Hei
Tilasin 10/2mb liittymän helmikuussa, ja nyttemmin huomasin liittymän olevan vain 1/2mb. Koitin saada apua puhelimitse, mutta ei onnistunut. Katsoin liittymäni tiedot Soneran nettiasiakaspalvelusivuilta, jossa yhteyden mainittiin myös olevan tuo 10/2mb. En haluaisi maksaa liikaa hitaammasta liittymästä, joten haluaisin saada yhteyden toimimaan oikein. Missä vika?
Sivu 1 / 1
Ongelmana voi olla esimerkiksi väärä konfiguraatio verkossa tai vikakytkentä talojakamossa. Tiedoistasi ei löydy asiakas- tai liittymänumeroasi, joten en voi suoraan tarkistaa, onko liittymäsi konfiguroitu oikein. Sinun kannattaa kuitenkin varmistaa asia vikapalvelustamme joko soittamalla numeroon 0206 90101 tai jättämällä yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymänumeroni on xxx, asiakasnumeroa en löytänyt mistään. Josko tuon avulla saisi hiukan lisäinfoa?
Vaikuttaa siltä, että liittymäsi on kofiguroitu väärälle nopeudelle. Sinun kannattaa tehdä liittymästäsi vikailmoitus joko soittamalla numeroon 0206 90101, tai täyttämällä vikalomakkeen Omilla sivuilla.
Tosiaan, liittymänumeroa ei saa julkisesti ilmoittaa foorumilla. Voit kuitenkin lisätä sen käyttäjätietoihisi vaikkapa asiakasnumero-kenttään, jolloin se näkyy ainoastaan ylläpidolle ja sinulle itsellesi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Tosiaan, liittymänumeroa ei saa julkisesti ilmoittaa foorumilla. Voit kuitenkin lisätä sen käyttäjätietoihisi vaikkapa asiakasnumero-kenttään, jolloin se näkyy ainoastaan ylläpidolle ja sinulle itsellesi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.