Hei! Sähköpostit on nyt viime yönä siirretty ilmeisestikin Fjormailille. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että minulla näkyy vain 8.5.2023 lähtien saapuneet ja kaikki vanhemmat sähköpostit ovat poistuneet. Minulla on rinnakkaissähköposti. Miehelläni, joka on pääsähköpostin omistaja, näyttäisi kaikki siirtyneen. Mitä tässä tilanteessa pitäisi nyt tehdä eli keneen pitää olla yhteydessä?
Sähköpostien pitäisi tämän päivän aikana palautua takaisin, eli niiden ei pitäisi olla hävinnyt lopullisesti. Ilman muuta mielellään kuulisin esimerkiksi huomenna, että palautuihan ne sinulle.
Nyt herjaa tunnus tai salasana väärin ei pysty lähettämään.
Tämä päivä kannattaa odotella, koska sen pitäisi tämän päivän aikana taas toimia. Saman neuvon annan myös sinulle @Jordy. Huomenna, jos näyttää siltä ettei toimi, niin suosittelen olemaan yhteydessä Fjordmailin asiakaspalveluun, jotta tätä pääsevät tutkimaan tarkemmin. Heidät tavoittaa parhaiten joko sähköpostitse (tuki@inet.fi) tai yhteydenottolomakkeen kautta. Nyt, kun sähköpostipalvelu on siirtynyt Fjordmailiin, niin emme pysty tekemään mitään muutoksia tai korjauksia ja tästä syystä yhteydenotto kannattaa tehdä Fjordmailin suuntaan.
Muokkaus HannaMarikaL: Muokattu linkki oikeaksi
Sähköpostin piti käsittääkseni säilyä asiakkaalle ilmaisena myös muutoksen jälkeen ????
Jollei sähköposti ala toimimaan niin operaattori vaihtuu Elisaan tai DNA:han. Käytössä on useita liittymiä ja olen ollut asiakkaana monta kymmentä vuotta. Mitta alkaa tulla nyt täyteen.
Sähköpostin piti käsittääkseni säilyä asiakkaalle ilmaisena myös muutoksen jälkeen ????
Palvelu säilyy maksuttomana 30.6.2023 asti, jonka jälkeen kirjautuminen sähköpostiin vaatii voimassa olevan maksusopimuksen Fjordmailin kanssa (pois lukien Telian kanssa voimassa olevat määräaikaiset sopimukset). Jos sinulla on siis määräaikainen laajakaistasopimus johon kuuluu sähköpostipalvelu, sähköpostista ei peritä maksuja määräaikaisen sopimuksen voimassaoloajalta.
Jollei sähköposti ala toimimaan niin operaattori vaihtuu Elisaan tai DNA:han. Käytössä on useita liittymiä ja olen ollut asiakkaana monta kymmentä vuotta. Mitta alkaa tulla nyt täyteen.
Minkälaista ongelmaa sinulla tuon sähköpostin kanssa on? Tänään sähköpostipalvelu uudistui ja muutoksen jälkeen osa sähköposteista voi latautua postilaatikkoon viiveellä. Jos sinulla esiintyy kyseinen häiriö, suosittelen odottamaan huomiseen ja katsomaan sähköpostin tilanne silloin uudestaan.
Koko päivänä ei ole tullut sähköpostia puhelimeen.
Puhelin ilmoittaa tilivirhe.
Sähköposti ei toimi enää puhelimessa. Ainoastaan tietokoneella.
Nyt herjaa tunnus tai salasana väärin ei pysty lähettämään.
Tämä päivä kannattaa odotella, koska sen pitäisi tämän päivän aikana taas toimia. Saman neuvon annan myös sinulle @Jordy. Huomenna, jos näyttää siltä ettei toimi, niin suosittelen olemaan yhteydessä Fjordmailin asiakaspalveluun, jotta tätä pääsevät tutkimaan tarkemmin. Heidät tavoittaa parhaiten joko sähköpostitse (tuki@inet.fi) tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Tuo yhteydenottolomakkeen linkki on väärin (siinä oleva nextjs-alidomain). Oikea linkki https://www.inet.fi/contact/
Tämä päivä kannattaa odotella, koska sen pitäisi tämän päivän aikana taas toimia. Saman neuvon annan myös sinulle @Jordy. Huomenna, jos näyttää siltä ettei toimi, niin suosittelen olemaan yhteydessä Fjordmailin asiakaspalveluun, jotta tätä pääsevät tutkimaan tarkemmin. Heidät tavoittaa parhaiten joko sähköpostitse (tuki@inet.fi) tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Tuo yhteydenottolomakkeen linkki on väärin (siinä oleva nextjs-alidomain). Oikea linkki https://www.inet.fi/contact/
Kiitos korjauksesta! Kävin vielä muokkaamassa tuon linkin oikeaksi tuohon @SonjaNii viestiin.
