Sain Soneralta kirjeen viikkoja sitten, missä kerrottiin että vanha liittymäni muuttuu Soneran liittymäksi. Edellinen liittymäni, edellisen yhteydentarjoajan kautta, oli nopeudeltaan 8/1. Soneran kirjeessä mainittiin että uuden liittymän myötä hinta tulee hieman tippumaan, ja samalla nousemaan 10/1 megaan. Uuden liittymän tultua voimaan, 1-2 viikkoa sitten huomasin että yhteyteni on alkanut toimimaan erittäin hitaasti. Kävin kokeilemassa nopeustestiä, joka kertoo nopeuden olevan n. 1.6mt:ssä, vaikka sen pitäisi mielellään olla mahdollisimman lähellä 10:ntä megaa. Kirjaudun Liittymänhallintaan sisälle, ja siellä yhteydeksi on ilmoitettu 2M/512, ja sopimuksen kestoksi 24kk?!? Luulin että voisin soittaa asiakaspalveluun ja selittää tämän, mutta eihän se tunnu Soneralla onnistuvan. Pääsen ainoastaan robotin juttusille joka käskee kokeilemaan uudella ADSL-boxilla, vaihtaa kaapelit tms.?
Jos en jostain saa apua tähän ongelmaa, en tiedä muuta keinoa kuin alkaa etsimään jotain toista yhteydentarjoajaa.
10/1 yhteys onkin 2/512?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.