1,5 tuntia jonotusta, jonka jälkeen asiakaspalvelu suljettu
Juu, ja olisin hoitanut matkapuhelinliittymäasiani netissä, jos se olisi mahdollista, mutta kun ei näyttänyt olevan. Palvelupyyntökin on lähetetty, mutta koska siihen ei ole toistaiseksi vastattu ja asia pitäisi saada hoidettua ennen ylihuomista ulkomaanmatkaa, päätin soittaa ihan puhelimella ja saada asian kerralla hoidettua. Ikinä en olisi uskonut, että kun puoli seitsemältä soitan ja ilmoitetaan jonotusajan olevan "yli 30 minuuttia", ehditään luuri lyödä korvaan kahdeksalta ennen kuin kukaan on vastannut... Automaatti tarvitsee suurempia numeroita ajan ilmoittamiseen, niin ymmärtää olla jäämättä jonoon enää kuuden (viiden, neljän?) jälkeen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.