Twitterchat: Sosiaalisen median asiakaskokemus

  • 31 December 2015
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

 


 


#SoneraChat Twitterissä


 


Järjestämme pe 8.1. klo 13:00 Twitterissä chatin aiheesta sosiaalisen median asiakaskokemus. Nykyään löytyy jo paljon aktiivisia yrityksiä eri sosiaalisen median kanavissa, mutta jokaisella on varmasti kehitettävää myös tulevaisuudessa. Sparraillaan siis yhdessä kehityskohteita ja uusia ideoita. Tulkaahan jakamaan omia ajatuksianne ja toiveitanne. Luodaan yhdessä Suomeen maailman parasta someasiakaskokemusta vuodelle 2016.


 


Twitterchatin ohjeet:


1, Chat järjestetään 8.1. klo 13-13:50.
2. Keskustelun aikana käydään läpi 5 kysymystä, joihin osallistujat voi vasta yksitellen järjestyksessä.



  1. Jokaisessa vastauksessa käytetään hashtagia #SoneraChat ja vastauksen eteen vastauksen numero muodossa V1, V2, V3 jne

  2. Chatin seuraaminen onnistuu Twitterissä hakemalla hashtagin #SoneraChat tai kirjautumalla http://tweetchat.com/ kautta sisään ja hakemalla siihen hashtagin #SoneraChat

  3. Ole aktiivinen ja tuo näkemyksesi rohkeasti esille.


 


Kysymykset:


K1: Esittelykierros. Kuka olet ja edustatko jotakin yritystä?
K2: Missä kanavissa mieluiten asioit eri yritysten asiakaspalvelun kanssa ja miksi?
K3: Mistä hyvä asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa syntyy?
K4: Sisältö on sosiaalisessa mediassa tärkeää. Kerro esimerkki onnistuneesta somesisällöstä?
K5: Videoista puhutaan paljon. Miten näet yritysten mahdollisuudet Snapchat / Periscope yms?


 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Kooste keskustelusta luettavissa täältä https://storify.com/somejengi/sonerachat-sosiaalisen-median-asiakaskokemus


2 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

Kohta startataan tämä twitterchat, eli muistutuksena klaanilaisille, jotka haluaa osallistua :)

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

Keskustelun voi lukea vielä jälkeenpäin koosteena täältä https://storify.com/somejengi/sonerachat-sosiaalisen-median-asiakaskokemus

Vastaa