Skip to main content

Cisco EPC3825 modeemi siltaavaksi?


Näytä ensimmäinen kirjoitus

226 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 17. marraskuuta 2014
Moro Aksul!

Laitoin verkonhallintaan työpyyntöä että pävittävät sinun modeemin jotta saat sen siltaavaan tilaan.

  • 0 kommenttia
  • 19. marraskuuta 2014
Hei,

Saisiko tännekin siltauksen mahdollistavan päivityksen?

Firmware: epc3825-v302r125574-140405c

Kiitos!

  • 0 kommenttia
  • 20. marraskuuta 2014
Moi Peekaboo,

Laitoin pyynnön eteenpäin. Ilmoitellaan, kun on valmista.

  • 0 kommenttia
  • 21. marraskuuta 2014
Terve,
samaa ongelmaa täällä eli siltaava tila kadonnut Ciscon modeemista. Vastaava päivitys kuin aiemmissa kommenteissa tarvitaan. Vajaa pari viikkoa ollut kaista käytössä mutta ollut aika takkuista. WLAN ei toimi ollenkaan vaan tulee jatkuvaa herjaa DNS palvelimesta ja keltaista kolmiota kuvakkeen päällä. Langalla suoraan purkista on toiminut varmemmin muttei kovin hyvin silläkään. Toivottavasti kohta kunnossa. Kiitoksia jo etukäteen.

  • 0 kommenttia
  • 21. marraskuuta 2014
Hei JiiM,

Laitahan vielä asiakasnumerosi tietoihisi niin saadaan päivitystä tulemaan.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)

  • 0 kommenttia
  • 23. marraskuuta 2014
Hei. Saisinko tännekkin jotakin apua. Pari viikkoa toimi aika hyvin kun laitoin ohjeiden mukaan palomuurin pois ja sen siltaavan tilan. Olin viikon pois ja nyt jotakin tapahtunut. Pätkii taas ja se siltaavatila asetus kadonnut. Sonera ajanvarauksessa ei vapaita aikoja.

  • 0 kommenttia
  • 26. marraskuuta 2014
santra kirjoitti:
Hei. Saisinko tännekkin jotakin apua. Pari viikkoa toimi aika hyvin kun laitoin ohjeiden mukaan palomuurin pois ja sen siltaavan tilan. Olin viikon pois ja nyt jotakin tapahtunut. Pätkii taas ja se siltaavatila asetus kadonnut. Sonera ajanvarauksessa ei vapaita aikoja.

Homma hoidossa..

  • 0 kommenttia
  • 26. marraskuuta 2014
santra kirjoitti:

Homma hoidossa..


Hei Santra,

Asia kunnossa ja selvittelyssä :)

  • 0 kommenttia
  • 29. marraskuuta 2014
Minulla samaa ongelmaa, Netti on hidas, skypessä ääni robottimainen ja laginen, speedtest antoi downloadiksi 1.4m normaalisti 94-98m pingtestistä arvosanaksi tuli F eli erittäin surkea. jos mahdollista niin laittaisitteko minullekkin siltaavuuden mahdolliseksi jos se alkaisi auttamaan asiassa.

  • 0 kommenttia
  • 1. joulukuuta 2014
Moi Johataja,

Laitoin modeemin päivityksestä pyynnön verkonhallintaan. Saat txt-ilmoituksen, kun modeemi on sillattavissa. Jos ongelmat yhteyden kanssa jatkuu, suosittelen ottamaan vielä yhteyttä vikapalveluumme joko Omilta sivuilta tai soittamalla numeroon 0206 90101.

  • 0 kommenttia
  • 1. joulukuuta 2014
Kalle- kirjoitti:
Hei JiiM,

Laitahan vielä asiakasnumerosi tietoihisi niin saadaan päivitystä tulemaan.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)


Moi,
laitoin asiakasnumeron vajaa pari viikkoa sitten mutta ei ole päivitystä kuulunut. Laitatteko viestiä eteenpäin että saan tuoreen version modeemille.

  • 0 kommenttia
  • 1. joulukuuta 2014
Moi JiiM,

Edelleenkään asiakasnumeroasi ei näy meille. Käyhän vielä tarkistamassa Omista tiedoistasi, että numero on oikein tallennettu. Voit laittaa vielä tähän ketjuun viestiä, kun asiakasnumero on kunnossa niin saadaan modeemi päivitettyä.

