Skip to main content



 



 





 



Uudistamme tarjoomaamme 6.5. jotta se vastaisi entistä paremmin tämän päivän asiakastarpeita. Muutoksella haemme yksinkertaisuutta ja selkeitä etuja asiakkuudesta. Meille on tärkeää, että koet olevasi arvostettu ja saavasi aina etua asiakkuudestasi. Nyt käytössäsi olevat palvelut säilyvät ennallaan, mutta uudistuva palveluvalikoimamme on rakennettu vastaamaan myös sinun muuttuvia tarpeitasi vastaavaksi.



 



Haluamme tarjota sinulle lupauksemme mukaisesti enemmän elämää: niin perinteisemmän yhteydenpidon kuin uusien viihde- ja musiikkipalvelujenkin avulla. Kuuntele lempimusaa, katso leffa tai juttele rakkaillesi – missä ja milloin se kulloinkin sinulle sopii.


 


Suurin ulos päin näkyvä muutos tapahtuu ilmeessämme. Muutamme markkinoinnin ilmettä ja tapaamme puhua asiakkaillemme. Kerromme jatkossa vähemmän meistä itsestämme, tuotteista tai megabiteistä ja enemmän asiakkaiden elämästä. Sankarin paikka on sinun, ei meidän.


 


Toivomme uuden ilmeemme miellyttävän silmää, saavan hymyn huulille ja piristävän päivääsi.


 




 


Ensimmäinen mainosfilmimme:


 




 


Lisää materiaalia, tietoa tuoteuudistuksesta ja asiakaseduista löydät osoitteesta www.sonera.fi


 




Keväisin terveisin


 


Erna Rusi


 


Sonera Kuluttajamarkkinoinnin vetäjä


 


 


---


 


 


Mitä mieltä olet uudesta ilmeestämme? :)


Jos ihan graafisesta ilmeestä puhutaan, on uudistus minusta ihan hyvä. Ilmettä ei muutettu "liikaa" mutta muutettiin vähän raikkaammaksi.

 

Mainokset nyt on aina mainoksia. Itse henk. koht. en pidä tästä mielikuvamainonnasta ollenkaan, ja se on omalle kohdalle täysin tehotonta, koska informaatioarvo lähentelee nollaa. Faktapohjainen Mebabitti-Gigatavu-euromäärä -mainonta on itselleni mieluisampaa, mutta se varmaan johtuu siitä että puhun teknologiaa.

 

Tuotteistuksen uudistuksista avauduinkin jo tuolla foorumin puolella kattavahkosti...

Lätinää Sopivasta

Lätinää Mobiililaajakaistasta


Mielestäni uudistus on ihan huippu! Itselleni tämä kolahtaa myös siksi, että olen valinnut opinnäytetyöni aiheeksi yritysbloggaamisen. Jään mielenkiinnolla seuraamaan, miten tämä sivusto kehittyy, ja millaista sisältöä tänne loppujenlopuksi laitetaan. Varmasti Sonera pääsee myös esimerkiksi opinnäytetyöhön :)

 

Hyvä Sonera!


Wau, kiitos VeeraNuru 🙂 Sinä itsekin osallistuit juuri sisällöntuottamiseen 🙂 Meillä on täällä nyt jo kaikenlaista, hyviä hetkiä tutustumisen parissa :)


Asiakaslupaukset ovat hienoja. Ketjun heikoin lenkki kuitenkin pilaa koko homman.

 

Reilu pari viikkoa sitten Thomsonin modeemi lopetti toiminnan. Soitin Soneralle ja luvattiin toimittaa uusi modeemi rikkoituneen tilalle. Homma siis hoitui kätevästi. Modeemi siis meni noin tunnin välein niin jumiin, että sitä piti resetoida monta kertaa, että se taas hetken toimi.

 

Television katsominen ja netin käyttö oli siis aikalailla turhaa. Parin viikkoa kun oli kulunut, eikä modeemia kuulunut. Se siitä asiakaslupauksesta. Lopetin Sonera Viihteen käytön, Mtv Totalin, Viasat kullan, sekä 100 megan nettiyhteyden koska en kokenut olevani asiakas, joka voidaan ottaa todesta.

 

En ymmärrä miksei näin yksinkertaista asiaa pystytä hoitamaan, että asiakas olisi tärkeä. Asiakkaana vaihtoehtoni on niellä pettymys tai vaihtaa palveluntarjoajaa.

 

Tsemppiä sinne markkinointiosastolle.


@Mauno75 vähän vaikea arvioida mikä tuossa on mennyt mönkään. Oletko siis kuitenkin ollut yhteydessä meidän asiakaspalveluun ja kysellyt tuosta modeemin toimituksesta? Jos se on luvattu toimittaa, niin kyllä sen pitäisi saapua. Olisko joku virhe tai ongelma tuossa tullut.

Täällä Klaanissa autamme mielellämme sellasissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Suosittelen että laitat Omien Sivujen kautta palvelupyynnön tulemaan tämän tiimoilta, tai olet yhteydessä Chatin avulla. Näin päästään selvittämään minne modeemi on jäänyt ja mikä tämän tilanne on.



 


Vastaa