Hei.
Liittymän tulisi olla 10/2 mutta toimii nopeudella 1/1. Käytössä on Telewellin tw-ea510 v3 (c) modeemi. Oon koittanu useita eri modeemeja tuloksetta. Voisko joku sieltä päästä tarkistaa tuleeko yhteys oikealla nopeudella tänne. ja tosiaan.. Tämä ongelma on ollut siitä asti kun yhteys on kytketty eli 1.5.2012..
Ps. En halua maksullisia asentajakäyntejä :)
10/2 laajakaista valokuitu ongelma, toimii 1/1
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.