Skip to main content

Miksi ei pysty rekisteröimään taloyhtiön nettiä käyttöön kun on maksuhäiriömerkintä? Yritin rekisteröidä mutta hylky tuli sillä perusteella, vaikka hinta on nolla euroa. Eikö tuollainen ole jo laitontakin? 

Hei,

asiasta löytyi vuoden takaa toinen viestiketju. Siellä Telian moderaattori vastasi:

Maksuton taloyhtiölaajakaista on mahdollista tilata kaikille, myös heille kenellä mahdollisesti on maksuhäiriömerkintä. Tilaus onnistuu asiakaspalvelun kautta joko soittamalla meille tai tulemalla chattiin, kuten olit tehnytkin.

Jos luottotiedot eivät ole ok, niin sillon käytössä voi olla ainoastaan maksuton yhteys.

 

Minä kanssa-asiakkaana en osaa parempaa vinkkiä antaa kuin olla yhteydessä chatin kautta tai puhelimitse. Todella tyhmäähän tuo on, että vastikkeeseen/vuokraan kuuluvan yhteyden avaaminen ei onnistu, jos asiakkaalla on maksuhäiriömerkintä.


Chattiin pääsee vain kirjautuneena, enkä pysty millään kirjautumaan kun ei ole asiakkuutta. Puhelimitse taas ei pääse läpi, aina viesti että palvelu on ruuhkautunut. Telia ei todellakaan tee palvelun saamista helpoksi! 


Chattiin pääsee vain kirjautuneena, enkä pysty millään kirjautumaan kun ei ole asiakkuutta. Puhelimitse taas ei pääse läpi, aina viesti että palvelu on ruuhkautunut. Telia ei todellakaan tee palvelun saamista helpoksi! 

No onpas monimutkikas tilanne. Yksi vaihtoehtohan voisi olla Telian myymälässä käynti, jos sellainen lähistöllä on. Siellä varmasti pystyisivät avaamaan tuon palvelun.

https://www.telia.fi/kauppahaku

Onko moderaattoreilla parempia ideoita? Onko asiakaspalvelussa nyt pahakin ruuhka, toki on maanantai?

 

EDIT:

Poistettu väärät numerot.

 


Tietenkään tällä paikkakunnalla ei ole Telian myymälää... Muutenhan olisin heti käynyt siellä! Lähimpään on parikymmentä kilometriä matkaa. 


Miksi ei pysty rekisteröimään taloyhtiön nettiä käyttöön kun on maksuhäiriömerkintä? Yritin rekisteröidä mutta hylky tuli sillä perusteella, vaikka hinta on nolla euroa. Eikö tuollainen ole jo laitontakin? 

Moikka @Meriana ja lämpimästi tervetuloa Yhteisön jäseneksi! Toivottavasti löydät täältä itsellesi kosolti kiinnostavia keskusteluketjuja ja artikkeleja. 😊

Tuossa @Purnipsi linkkasikin sinulle hyödyllisen, aiheeseen liittyvän ketjun, eli kyllä nettiyhteyden rekisteröinnin pitäisi onnistua merkinnästä huolimatta. Oletko vielä ollut yhteydessä tästä asiakaspalveluumme? Voisit pirauttaa asukkaille suunnattuun asiakaspalveluun p. 0200 116 11 (arkisin klo 9–17), sitä kautta voidaan selvittää tilannettasi tarkemmin.


Tietenkään tällä paikkakunnalla ei ole Telian myymälää... Muutenhan olisin heti käynyt siellä! Lähimpään on parikymmentä kilometriä matkaa. 

Kokeilisin vielä olla yhteydessä taloyhtiöiden asiakaspalveluun  ja jos jotain vänkäävät, niin voi sanoa Telian verkkosivun antavan selkeästi kolme mahdollisuutta tilaamiseen.

EDIT:

Tuo @SonjaMelina linkkaama numero onkin eri kuin mitä minä löysin. Ehkä se ei ole ruuhkautunut (jos tavallinen aspa on ruuhkassa). Tarvittaessa kokeile kaikki numerot läpi.


Joo... Pääsin lopulta asiakaspalveluun läpi, oltuani 20 min jonossa. Ehdin sanoa henkilötunnukseni, sitten linja meni hiljaiseksi ja kohta katkaisivat puhelun. @SonjaMelina Telialta nyt kyllä aika ala-arvoista toimintaa! 


Joo... Pääsin lopulta asiakaspalveluun läpi, oltuani 20 min jonossa. Ehdin sanoa henkilötunnukseni, sitten linja meni hiljaiseksi ja kohta katkaisivat puhelun. @SonjaMelina Telialta nyt kyllä aika ala-arvoista toimintaa! 

Ainakin ennen jos puhelu on mennyt poikki, niin on asiakaspalvelijia yrittänyt soittaa heti perään.


Eipä ole aspa soittanut perään, eikä saa yhteyttä tuohon toiseenkaan numeroon. 


Joo... Pääsin lopulta asiakaspalveluun läpi, oltuani 20 min jonossa. Ehdin sanoa henkilötunnukseni, sitten linja meni hiljaiseksi ja kohta katkaisivat puhelun. @SonjaMelina Telialta nyt kyllä aika ala-arvoista toimintaa! 

Voihan kurjuus että yhteys katkesi heti alkuunsa! Jos ehditte jo muutaman sanan vaihtaa, niin kyllä meiltä päin pitäisi kuulua soitto sinulle hetken päästä takaisin. Jos soittoa ei nyt lyhyen ajan sisällä kuulu, niin soita vain uudelleen -tällä hetkellä taloyhtiön asiakaspalvelulinjalla ei pitäisi olla pitkä jonotusaika; vain 29 sekuntia. 😊 Voit myös tehdä meille yhteydenottopyynnön tällä lomakkeella, mikäli nettiasia ei ole todella kiireinen.


Ehdin sanoa hetun, soittoa ei ole tullut. Pääsin läpi tuohon toiseen numeroon, mutta he eivät voi palvelua avata, ainoastaan tehdä pyynnön avaamisesta, ja se aukeaa "ehkä tänään, ehkä huomenna". Onneksi en vain tyydy tuohon vaan sain vaatimalla sen aukaisua tänään. Toivottavasti ainakin. Jos olisin ostamassa, vaihtaisin kyllä operaattoria vämittömästi! Eka kokemukseni Telian asiakkuudesta ei oikein vakuuta. 


Ehdin sanoa hetun, soittoa ei ole tullut. Pääsin läpi tuohon toiseen numeroon, mutta he eivät voi palvelua avata, ainoastaan tehdä pyynnön avaamisesta, ja se aukeaa "ehkä tänään, ehkä huomenna". Onneksi en vain tyydy tuohon vaan sain vaatimalla sen aukaisua tänään. Toivottavasti ainakin. Jos olisin ostamassa, vaihtaisin kyllä operaattoria vämittömästi! Eka kokemukseni Telian asiakkuudesta ei oikein vakuuta. 

Hyvä kuulla, että sait loppujen lopuksi yhteyden asiakaspalveluun ja asiakin ratkesi. Toivotaan nyt, että nettiyhteys avautuu nopsaan. Laitahan uudelleen viestiä jos jotain ilmenee, niin auttelemme sinua parhaamme mukaan.


Vastaa