  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 4. joulukuuta 2014
Moi!

Saisiko tännekki Cisco EPC3825 ohjelmisto päivityksen siltaukseen varten. Kiitos!

  • 0 kommenttia
  • 5. joulukuuta 2014
Moi penskuz

Laitoin tuosta pyyntöä eteenpäin. Saat vielä kuittauksen tekstiviestitse, kun modeemin siltaus tulisi taas onnistua modeemin hallinnasta.

  • 0 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2014
Sama ongelma täällä, haluaisin laittaa Cisco EPC3825 modeemin takaisin sillattavaksi kun se ei reitittävänä pysy vakaana vaikka mikä olisi. Muutama viikko sitten olin pyytänyt apua samaan asiaan millä se oli saatu korjattua, mutta parin vastoinkäymisen (ja oman typeryyden) takia täytyi palauttaa modeemi tehdasasetuksille, ja tilanne on taas sama.

Kiitos ja anteeksi tästä ylimääräisestä vaivasta, tällä firmiksellä en vain saa enää itse vaihdettua tätä asetusta niinkuin ennen.

  • 0 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2014
Moro Rambouh!

Laitoin verkonhallintaan viestiä että päivittävät modeemin jotta saat sillattua sen.

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti
  • 20. tammikuuta 2015

Sain tänään kyseisen modeemin ja siittä ei löytynyt kyseistä vaihtoehtoa.? Saisinko sen siltaavaksi mahdollisimman pian? :)


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 21. tammikuuta 2015

Moikka @th3beggar ja tervetuloa Klaaniin! :)

 

Voisit Omien Sivujen kautta laittaa palvelupyyntöä asian tiimoilta niin saat tuon hoidettua.

Täällä Klaanissa emme käsittele asiakastietoja, autamme toki asiassa kuin asiassa kunhan eivät näitä vaadi.

 

Suosittelen myös tutustumaan Klaanin sääntöihin sekä tähän kirjoitukseen. :)


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 25. tammikuuta 2015

Tännekki vois laittaa ciscon siltavaan ja jos uutta firmistä ois nii vois senki laittaa samalla ku ei tämä nykynen meinaa toimia


PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 3994 kommenttia
  • 25. tammikuuta 2015

Tuossa edellä yritettiin kertoa, ettei onnistu päivityspyynnöt enää tämän uusitun palstan eli Klaanin kautta.


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 1. helmikuuta 2015
Hei! En pysty pelaamaan ps4 pelejä onlinessa kaverilistallani olevien henkilöiden kanssa, sillä thomsonin modeemissa on jotkut portit kiinni? Miten tämän saa hoidettua ja portit avattua niin että pystyn pelaamaan myös ystävieni kanssa?

Windstapper
Meilaaja
  • Meilaaja
  • 308 kommenttia
  • 1. helmikuuta 2015

Sun pitää pyytää Soneralta sun modeemin [4]-portin siltausta. Jos portti on jo sillattu niin voit yhdistää sun ethernet-kaapelin sun modeemin [4]-porttiin.


olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 6960 kommenttia
  • 1. helmikuuta 2015

Mikä peli kyseessä? Tuo @Windstapper ehdottoma ehdotus on hyvä... eli nelosportti siltaavaksi. Laita viestii Omilta sivuilta  Soneralle... 

 

Toinen vaihtoehto on säätää modeemin kanssa porttiohjausten kanssa... joka sitten hieman  työlämpi... 


  • Savumerkittäjä
  • 4 kommenttia
  • 2. helmikuuta 2015

Hei,

Haluan myös bridge moden käyttöön. 

 

Asiakasnumeroni ei ole tallennettu profiiliini koska sellaista kohtaa ei ole kuten aiemmin mainittu eli Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero. Sieltä profiilin alta löytyy vain ruksi Älä lähetä minulle sähköpostia. Kyseessä yritysliittymä mihin olen käyttäjä. Näette varmaan käyttäjätilistäni yhteystietoni eli saa soittaa.


  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti
  • 2. helmikuuta 2015
En ymmärrä miksi siltaaminen pitää tehdä näin vaikeaksi. Miksi tätä vaihtoehtoa ei ole suoraan firmiksessä, vaan se pitää joka ikinen kerta pyytää tuesta? Koen tämän erittäin huonoksi vaihtoehdoksi....

Vastaa