Pitääkö jotain iPhonen sähköposti asetuksia muuttaa?
Sähköposti ei enää tänään toimi puhelimella.
Saapuvan ja lähtevän postin palvelimena on Mail.inet.fi
Pitääkö jotain iPhonen sähköposti asetuksia muuttaa?
Sähköposti ei enää tänään toimi puhelimella.
Sinun olisi hyvä olla nyt yhteydessä Fjordmailiin, jos sähköposti ei toimi puhelimellasi. Heillä luultavasti hieman erilaiset sähköpostiasetukset käytössä ja ne tulisi nyt muuttaa.
Teillä oli asiakkaana varmasti aika monta iPhone käyttäjää joita tämä asia kiinnostaa..
Teillä oli asiakkaana varmasti aika monta iPhone käyttäjää joita tämä asia kiinnostaa..
Varmasti on ja selvitin tätä asiaa, ja voisit kokeilla täältä löytyviä ohjeita, jotka löydät otsikon Käytän sähköpostiohjelmaa tai sovellusta. Mitä asetuksia minun tulisi käyttää?. Olisiko tuosta apua?
Teillä oli asiakkaana varmasti aika monta iPhone käyttäjää joita tämä asia kiinnostaa..
“Huomautus iPhonen käyttäjille: muistakaa päivittää salasananne IMAP- ja SMTP-asetuksissa.”
Androidilla näyttää toimivan suoraan entisillä asetuksilla, eli muita muutoksia ei ole. Kunhan valittuna on ollut: “Palvelin vaatii vahvistuksen käyttäjätunnuksella ja salasanalla: Kyllä”
Ei ole vielä palautunut sähköpostit. Ainoastaan 23.5 alkaen tulleet postit löytyy. Mitä hittoa tässä voi tehdä.
Ei ole vielä palautunut sähköpostit. Ainoastaan 23.5 alkaen tulleet postit löytyy. Mitä hittoa tässä voi tehdä.
Nyt kun sähköpostilaatikot ovat jo siirtyneet, vain Fjordnet pääsee käsiksi sähköposteihin. Tässä tilanteessa voit siis joko vielä odotella, tai olla yhteydessä Fjordnetin asiakaspalveluun joko sähköpostitse tuki@inet.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta https://www.inet.fi/contact/
Eipä ole viestit palautuneet sähköpostiin. Olen laittanut asiasta viestiä jo eilen Fjordmailille. Olisi kiva tietää, että kumman vika Telian vai Fjordmailin tämä epäonnistunut viestien siirto on. Telia näyttää tästä jo pesevän kätensä ilman kuluttajavastuuta.
Eipä ole viestit palautuneet sähköpostiin. Olen laittanut asiasta viestiä jo eilen Fjordmailille. Olisi kiva tietää, että kumman vika Telian vai Fjordmailin tämä epäonnistunut viestien siirto on. Telia näyttää tästä jo pesevän kätensä ilman kuluttajavastuuta.
Hyvä, että oletkin ollut jo yhteydessä Fjordmailiin! Toivottavasti viestit palautuisivat mahdollisimman nopeasti. Käsienpesusta ei ole kyse, emme vain pysty täältä käsin tekemään tilanteelle mitään. Tämä on tiedossa Fjordmaililla ja he pyrkivät korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Pahoittelut puolestani tästä aiheutuvasta vaivasta.
Ei ole vielä palautunut sähköpostit. Ainoastaan 23.5 alkaen tulleet postit löytyy. Mitä hittoa tässä voi tehdä.
Nyt kun sähköpostilaatikot ovat jo siirtyneet, vain Fjordnet pääsee käsiksi sähköposteihin. Tässä tilanteessa voit siis joko vielä odotella, tai olla yhteydessä Fjordnetin asiakaspalveluun joko sähköpostitse tuki@inet.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta https://www.inet.fi/contact/
No nyt löytyi vanhat postit. Laitoin eilen postia tukeen ja tänään vielä soitin.
