Skip to main content

10/2 laajakaista valokuitu ongelma, toimii 1/1

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Hei.

Liittymän tulisi olla 10/2 mutta toimii nopeudella 1/1. Käytössä on Telewellin tw-ea510 v3 (c) modeemi. Oon koittanu useita eri modeemeja tuloksetta. Voisko joku sieltä päästä tarkistaa tuleeko yhteys oikealla nopeudella tänne. ja tosiaan.. Tämä ongelma on ollut siitä asti kun yhteys on kytketty eli 1.5.2012..

Ps. En halua maksullisia asentajakäyntejä :)

2 kommenttia

  • September 17, 2012
Hei Osmo,

katsoin liittymääsi ja käynnistin sen uudelleen meidän päästä. Käynnistä modeemisi ja muut verkkoa käyttävät laitteesi tarvittaessa uudestaan.

Onko tilanne vielä sama kuin viestiä kirjoittaessasi?

  • September 17, 2012
No nyt tuntus sitte toimivan.. mielenkiintoista.

kiitosta.