Terve vaan..Tilasin 4.3.2009 Sonera Laajakaista Extra/Kaapelin 10/2. Sain 49 eurolla thomson tcm420 ja huomasin ettei kyseinen modeemia tue Euro-DOCSIS 3.0 vaan 2.0. Kerkesin nostaa nopeuden 100/5 ja nopeus ei tietenkää ole 100 luokkaa lähellekää. Eli pitääkö minun ostaa kyseinen 3.0 modeemi vai olisiko mahdollista neuvotella Soneran kanssa asiasta jotta saisin käyttööni 3.0 modeemin..
Kiitos vastauksesta näin etukäteen!
10/2 vaihto 100/5?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.