Hyvä että joillakin siirto on onnistunut. Omalla kohdallani siirtyi vain tyhjä kansiorakenne. Kaikki vanhat viestit ovat edelleen kadoksissa.
Ei näy sähköposteja, jotka ovat tulleet ennen uudistusta. Fjordmailiin on ilmoitettu kahta eri kanavaa käyttäen.
Telialle kysymys, jos vielä vastataan: Minulle ei ole tullut mitään infoa koko muutoksesta. Aikanaan löysin jostakin ihan muualta netistä tietoa, että palvelu lakkautetaan. Aloin sitten asteittain siirtyä uuteen s-postiin. Sitten taas näin jostakin - muualta kuin Telian kertomana - että ei lakkautetakaan, mutta ei enää kehitetä. Oma vika, etten sitten aktiivisesti jatjsnut siirtoja.
Puolisoni totesi maanantaina, että huomenna se Telian muutos sitten on. Olin kysymysmerkkinä. En siis ole todellakaan saanut s-postiini Telialta mitään tietoa ja puolisonikaan ei kertomsnsa mukaan muuta kuin tiedotteen maaliskuussa. Hän ei tietenkään ollut kertonut minulle, kun luuli minun aktiivisempana jo tietävän.
Siis miten on mahdollista, ettei kaikille ole tullut Teliasta infoa? Nyt, kun tiedän etsiä, tietoa löytyy, mutta "se on myähästä ny". Puolison vanhat s-postit säilyivät.
Surkea tilanne enkä katso, että minun pitäisi syyttää pelkästään itseäni.
Ei näy sähköposteja, jotka ovat tulleet ennen uudistusta. Fjordmailiin on ilmoitettu kahta eri kanavaa käyttäen.
Telialle kysymys, jos vielä vastataan: Minulle ei ole tullut mitään infoa koko muutoksesta. Aikanaan löysin jostakin ihan muualta netistä tietoa, että palvelu lakkautetaan. Aloin sitten asteittain siirtyä uuteen s-postiin. Sitten taas näin jostakin - muualta kuin Telian kertomana - että ei lakkautetakaan, mutta ei enää kehitetä. Oma vika, etten sitten aktiivisesti jatjsnut siirtoja.
Puolisoni totesi maanantaina, että huomenna se Telian muutos sitten on. Olin kysymysmerkkinä. En siis ole todellakaan saanut s-postiini Telialta mitään tietoa ja puolisonikaan ei kertomsnsa mukaan muuta kuin tiedotteen maaliskuussa. Hän ei tietenkään ollut kertonut minulle, kun luuli minun aktiivisempana jo tietävän.
Siis miten on mahdollista, ettei kaikille ole tullut Teliasta infoa? Nyt, kun tiedän etsiä, tietoa löytyy, mutta "se on myähästä ny". Puolison vanhat s-postit säilyivät.
Surkea tilanne enkä katso, että minun pitäisi syyttää pelkästään itseäni.
Hienoa, että olet jo ollut Fjordmailiin yhteydessä sähköpostien palautumisen osalta. Mitä tulee kysymykseesi, myös sinulle olisi kyllä pitänyt saapua viesti, sillä olemme tiedottaneet sähköpostiasiakkaitamme noin pari kuukautta ennen muutoksen tapahtumista.
Olethan tarkistanut myös roskapostin? Entä onko sinulla omissa tiedoissa yhteyssähköpostiosoitteena tuo inet.fi-loppuinen osoite vai joku toinen? Nämä pystyt tarkistamaan Minun Teliasta. Tiedotteet nimittäin menevät siihen osoitteeseen, mikä on merkitty yhteyssähköpostiosoitteeksi.
Kiitos vastauksesta! Tarkistin vielä, ja kyllä inet.fi-osoite on yhteystietona. Jos olisi joku muu, sieltäkin tiedotteen olisin melkoisella varmuudella lukenut. Roskapostitkin katson melko säännöllisesti. Niitä en voi nyt enää tsekata, koska kansiot ovat tyhjät.
No, tätä ei voi enää korjata, mutta kunpa uusi yhtiö vastaisi ja vieläpä järjestäisi viestini takaisin. Se on nyt ehdottoman tärkeää.
Aika törkeän hintainen tuo sähköpostin ylläpitäminen. Taitaa vaihtua operaattori.
-95 otin Teleltä liittymän enkä ole sitä vaihtanut. Operaattorin nimi on kyllä vaihtunut.
Täytyypä Panna kyselykierros kilpailijoille siitä mitä niillä on tarjolla.