Minun Sonera –mobiilisovellus uudistui keväällä ja kehitys jatkuu. Uudessa versiossa on raikkaampi ja selkeämpi käyttöliittymä, mutta merkittävin parannus sovelluksessa on se, että voit nyt hallita koko asiakkuuttasi yhdellä kirjautumisella.
Minun Sonera -sovellukseen kirjaudutaan asiakkaana (= liittymän omistajana) Sonera Tunnuksella tai käyttäjänä puhelinnumerolla. Kirjautumisen jälkeen eteesi aukeaa näkymä omistamistasi liittymistä ja liittymää klikkaamalla pääset hallinnoimaan ko. liittymän tietoja ja palveluita. Tällä hetkellä sovelluksesta pystyy hallinnoimaan kaikkia mobiililiittymiä ja tuomme myöhemmin sovellukseen myös laajakaista- ja kaapeli-tv -liittymät saman kirjautumisen ja asiakkuuden alle.
Kätevä saldoseuranta
Sovellus on erityisen kätevä saldotiedon seuraamiseen, jolla pysyt myös ajan tasalla esimerkiksi lastesi matkapuhelinkäytöstä. Saldokertymän; puheen, tekstiviestien ja datan käytön pystyt helposti tarkistamaan yhdellä näkymällä.
Liittymän päivittäminen ja lisäpalveluiden tilaus
Myös liittymän päivittäminen ja uusien palveluiden tilaus käy helposti sovelluksen avulla.
Palvelut-osiossa voit tilata, muokata ja poistaa liittymäsi lisäpalveluita.
Minun Sonera –sovellus tukee tuttua Soneran Omat Sivut -palvelua, eli samat ominaisuudet löytyvät myös selainversiossa, mutta selainversiossa kattavemmin. Suunnitelmana on laajentaa sama Omat Sivut -käyttökokemus kokonaisuudessaan mobiilisovellukseen.
Minun Sonera –mobiilisovellus on saatavilla iOS, Android ja Windows Phone –älypuhelimille ja –tableteille.
Oletko jo ladannut päivitetyn Minun Sonera -sovelluksen? Mitä mieltä olet käyttökokemuksesta?