Kiinnitetty aihe Asiakaspalaute

Mistä tässä osiossa on kyse?

  • 30 January 2023
  • 0 kommenttia
  • 99 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10325 kommenttia

Palautteesi on meille tärkeää

 

Keräämme asiakaspalautteita monen väylän kautta, sillä äänenne on parasta mitä voimme kuulla. Telia.fi-sivustolla on eri paikoissa kävijäkyselyitä, joilla keräämme palautetta parantaaksemme sivujamme ja palveluitamme. Täällä Yhteisössä on käynnissä jatkuva kävijäkysely ja keräämme palautetta myös täällä käytyjen keskusteluiden kautta.

Kiitos jokaisesta palautteesta!

Perustimme telia.fi:lle Asiakaspalautteet-sivun, josta löydät kohokohtia palautteiden* avulla tekemistämme parannuksista. Tästä Yhteisön osiosta löydät samat palautteet sekä toimenpiteet, ja täällä pyrimme kertomaan tapauskohtaisesti myös lisätietoa parannuksen taustalta.

Kuten aina niin täällä voit myös kommentoida parannusta ja sen onnistumista ja vaikka kertoa, että mitä muuta voisimme vielä juuri ko. asian suhteen tehdä paremmin.

Jos haluat jättää meille julkista palautetta niin aloita uusi keskustelu ja valitse asiallesi sopiva keskustelualue:

 

Haulla löydät jo käytyjä keskusteluita ja voit jättää palautteesi myös niiden jatkoksi.

Jos et ole Yhteisön jäsen, tai et halua jättää julkisena palautettasi niin voit jättää meille palautetta myös Asiakaspalautteet-sivun kautta.

Ollaan kuulolla!

 

* Sivulla esitetyt palautteet on kerätty anonyymisti, eikä niiden osalta ole voitu varmistaa, ovatko palautteen antajat tosiasiallisesti käyttäneet tai ostaneet kyseistä palvelua.


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa