Moi! Johan siitä viimepätkimisestä onkin jo lähes vuosi, mutta taas pätkii 10/2 Rovaniemen suunnalla. Pätkiminen on sitä, että normaalisti surffatessa yhtäkkiä tuleekin eteen "Sivua ei voida näyttää" ja muutamalla F5:n painalluksella homma jatkuu. Todella rasittavaa, mikä vikana?
Sivu 1 / 1
Sonera ei välitä Rovaniemiläisistä. Itsellä netti pätkii joka päivä, eikä tunnu Sonera välittävän.
Asentaja kuitenki heittää syyt asiakkaan niskaan, jolloin joutuu itse maksamaan pari sataa "turhasta" käynnistä.
Haloo Sonera! Joko kohta alatte uskoa, että Rovaniemellä SONERAN NETTI EI TOIMI OIKEIN?!?
Joka päivä näkee Rovaniemeläisiä täällä valittamassa.
Asentaja kuitenki heittää syyt asiakkaan niskaan, jolloin joutuu itse maksamaan pari sataa "turhasta" käynnistä.
Haloo Sonera! Joko kohta alatte uskoa, että Rovaniemellä SONERAN NETTI EI TOIMI OIKEIN?!?
Joka päivä näkee Rovaniemeläisiä täällä valittamassa.
kaapelin pätkiminen rovaniemellä on ominaisuus. pätkii ku ilmat vaihtelee.
itse olen tämän faktan jo hyväksynyt aikani sen kans taistellessa. rinnalle olen hommannu prepaid mokkulan sen varalta jos kaapeli pätkii kauemmin.
itse olen tämän faktan jo hyväksynyt aikani sen kans taistellessa. rinnalle olen hommannu prepaid mokkulan sen varalta jos kaapeli pätkii kauemmin.
Ei muutakuin vikailmoitusta tekemään. Ei sitä tarkastusmaksua pidä maksaa jos nettiyhteys ei toimi. Mielenkiinnolla odotan soneran edustajan vastausta asiaan, miksei asioille tehdä mitään?
Huomenna kun käyn cittarissa kaupassa, alan pommittaa sitä Soneran jätkää siellä tiskin takana tästä "pienestä" ongelmasta. :)
Juu, pitää kattoa jos uudelleen pätkäsee taas ja tehdä se vikailmoitus sitten.
Juu, pitää kattoa jos uudelleen pätkäsee taas ja tehdä se vikailmoitus sitten.
Tmu kirjoitti: Sonera ei välitä Rovaniemiläisistä. Itsellä netti pätkii joka päivä, eikä tunnu Sonera välittävän.
Asentaja kuitenki heittää syyt asiakkaan niskaan, jolloin joutuu itse maksamaan pari sataa "turhasta" käynnistä.
Haloo Sonera! Joko kohta alatte uskoa, että Rovaniemellä SONERAN NETTI EI TOIMI OIKEIN?!?
Joka päivä näkee Rovaniemeläisiä täällä valittamassa.
Turhan asentajakäynnin maksu asiakkaalle on 99 euroa. Asentajan käynnistä turhan tekee se, jos liittymän käyttäjä tekee yhteydestä Soneralle vikailmoituksen, vikailmoitus johtaa asentajan käyntiin asiakkaan luona ja vika jää asiakkaan omiin laitteisiin tai kaapeleihin. Jos vika jää Soneran vastuulla olevaan verkkoon tai vian aiheuttajaa ei löydy, ei turhan asentajakäynnin maksua peritä.
Keskustele ja kysy - palstalla saa vapaasti kirjoittaa kuinka huonosti nettiyhteys toimii, mutta tätä kautta ei tehdä laajakaistaliittymän vikailmoitusta. Hidastelevalle tai katkovalle yhteydelle mielestäni paras tapa tehdä vikailmoitus on Laajakaistan vikailmoituslomake, koska lomakkeelle voi kertoa omin sanoin mikä yhteydessä on vikana ja miten & milloin se ilmenee. Kokonaan poikki olevalle yhteydelle taas vianrajausautomaatti numerossa 0206 90101 on ehdottomasti nopein tapa saada asia Soneran puolelta korjaukseen. Numeroon ei tarvitse jonottaa lainkaan ja loppuun asti viety puhelu generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee suoraan Vikapalvelun käsittelyjonoon.
Tapio kirjoitti: [quote="Tmu":rm6ocvb7]Sonera ei välitä Rovaniemiläisistä. Itsellä netti pätkii joka päivä, eikä tunnu Sonera välittävän.
Asentaja kuitenki heittää syyt asiakkaan niskaan, jolloin joutuu itse maksamaan pari sataa "turhasta" käynnistä.
Haloo Sonera! Joko kohta alatte uskoa, että Rovaniemellä SONERAN NETTI EI TOIMI OIKEIN?!?
Joka päivä näkee Rovaniemeläisiä täällä valittamassa.
Turhan asentajakäynnin maksu asiakkaalle on 99 euroa. Asentajan käynnistä turhan tekee se, jos liittymän käyttäjä tekee yhteydestä Soneralle vikailmoituksen, vikailmoitus johtaa asentajan käyntiin asiakkaan luona ja vika jää asiakkaan omiin laitteisiin tai kaapeleihin. Jos vika jää Soneran vastuulla olevaan verkkoon tai vian aiheuttajaa ei löydy, ei turhan asentajakäynnin maksua peritä.
Keskustele ja kysy - palstalla saa vapaasti kirjoittaa kuinka huonosti nettiyhteys toimii, mutta tätä kautta ei tehdä laajakaistaliittymän vikailmoitusta. Hidastelevalle tai katkovalle yhteydelle mielestäni paras tapa tehdä vikailmoitus on Laajakaistan vikailmoituslomake, koska lomakkeelle voi kertoa omin sanoin mikä yhteydessä on vikana ja miten & milloin se ilmenee. Kokonaan poikki olevalle yhteydelle taas vianrajausautomaatti numerossa 0206 90101 on ehdottomasti nopein tapa saada asia Soneran puolelta korjaukseen. Numeroon ei tarvitse jonottaa lainkaan ja loppuun asti viety puhelu generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee suoraan Vikapalvelun käsittelyjonoon.[/quote:rm6ocvb7]
No kyllähän minä sen ymmärrän Tapio.
Mutta näin suomenkielellä sanottuna voi alkaa V*ttamaan jos syyt laitetaan asiakkaan niskaan.
On kyllä niin omituinen ongelma, että taidan odotella uuden koneen saapumista joulun jälkeen ja katella jos viellä silloinkin pätkii, ettei vain olisi vanhassa koneessa se vika.
Uudella koneella on tarkoitus pelata nopeatempoisia nettipelejä, joten ymmärrettävästi netin jatkuva pätkiminen ei tule kuuloonkaan. Ja silloin kyllä räjähtää pää!
PS. Uutta asuntoa ollaan myös kateltu, että saattaa sen yhteydessäkin lähteä vika pois.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.